18 Kasım 2015 Çarşamba

Nina Croft-Teslimiyet (Babysitting a Billionaire Serisi 1)



Nina Croft-Teslimiyet 
Jake, büyük bir şirketin patronudur. Her zaman yoğun olan iş programı ve özel yaşamı, onu bir tek şeyi düşünmekten alıkoyamamıştır: Kalbinin en gizli köşesinde sakladığı Kim’i… Kim, kocasından boşandıktan sonra yaşama gücünü tamamen kaybetmiş bir halde neredeyse çökmüşken, Jake onu bulur. Kim’in yeniden ayağa kalkması için ne gerekiyorsa yapmaya kararlıdır. Kendi şirketinde çalışmaya başlaması için ona bir iş ayarlamayı teklif eder ancak Kim, torpilli bir pozisyondan işe girmeyi kabul etmez. Bunun üzerine Jake onu en azından resepsiyonist olarak çalışması için ikna eder. O an Jake için en önemli olan şey, bir şekilde Kim’in yakınlarında olmaktır. Artık onu koruyup kollayabilecek ve yaşamından haberdar olacaktır. Kim için yaşadığı onca şeyden sonra kalbini bir kez daha birine teslim etmek imkânsızdır. Jake ise Kim’i kendine saklamanın bir yolunu bulmaya kararlıdır. Bu defa, onun başkasına gitmesine izin vermeyecektir.


Gül
Yazar BD yazmış  sonra da araya   +18  sahneler döşemiş.Sanki Grinin Elli Tonundan da  bazı yerler eklemiş.

Sibel
Genel olarak sıkılmadan okuduğum bir kitap oldu.Ama aman bayıldım,çok sevdim de diyemem.



Gül
Anlatacak çok bir şey yok kitapla ilgili... Aslında var var ama spolierli azıcık aşağıda,
 Spolierrrr
Şimdi bu abi diyor ki ” Dört yıldır bu kadını istiyorum”  ama kadın aman yaralı falan pek elleşmemiş ablaya.Ama işin komiği 4 ay önce aşık olduğunu anlayınca karı-kıza tövbe etmiş,kızı bekliyor.Kızımız pir-ü pak olacak ya abi için  eski eş gay,ayrıca dört yıldır da hiçbir istek duymamış ,sonra hopaaaa menopozlu kadınlar gibi erkek erkek demeye başlıyor ,abide “ahanda bırdayım” diyor ve olaylar gelişiyor.
Spolier sonu
+18 sahne okumaya alıştık her türünü de gördük.Ama bu abi ve abla arasında olan azıcık basit olmuş sanki ( bayağı anlamında basit)


Türkiye kapağı ve yurt dışı kapağı arasında
 ki farka dikkatinizi çekerim


Sibel
Bu tarz hikayelerde spoiler vermek çok da bir şey fark ettirmiyor işin açıkçası.Zaten genel olarak kitabın gidişatından her şeyi okumadan da anlayabiliyorsunuz.Yani heyyy ben sırrı şu sayfada anladım,ne kadar erken anladım görün ne kadar akıllı olduğumu şeklinde sırlar olmadığı için bu kitapta spoiler yemek çok da kötü değil.Neyse kitaba dönersek çok detay detay yorumlanacak bir kitap değil.Çıtır,çerez (ayyy şu kelimelere muadil bir şey bulmam lazım.Çıtır çerez-Beyaz dizi tadında-yazar beni ters köşeye yatırdı…  ) çok da sıkılmadan okunan sıradan bir kitaptı.Bu tarz kitaplarda çokça rastlanan ‘yavvv en iyisi şununla seks yapıp sistemimden atayım’ klişesi bu kitapta da vardı. Hayır anlamıyorum bu insanlar hiç mi aşk romanı okumuyorlar da bunun mümkün olamayacağını görmüyorlar  =p