10 Şubat 2016 Çarşamba

İki Kitap

Kinley MacGregor-Cazibenin Efendisi (MacAllister Serisi 1)

G. A. Aiken- Ejderin Ateşi 
(Dragon Kin Serisi 5) 



Kinley MacGregor-Cazibenin Efendisi 
Yakışıklılığı ve çekiciliğiyle nam salan İskoçyalı savaşçı Braden MacAllister, düşmanlarını tek bir darbeyle yenebilen, kadınları ise tek bir öpücükle eritebilen bir adamdır.
Ancak konu Maggie olunca işler biraz değişmektedir.
Maggie, kızıl-kahverengi saçlara ve doğal güzelliğe sahip bir kadındır. Fakat şimdiye kadar hiçbir erkeği etkileyememiş, hatta çeşitli alaylara maruz kalmıştır. Genç kadının kalbinde çocukluğundan beri Braden MacAllister vardır. Braden MacAllister… Kalbini hiçbir kadına açmayan, kadınlarla sadece eğlenen adam… Maggie bunu bildiği için genç ve yakışıklı adama karşı koymayı, onu zihninden uzaklaştırmayı başarabilmiştir. Ta ki Braden onu öpene kadar…
Maggie, iki kabile arasındaki savaşı durdurmak için bir plan uygulamış, ama işler daha da karışmıştır. Bu durumu toparlamak için Maggie ve Braden birlikte tehlikeli bir yolculuğa çıkarlar. Bu yolculukta Maggie için Braden’ı kendinden uzaklaştırmak, onun o dayanılmaz öpücüğüne karşı koymak giderek zorlaşacak, işler kontrolünden çıkacaktır.
Belki de genç kadının kaderinde Braden MacAllister’ın karısı olmak vardır…

 Gül
Genel olarak sıkılmadan, bunalmadan okuduğum bir histroical oldu.Gerçi ilk kitabı daha beğenmiştim.Tarz olarak ta yol kitabı diyebiliriz aslında ama eski dönem yol kitabı tabiii atlar üstünde

Sibel
İlk kitabı severek okuyunca bu kitabın çıkacağını duyduğumda heyecan yapmıştım.Evet sıkılmadan okudum,beğendim ama ilki kadar değil.Bir de şu kadar günde gitmeleri gerekiyordu falan ya ben o yolculukta günlerin hesabını karıştırdım okurken. Sanki gitmeleri gereken süreyi aşmadılar mı yavv =D
 Edi Büdü : ilk kitabı sevdik sevdik yazmışız ama bu serinin ilk kitabı diyoruz bu kitap aynı zamanda 
Brotherhood of The Sword serisinin ikinci kitabı ilk kitap ne derseniz tık tık 








G. A. Aiken- Ejderin Ateşi 
Rhona zorlu mücadeleler için yetiştirilmiş, savaşçı bir ailenin ilk kızı olarak şöhretini güçlükle elde etmişti. Fakat şimdi, bir dişinin sadece doğurmaya ve mağarada beklemeye yaradığını düşünen, Kuzeyli erkek ejderhaların yanında savaşmak durumunda. Ama Rhona’ya göre sadece aptallar ve deliler onu en iyi yaptığım şeyden,yani türünün düşmanlarını yok etmekten alıkoymaya çalışabilir.      
Bu yüzden Rhona Vigholf'un onun için yapabileceği en akıllıca şeyin, düşman bölgesindeki ölümcül görevlerinde, onlar her şeyi tehlikeye atmışken, karşısına çıkmaması olacağını düşünüyor. Vigholf’un becerikli ya da çekici oluşu ya da Rhona’ya abayı yakması da Rhona’nın umurunda değil. Her ne kadar genç Cadwaladr, Vigholf’un onu zor durumlara sokup, görev bilincini sınayarak çok eğlendiğine inansa da, Vigholf’un öz güvenine meydan okumanın, planlarını bozmanın ve onu kendine tutsak etmenin tadına varacağı anı düşlüyor.

Gül
Bazı seriler ( ki bu seride onlardan ) eski kitaplardaki karakterler o kadar ortalıkta oluyor ki” kim kimdir, nedir “ diye deli gibi düşünüp  duruyorsunuz.Bu kitapta daha bir derinlere inilmiş.Bayağı bir düşündüm bu ejder abi ile ejder ablayı okuduk mu daha önce diye .Sonra düşünmemeye karar verdim ,okuduysak ta arka plan elemanı olarak sanırım okuduk.Ve bu kadar çok karakterin ortalıkta cirit atması beni biraz boğuyor.Artı Vigholf  kardeş kalıbının Ejderi ol azıcık rica edecem ,adam ejder değil mübarek kadın hakları savunucusu.

Sibel
Ben bu seriyi uzun süre okumayıp kitaplar iyice biriktikten sonra hepsini bir anda ve arka arkaya okuyup, beğenmiştim. Ama buna rağmen (yani nispeten kısa bir süre önce okumuş olmama) Vigholf’u saçının kesilme olayı ve abisinin önceki bir kitapta baş rol olmasından dolayı hatırlasam da kadın karakteri ne kadar zorlasam da hatırlayamadım. İlk kitaptan beri fazlaca karakterli olan bu seriye ben bu haliyle alıştım sanırım ki bu fazlalıklar çok da fazla rahatsız etmedi beni. Sadece arada hımmm bu hangisiydi diye düşünme molaları verdim =D Neyse diğerleri kadar olmasa da bu kitabı da sıkılmadan eğlenerek okuyup bitirdim. Veeee mavi saçlı ejderhamıza bir adım daha yaklaşmış olduk  =D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder