25 Kasım 2015 Çarşamba

Inara Scott - Gözde Bekar (Bencher Family Serisi 1)


Inara Scott - Gözde Bekar 
 New York'lu kadınların hayallerini süsleyen gözde bekâr Brit Bencher'ı herkes Öldüren Cazibe diye bilir. O bekletilemez, reddedilemez, istediği şeyi alması için neyi istediğini işaret etmesi yeterlidir.

Ancak madalyonun öbür yüzünde, ailesine son derece düşkün, şefkat dolu bir adam vardır. Özellikle söz konusu şey kız kardeşi olduğunda akan sular durur. Yaşadığı kötü günler nedeniyle büyük bir depresyon geçiren kız kardeşinin tek kurtuluş yolu, hiç kimsenin ulaşamadığı bir adamla görüşüp yıllarca üzerinde çalıştığı projeyi ona anlatmasıdır. Bu onu yeniden hayata döndürebilecek tek yoldur ancak Brit tüm şöhretine rağmen bu adama ulaşamayan insanlar arasındadır.


Sonunda bir yol bulur. Gizemli adamla görüşebilen tek kişi gibi görünen avukatına ulaşır. Tori Anderson. Doğrudan o adama ulaşmak istediğini söylese asla yardımcı olmayacak olan Tori'yi baştan çıkarmaya, böylece duygularını kullanarak ondan istediğini almaya karar verir. Ne de olsa o Öldüren Cazibe'dir. New York'lu modeller, kapak kızları, hatta neredeyse tüm kadınlar onun peşinden koşarken, Tori gibi bir avukatın ona hayır demesi mümkün değildir. Öyle değil mi?

Sibel
Beklediğimden daha iyiydi.Sıkılmadan okudum ve beğendim.
Gül
Aklımdakini yazsam feci spolier olur o yüzden ,güzeldi,okunurdu yazayım


Sibel
Çok da fazla bir beklentiye kapılmadan başladım okumaya kitabı açıkçası.Sonuçta arka kapak özeti şimdiye kadar okuduklarımızdan farklı bir şeyler vaat etmiyordu.Amaaaa yazarın hoş anlatımı, karakterlerin işlenişi kitabı başladığım gibi bitirmeme neden oldu.Sevdiğimiz tarzda güçlü,ayakları yere basan kadın karakter olması kitabı daha da güzelleştirildi.Adamın yaptığı planın uzayıp,iyice sünmeden ortaya çıkması da (genelde bu tür sorunlar tam kadınla erkek birbirlerine aşklarını itiraf etmişken ortaya çıkar ve kadın ağlayarak mekanı terk eder ya,öyle değil =D ) bir diğer artı noktaydı bence.Tüm bunların üstüne sayfa sayısının da böyle bir kitap için anlamsız uzunlukta olmaması sayesinde kitap beğenilerek okundu ve bitti =)

Yurt dışı kapağı

Gül ( Spolier varrrrr)

Kitabı okurken bir ara “Yaa ben yine bir avukatlı kitap okudum bu yakında o neydiii lennnn?” manyaklığına kapıldım.Sonra hatırladım ki Sophie Kinsella tek okumadığım kitabı olan Pasaklı Tanrıçayı yakın bir zamanda okumuştum.Oradaki kızımızda dişli bir avukat,ama o daha komik bir kitap.Belki o kitaptan sonra okuduğum için ,kız karakterimiz o kadarda dişli gelmedi.Ve beni rahatsız eden birkaç detay varsa da bunla canınızı sıkmayacağım ( tamam tamam annenin hastalığının seyri pek bir hızlıydı) Yurt dışında avukatlık ne kaa zor bir şeymiş bu arada.Herkes deli gibi çalşıyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder