5 Kasım 2015 Perşembe

Alessandra Torre-Karanlık Yalanlar


Alessandra Torre-Karanlık Yalanlar
 Bu bir aşk hikâyesi ama okuması kolay olanlardan değil... Brant: Yirminci yaş gününde bir teknoloji milyarderi oldu. Benimle üç yıldır beraber. Dört kere evlenme teklif etti. Dört kere reddedildi. Lee: Ev hanımlarıyla aşna fişne yapmadığı zamanlarda çim biçiyor. Elleri ve vücudunun diğer parçaları son derece yetenekli. Bilse de bilmese de, iki yıldır benim tarafımdan takip ediliyor. Durmayın. Yargılayın beni. Benim aşkımın nelere yol açtığı hakkında en ufak bir fikriniz bile yok. Daha önce bu hikâyeyi duyduğunuzu düşünüyorsanız güvenin bana… duymadınız. 
 “Kendinizi, okuyacağınız ve tekrar okumak isteyeceğiniz en dudak uçuklatıcı kitaplardan birine hazırlayın. Karanlık Yalanlar kusursuzca yazılmış, etkili bir şekilde detaylandırılmış ve bir insanın aşk için ne kadar ileri gidebileceğini gösteren bir kitap. Okurken büyülendim, serseme döndüm ve bittiğinde nutkum tutulmuştu. ” Natasha is a Book Junkie
 "VAY BE!!! Açıkçası, okuduğum en MUHTEŞEM kitaplardan biriydi! Kesinlikle favorilerimden! 
 Aestas Book Blog 
"Bir beğendiğiniz kitaplar vardır, bir sevdikleriniz, bir de aklınızı başınızdan alıp sonsuza kadar sizinle kalacak olanlar; işte Karanlık Yalanlar sonuncusu. 
Rosie's Book Heaven


Gül
Konuyu okuyup aşağıladım  ama GR puanını ve yorumları görünce aldım kitabı .Arada GR ye güvenmek gerekiyormuş
Sibel
Çıkmasını uzun zamandır beklediğim bir kitaptı.Açıkçası ne zaman böyle heyecan yapsam hayal kırıklığına uğradığım için biraz tereddütlüydüm ama bu sefer beklediğime değdi.


Gül
Öncelikle maalesef ben kitabın sonunu bilerek başladım kitaba.Bir boş anımda sonundan birkaç cümle okuyunca “Hayırrrrrrrrr “oldum .Bu yüzden havalı bir şekilde ben anlamıştım zaten diyemiyeceğim .Anlar mıydım ondan bile emin değilim.
Spolier başı
Ama şu var ki okurken bildiğim için yazarın bazen kafa karıştırmak için yalan söylemesine sinirlendim.
Spolier sonu


Sibel
Gül kitaba spoiler yiyerek (kendi etti kendi buldu =D ) başlayınca beni de sırrın ne olduğunu anladın mı şeklinde taciz etmeye başladı whatsapptan.Ve ona tahminimi (ki doğru tahminmiş) yazdığımda 170.sayfalarda falandım.Evet evet en zeki benim taaa en başlardan anladım sırrın ne olduğunu =p  Gülcüğüm için rahat etsin sonunu görmeden başlasaydın bile sen de anlardın sırrın ne olduğunu,çok bariz ve açıktı.Yani aslında ben hemen anladım,şu sayfada anladım,zaten belliydi gibi kelimeleri yorumunda kullanamadığın için hiç üzülme ki bu okuyanın zeka seviyesinin derecesinden ziyade bu tarz çok kitap okuyan bizlerin artık birçok kalıbı çözmüş olmamızdan kaynaklanan bir durum sadece ;)
Ancakkkk bu şekilde yazınca kitabı beğenmediğim zannedilmesin. Tam tersine bir çırpıda okuyup bitirdim ve çok beğendim.Dediğim gibi uzun uzun beklememe rağmen hayal kırıklığı olmadı bu sefer.


Gül
Güzel bir kitap fakat ,bence kitabın bazı fakatları var ki açık açık spolier olmaması için yazamadığım şeyler bunlar.Kısaca   sonunun belirsiz bitmesinden daha memnun olurdum diyeyim.

Sibel

Her ne kadar okumaya başlayınca sırrı herkes tahmin etse de yine de henüz okumayanların kitaptan alacakları keyfi öldürmemek adına hiçbir şekilde spoiler verilmemesi gereken kitaplardan olduğu için yoruma çok fazla bir şey yazabilmek mümkün değil.Sadece kitabın sonunda ki Jillian Sharp’ın günlük olayı bence  bitişte son bir kafa karıştırmaya çalışılan gereksiz bir hareketti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder