27 Mart 2017 Pazartesi

Claire Contreras –Kağıttan Kalpler -Hearts Serisi 2


Claire Contreras –Kağıttan Kalpler 
Onu kaybettim. Hayır, onu kaybetmedim. Onu bir kenara attım.
O benim en yakın arkadaşımdı. Ona asla âşık olmamalıydım.
Dikkatsizdim. Onun da kalbi kırıktı.
Her şeyi doğru yaptığımı sanıyordum.
Fakat işte o burada, ona yıllar önce neden âşık olduğumu hatırlatırcasına karşımda duruyordu
ve şimdi benimle çalışmak zorundaydı.
Ve bu defa onu kaybetmemek için elimden geleni yapacaktım.
 “2015’in EN İYİ’lerinden birisi!”
—The Rockstars of Romance 
“Kâğıttan Kalpler sorgusuz sualsiz kalbimize taht kurdu, en sevdiğimiz ikinci şans hikâyelerinden birisi”
—Totally Booked Blog
“Kocaman bir 5 yıldız!”
—NO BS Book Reviews
“İçinizi ısıtacak bir aşkta ikinci şans hikâyesi; hem seksi, hem tatlı hem de duygusal!”
—LEYLAH ATTAR, NYT Çoksatan Yazarı 


İlk kitabın yorumu için Tık Tık 

Gül
Kitapta olması gereken bazı şeyler yok bence ,açıklamalar gibi.

Sibel
Ben ne okudum anlamadım…

Gül
İlk kitabını  pek hatırlamıyorum serinin ,nasılsa başka karakterler diye okuma gereği de hissetmedim açıkçası .Ama kitabın ortalarına doğru acaba ilk kitapta bu çifttin hikayesi anlatılmış olabilir mi ? diye düşündüm.Çünkü yazar sanki biz biliyoruz da sadece bazı detaylardan haberimiz yokmuş gibi yazmış kitabı.

Sibel
İlk kitabı ben de detaylıca hatırlamıyorum ama bunun için suçlu hissetmemeliyiz zira kitapları basan Yabancı Yayınları da bir şey hatırlamıyor olmalı ki ilk kitaptaki Jenson ikinci kitapta Jensen oluyor (ki doğrusu Jensen) … 
Neyse gelelim kitaba; ilk kitaptaki canlı,eğlenceli,neşeli diye tanıtılan Mia (hatırladığımdan değil Mia ve Jensen’in olduğu sahnelere şöyle bir göz gezdirdim ilk kitapta ) bu kitapta sürekli düşünen, iç seslerden gına getirten bir hal almış durumda.Ve düşündüğü şeyler heppp aynı ama aynı zamanda da tutarsız.Kimi zaman kendini,kimi zaman Jensen’i suçlayıp duran,ne yapacağını bilmeyen, şuursuz düşünceler.Eee böyle olunca da haliyle okurken acayip sıkıldım. Çoğu zaman ne okuduğumu anlamaz hale geldim.Sürekli ‘laynnn 2 sayfa önce farklı düşünüyordun sen, noluyoo yavv’ şeklindeydim. Sonuç olarak ilk kitaptan sonra okurken acayip sıkıldığım, hayal kırıklığı bir kitap oldu benim için.

Buradan sonrası Spolierrrrr

Gül 
Kitap bittiğinde aklımda deli sorular okuyup anlayan varsa bana cevap yazsın yorumlara please 
1- Jensen ve Mia ,Jensen Krista’yı hamile bıraktığında birlikteler mi yoksa ayrılar mı ?Ayrılarsa neden bu kadar olay yapıyor bunu. 
2- Ayrılarsa bu mükemmel çift neden ayrılmış? Mia neden Jensen onu aldatmış hissi yaşamış ? Birliktelerse Jensen ve kitaptaki herkes Mia’ya sen onu bıraktın muhabbeti yapıyor, az bile yaptın denmesi gerekirdi.
3- Jensen New York’ta yaşayan Kirsta’yı nereden bulmuş ?
4- Jensen ve Mia arasında 4 yaş olduğu doğru mu ? Doğru ise Mia’ nın babası az bile demiş 16 yaşında kızımın etrafında 20 yaşında bir herif gezse serseri diyeceğim en ufak kelime olurdu? 
Daha sorulacak çok soru var ama bu kadarı bile bana yetti.


Sibel
Gül’ün sorularına cevaplar  =D
1- O sırada ayrılar.
2- Neden ayrılmışlar,niçin ayrılmışlar,ne ara ayrılmışlar,ilişkiye ara mı vermişler belli değil (ilk kitapta da neden ayrı olduklarına dair bir açıklama yok). Mia kafası oldukça karışık bir arkadaşımız olduğundan o şekilde hissediyor olabilir =p
3- Bununla ilgili bir açıklama yok.Ama sanırım California’da tanışmışlar sonra New York’a gitmişler (böyle bir açıklama da yok,ben tamamıyla petunyamdan uydurdum =D )
4- Aralarında 4 yaş var.Krista hamile kaldığında Mia 21 yaşındaymış.Bunlar Mia kaç yaşındayken birlikte oldular,ne ara ayrıldılar falan onu da anlamadım ben.İlk kitapta da vardı ama yaşlarla ilgili karışıklık.

 Bunlar da benim sorularım =D
1- Jensen yeni kitabı ile ilgili (Aşk kitabı olan) kitap turuna çıkıyor ve kitabın filme çekilmesi gündemde (sayfa 301). Demek ki kitap basılmış .Ama sonra Jensen kıza kitabın müsveddelerinin yarısını yolluyor,devamı yok ki kız çıldırıyor devamını okuyabilmek için vs. Eeee bu kitap basıldıysa gidip al kitapçıdan devamını oku.Yok daha basılmadıysa (ki basılmamış olması mantıklı zira basılacak kadar uzun zaman geçmemişti kurguda), basılmamış kitabın turu olur mu ya da filme uyarlanır mı ? 
2- Şimdi kitabın sonlarına doğru Mia Jensen’i geri kazanma planı yapıyor.Yahu adam zaten kör kütük aşık Mia’ya , gel ne olursan geri gel diye peşinde koşuyor.Böyle bir adamı geri kazanmak için plana falan ne gerek var yeminle anlayabilmiş değilim. Sırf buradan bile Mia’nın nasıl dengesiz bir karakter olduğu anlaşılabilir sanırım =D 
Gül’ün de dediği gibi daha bir sürü sorulacak saçmalık var ama inanın uğraşmaya değmez.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder