16 Kasım 2015 Pazartesi

Karina Halle – Zevk ve Acı (The Artists Trilogy 0,5 )


Karina Halle – Zevk ve Acı 
İntikam bir kere damarlarınıza girdiyse, zevki de acıyı da tadacaksınız demektir.
Ellie; yahut Eden, avcı, asi ve güzel. İntikam soğuk bir yemekse onunkini dondurucuya koymalı. Öylesine soğukkanlı ve öylesine hırslı. Hatta intikamını alamazsa yaşamaya devam edemeyeceğini düşünüyor. Hayatını karartan adamla ilgili kusursuz bir planı var, ama işler tabii ki de planladığı gibi gitmiyor.
Javier; av, hem de en zorlusundan, büyük bir mafya babasının sağ kolu. Ellie, pardon Eden hayatına giriyor. Javier, aniden karşısına çıkan bu gizemli, seksi ve isyankâr kızın büyüsüne kapılıyor.
Bu amansız, ateşli ve karşı konulamaz hikâyede bir süre sonra av ile avcı içinden çıkamayacakları bir çıkmaza giriyorlar. Onları takip etmeye var mısınız?
"Mutlak bir heyecan, adrenalin ve duygusal dalgalanmalarla dolu bu kitap; ateşli, şehvetli ve yoğun bir romantizmle örülü."
-Maryse's Book Blog-
"Karina Halle'nin ilk kitaptan sonra okunmasını tavsiye ettiği Zevk ve Acı intikamın ve aşkın iç içe geçtiği muhteşem bir novella."
-Booklist-
"Zevk ve Acı'nın her sayfası tutku, intikam, aşk ve adrenalin dolu."
-Amazon-




Sibel
İlk kitabın son sayfasını çevirdiğimden beri (yani tam tamına 1 yıldır) bu kitabın çıkmasını bekliyordum. Novella yalvarıyorum 2.kitap için bu kadar uzun bekletme…

Gül
Güzel kitaptı ama ben Team Camden cı olduğum için hala sabırsızlıkla ikinci kitabı bekliyorum.




Sibel
İlk kitap Günahlar ve İğneleri okuduğumda hiç beklemediğim şekilde çok beğenmiş,devam kitabının çıkış haberi için neredeyse her gün Novella’yı takip eder olmuştum.Nihayet güzel haberi aldığımda önce biraz kızıp üzüldüm 2.kitap yerine 0,5.kitabı çıkartıyorlar diye.Ama sonra ,Günahlar ve İğnelerde çok az sahnesi olmasına rağmen kitabın sonunda team Javier’ci olmuş olan ben 0,5.kitabın sadece Javier ve Ellie ile ilgili olduğunu hatırlayınca sevinç çığlıkları atmış olabilirim =D

Gül
Javier ve Ellie ( ya da Eden) arasında olmasına rağmen ben de sevindim.0,5 bile olsa Karina Halle'nin elinden çıkan bir şeyi okumak oldukça zevkli .Yazarın tavsiyesinin önce Günahlar ve İğneler  sonra bu kitap olmasının sebebinin  ,acaba ilk  "iyi" olan Camden'i tanıyalım diye mi ? Çünkü hepimiz ilk aşk unutulmaz klişesine sahibiz ve kitapta bu var .



Sibel
Kitap D&R’ın raflarına konduğu dakikada sanırım okumaya başladım.Ve çok mutluyum ki beni hayal kırıklığına uğratmadı,ilk kitap gibi çok beğendim.Hele ki tüm kitap boyunca Javier’i okumak ayrı bir mutluluk oldu benim için.Kitapta " aaaaa Javier 23 yaşında mıymışşşş,ben onu en az 30 falan diye düşünüyordum" dediğim bölüm dışında irdeleyip,sorguladığım hiçbir şey olmadı.

Gül
Javier in 23 yaşında olması bir yandan "hadi canım bu yaşta nasıl bu kadar güçlü olur " diye düşünmeme sebep olsa da bir yandan ,Eden' i o deli dumrul tutku ile sevmesini ,sürekli değişen ruh halini ,yalvar yakar hallerinin hepsini mantıklı hale getiriyor.A tabii bir de Javier azıcık sübyancı durumuna düşürebilirdi.
Karina Halle' in karakterleri saf ,kusursuz karakterler olmasa da Javier' in “ kirliliği” beni biraz rahatsız etti.Camden' da saf ,kusursuz bir karakter olmasa bile  henüz katil değil hiç değilse.Ama ikinci ve üçüncü kitapta ne olur emin değilim tabii.



Sibel
Burada araya girip team Javier’ci olarak müdahale etmek istiyorum.Günahlar ve İğnelerde Javier ile ilgili çok fazla detay yoktu ama anlatılanlardan Javier’in 30 lu yaşlarda falan olması gerek gibi düşündürüyordu insanı.Yaptıkları,verdiği tepkiler,elinde güç vs yüzünden.Bu kitapta Javier’in 23 yaşında olduğunu öğrendiğimde şahsen ben azıcık hayal kırıklığına uğradım.O kadar güç ve acımasızlığı bu kadar genç bir yaşa yakıştıramadığım için.Bence Javier en az 30 yaşında olmalı idi. Kız da 21 yaşında olduğuna göre bence aradaki fark onu sübyancı ve kör kütük aşık olamayacak kadar da yaşlı yapmazdı.Gelelim katil meselesine."Katiller de sever" diye olayı arabeske çevirmeyeceğim ama bu konu yazarın yarattığı kurgudan dolayı beni hiç rahatsız etmedi,tam tersine daha da çok ilgimi çekti (alışık olduğumuz vıcık vıcık mikemmel erkek karakterlerden sonra karanlık tiplere ilgi duyduğum doğrudur)

İlk kitabın bitişi sizi merak içinde bırakıyordu.Ve ne yazık ki bu kitap 0,5.kitap olduğu için merakınız giderilmediği gibi tam tersine iyice depreşiyor.Acaba bundan sonra olaylar nasıl devam edecek merakı aynennnn devam ediyor.Ama seri tamamlansın öyle okuyayım demeyin bence biran önce alıp okuyun ki ne kadar çok kişi Novella’ya baskı yaparsak o kadar çabuk çıkartırlar belki 2.kitabı =p

Spolier 
Gül
İlk kitaptan beri merak ettiğim ve bu kitapta belki cevabını bulurum diye düşündüğüm "Javier Eden'i neden aldattı ? " sorusunu yazar Marda üzerinden cevaplıyor "Cevap ne olursa olsun bu yaptığı hafifletir mi ya da affettirir mi ? "  Kadın milletine mensup olsam da korkulur bizden ,Eden (ve ya Ellie ) Javier' ın yaptığı işi ,yediği haltları bilmesine rağmen O’na olan sevgisi sarsılmazken ya da " şüpheye " düşmezken ,Javier' ı başka bir kadınla yatakta görmesi her şeyi değiştiriyor  .Galiba aşk cinayeti affedebiliyor ama aldatmayı etmiyor .
Yine Marda üzeriden yazar bize kitabın başı ve sonu arasında Ellie'nin ne kadar değiştiğini çok ufak bir örnekle de olsa  gösteriyor.
Umarın ikinci kitap bir an önce çıkar bende Team Camden olarak mutlu olurum .

Kitaba adını veren ve kitapta da geçen  Dire Straits şarkısı için tık tık 



             





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder