11 Kasım 2015 Çarşamba

Gaelen Foley – Küllerinden Doğan ( Cehennem Kulübü Serisi 3 )


Gaelen Foley – Küllerinden Doğan
Londra'nın aristokrat çevreleri için Cehennem Kulübü iyi yetişmiş hiçbir genç hanımefendinin hoş bakmayacağı erkeklerin oluşturduğu rezil bir topluluktur... Fakat bu adamlar düşünülebilecek her türlü ahlaksızlığın peşine düşmekle nam salmış olsalar da aslında kralı ve ülkelerini korumak için her şeyi yapabilecek güçlü birer savaşçıdırlar...
Mara bir zamanlar Falconridge Kontu'yla evlenecekti. Şimdiyse onu unutmak için her şeyini verebilir. Kont Jordan Falconridge, gizemlerle dolu bir hayat için onu terk ettikten sonra, Leydi Mara Pierson onu aklından uzak tutmayı zor da olsa başarmıştı. Ta ki Jordan herkesi şaşırtarak ortaya çıkıp onu tekrar kendine âşık edene kadar…

Mara'nın hayatına yine görevi nedeniyle dönen Jordan, aşkı tekrar canlandığında onun yanından hiç ayrılmak istemeyecekti. Jordan bu tutkulu, güzel kadını asla unutmamıştı ve kalbini kırmayı asla istememişti. Ancak bu yeni keşfettiği mutluluğu şimdi yine tehlike altındaydı. Cehennem Kulübü, üyelerinden birçok fedakârlık bekliyordu ve Jordan'a hayatlarını tehdit eden ölümcül bir planı ortaya çıkarma görevi verilmişti.



Sibel
İlk iki kitabı sevdiyseniz bunu da beğeneceğinizi düşünüyorum.Gerçi ben onları daha çok sevmiştim =D


Sibel

İlk iki kitabı okuyanlar bilir bu seri macera soslu (bu kelimeyi de Gül’den çaldım =p ) aşk romanlarıydı (Hatta ikinci kitabın son kısmını yazar Lara Croft-Tomb Rider’dan araklamış sanırım demiştim).Ama bu seferki aşk soslu macera romanı olmuş.İlk kitapta başlayan ajanlık olayı bunda top noktaya ulaşıyor ve yoğunlukla bu konu üzerinden ilerliyor hikaye.Çiftimizin aşk meşk olayı o yüzden hafif kalmış biraz. Ayrıca Drake’in başına gelenlerle ilgili diğerlerinde de bölümler vardı ama bu kitapta fazlaca yer verilmiş Drake’e.Hatta dedim acaba tek kitapta iki karakteri aradan mı çıkartacak yazar. Neyse yine de yazarın anlatımı,konunun akıcılığı sayesinde sıkılmadan okuyup bitirdim. Sevdim ben bu seriyi ve yazarı.

Yurt Dışı Kapaklarından Biri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder