2 Kasım 2015 Pazartesi

Jennifer L. Armentrout-Lanetli (A Wicked Saga Serisi 1)


Jennifer L. Armentrout-Lanetli 
Asıl lanet korkmamaktır.

 Dünyada sadece insanlar yok.
 En azından, Ivy’nin yaşadığı New Orleans’ta durum böyle.
 Faeler, insanları onlardan koruyan Düzen’le sürekli savaş halinde.
 New Orleans’ın çılgın gece hayatını yaşayanlar ise bu savaştan habersiz.
 Ivy öz anne-babasını hatırlamıyor, üvey anne-babasıyla erkek arkadaşını korkunç bir olayda kaybetti.
 Artık tek varlığı, Düzen’le birlikte Faelere karşı yürüttüğü amansız savaşı.
 Ivy çok yakında bazı sürprizlerle karşılaşacak.
 Ve bu sürprizden hiç de hoşlanmayacak.


 Jennifer L. Armentrout, Lanetli ile yepyeni bir maceranın kapısını aralıyor. Şimdi koltuğunuza kurulun ve her sayfasında sizi alıp götürecek Lanetli efsanesini okumaya hazır olun!


Gül
Bu sefer ( ya da henüz ) iki erkek arasında kalan kız klişesi yok ,diğer tüm klişeler mevcut ama.

Sibel
Ben %100 eminim devam kitabında ikinci bir baskın erkek karakter çıkacağına. Hatta bu role  Fae Prensini aday olarak gösteriyorum.


Gül
Çok zekiyim ben yaaaaa=) Kötü karakteri hemen anladım =) gerçi anlamamak imkansızdı  .JLA abla sıkılmış öyle bir +18 lı , bir fantastik kitap yazmaktan bu kitapta ikisini de bir araya toplamış.Nasıl  Ferrari 458 Italia 0 dan 100 km ye 3,1 sn de çıkıyorsa bu saf masum kızlarımızın aynı hızda başka bir şeye dönüşmesi beni epeyce sıkan bir klişe haline geldi. Geçmişten günümüze okuduğum her “sert karın kasları ve türevleri “ için kenara bir lira koysam bugün epey param vardı,bu kitaptan temiz bir 100 tl çıkardı.
Konudan anladığınız üzere Fae ler falan var ( Tink olabilecek en saçma şeydi kitapta ) Ama şu var ki ben bugüne kadar Faeler hakkında yazılmış en güzel seriyi zaten okudum üstüne çıkacak bir şey yazması JLA ablanın bence imkansız.Melez i   Obsiyen i yazan JLA abla nerede ise ortaya çıksın ben bu kitapla Melez i yazan kişinin aynı kişi olduğuna  inanmak istemiyorum .
Seri hakkında kısa bilgi 2.kitap 2016 da çıkacak 3 mü Allah Kerim =)


Sibel
JLA ablanın editörü demiş ki hazır tavuk altın yumurtlarken bunu kaçırmak olmaz yaz kızım bir seri daha.Ama ha deyince yeni hikaye bul,kurgula yaz falan zor olacağı için Jennifer ablada demiş ki ben en iyisi ortaya karışık bir şeyler yapayım. Nasılsa şablonum da var,al sana yeni seri.
Bunun sonucu olarak ortaya çıkan kitabı da ben şöyle okudum.Aaaaa KMM nin gri adamları ve Faeleri(Ateş serisindeki),aaaaa Yüzüklerin efendisi serisinin buçukluk kavramı,aaaaaa Jennifer ablanın Karanlık Elementler serisinden bir özellik (orada iblisler burada faeler demire karşı dayanıksızdı). Üstüne birde hikayenin gidişatı aşırı derecede tahmin edilebilir olunca ben bu kitaptan diğer JLA kitapları kadar keyif almadım.Jennifer sanki kendi kendisinin çakma kitabını yazmış gibiydi.
Bence Tink karakteri sadece hikayeye komedi katmak için yaratılmış.Ivy ve Tink’in diyaloglarını okurken insan ister istemez gülümsüyor.

Bir de kızın adı Ivy,Ren’in dövmesi sarmaşık.Bunun altından bir şeyler çıkacak ama bakalım ne olacak =D


Kitabı okurken her karşılaştığım klişede ben (Gül)
Gül 
Yazıyı yazdıktan  sonra karşıma çıkan bir blog turunun karakter seçiminden sonra dayanamadığım için ekliyorum ,Tink erkek ve Valerie Afro-Amerikan =) Kitabı okumadan mı blog yapıyorlar acaba ?