23 Kasım 2015 Pazartesi

Elizabeth Hoyt-Saklı Şehvet (Maiden Lane Serisi 3)


Elizabeth Hoyt-Saklı Şehvet  
Bir korsan…
 Güzel, iyi yürekli ve genç bir dul olan Silence Hollingbrook dokuz ay önce korkunç bir hata yapmıştır. Kocasını koruması için bir nehir korsanıyla yaptığı pazarlık evliliğine mal olmuştur. Genç kadın, bu olaydan sonra kardeşiyle birlikte yönettiği yetimhanede saklanır. Ancak korsan geri gelmiştir ve ondan yardım istemektedir.

 Tek gerçek hazinenin…
 Çok çekici ve korkunç derecede zeki nehir korsanı, “Yakışıklı” Mickey O’Connor, Londra yeraltı dünyasında büyük mücadelelerle yükselmiştir. Merhamet ve aşk gibi duygulara önem vermemekte ve insanları oynatılacak piyonlar olarak görmektedir. Ancak çaylak bir kaptanın, kendisinden yardım isteyip bir geceyi onunla sohbet ederek geçiren karısını hiç unutamamıştır.


 Bir kadının kalbinde yattığını fark edebilir mi?
 O’Connor, aylar önce kendisine getirilen annesiz bebeğini, bakması için Silence’ın kapısına bırakır. Böylece hem bebeği düşmanlarından korunacak hem de Silence’ın bebeğe duyduğu sevgiden yararlanarak genç kadını kendine bağlamaya çalışacaktır...


 “Elizabeth Hoyt yetenek, incelik ve tükenmez bir tutkuyla yazıyor.”
 Julianne MacLean

 “Hoyt, tarihi romans türünün yeni efendisi.”
 HistoricalRomanceWriterscom

Gül
Serinin ikinci kitabından daha iyi ,en azından daha merak ettiğimiz bir karakter olan “Yakışıklı” Mickey O’Connor  ı okuyoruz.
Sibel
Serinin ikinci kitabını bitse de üçüncü kitaba sıra gelse şeklinde okuduğum doğrudur =D O yüzden bu kitap çıkınca çok sevindim veee hayal kırıklığına da uğramadım.


Gül
Elizabeht Hoyt   benim tarihi aşk  romanın türünde okuduğum ilk yazar . “Dört Asker “  serisini sevsem de gözdem “Prens “ serisidir.Ama   Maiden Lane serisine hala kaptıramadım .Bu kitap ilk iki kitaptan kesinlikle çok daha iyiydi. Korsan abinin çok hızlı aşık olmasını saymazsak daha sağlam bir konu var .
Elizabeht Hoyt  ne yazarsa yazsın okunuyor.Ve yazarın en iyi yaptığı şey bir sonraki kitabı merak ettirme başarısı .

Sibel
Bu serinin ilk kitabını ikinciden üçüncü kitabı ise ilkinden daha çok sevdim (buna göre x kaçtır=p) . Amma karışık yazdım,kısaca seri içinde en sevdiğim kitap bu oldu =D Ama tabi bunun sebebi ilk iki kitapta Silence ve Mickey’nin sürekli merakımızı celbettirici şekilde gözümüze sokulması da olabilir.Ancak bu beklenti güzel sonuçlandı ve ben kitabı beğendim,sıkılmadan okuyup bitirdim.

Kitabın sonunda,ilk kitaptan beri sürüncemede bırakılan St.Giles Hayaletinin kim olduğu ile ilgili gizemi sonunda açıklıyor yazar.Evet tahminim doğru çıktı (muhtemelen birçoğunuz aynı kişiyi tahmin etmiştir zaten) ancak hangi kitaptaydı hatırlamıyorum,yazılan birşeyde aaa o zaman o olamaz dediğimi de hatırlıyorum amaaaaa neredeydi,neydi bulabilmem mümkün değil,onun için bir ve ikinci kitapları (üçüncü de değildi,buna eminim) yeniden okumam gerekir ki işim olmazzz =D 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder