22 Şubat 2016 Pazartesi

Catherine Bybee – Cumaya Kadar Sözüm Söz ( The Weekday Brides Serisi 3 )


Catherine Bybee – Cumaya Kadar Sözüm Söz 
Yedi gün, yedi düğün
Gwen Harrison
Samantha'nın çöpçatanlık şirketini devralan güzel İngiliz leydisi Gwen Harrison, işini yürütmek için Amerika'ya yerleşir. Ancak şirketin patronu olması kendi aşk hayatı ve evliliği için hayaller kurmasına engel değildir. Bu hayallerini süsleyen özel koruma Neil MacBain ona istediklerini verebilecek midir, yoksa beklediğinden daha fazlasına mı mal olacaktır?
Neil MacBain
Emekli deniz piyadesi Neil MacBain'in huzursuz ruhu ve savaşın etkisiyle sertleşmiş vücudu saray kızı Gwen'in büyük tesiri altındadır. Ama müşterisi olduğu için onu yasak bölge olarak görmektedir. Ta ki geçmişinden bir tehdit geri dönene ve Gwen çapraz ateşte kalana dek. Şimdi Neil ve Gwen, birbirileri için kariyerlerini, hayatlarını ve kalplerini feda etmeye hazırdırlar. Çünkü bilirsiniz aşk her türlü engeli mutlaka aşar.

"Bir tarafta tam bir İngiliz seçkini diğer tarafta gizemli bir güvenlik görevlisi… Aralarındaki inanılmaz çekim başınızı döndürecek."
-Publishers Weekly-

"Catherine Bybee Yedi Gün Yedi Düğün serisine ateşin ve gizemin dozunu artırarak devam ediyor."
-Booklist-

"Cumaya Kadar Sözüm Söz, yerinde ve tutarlı karakterleri, hiç düşmeyen temposuyla tam bir duygu fırtınası."
-Amazon-
Serinin
Birinci kitap yorumu
İkinci kitap yorumu 

Sibel
Güzel ilerliyor bu seri.Ama işin içine macera olayı girmeseydi keşke.
Gül
İkinci  kitaptan daha çok beğendim bunu nedense .

Sibel
Macera soslu aşk hikayelerini sevmiyorummmmm (evettt daha önce de söylemiştim =p ) Tamam şikayet etmiyorum, erkek karakterin mesleğinden kaynaklı hikayenin zaten bu şekilde olacağı daha kitap yayınlanmadan belliydi.Ama ne bileyim dozajının böylesine fazla olacağını tahmin etmemiştim. Neyse ki yazar iyi olunca macera olayı saçmalamamış ve düzgün bir şekilde kurgulanmıştı.O yüzden çok da sıkılmadan çabucak okuyup bitirdim kitabı.

Gül

Kitaba oldukça geç bir saatte başladım ve bitirmeden de uyumadım yani okutuyor kendini.Über düber değil ama ben üsttekinin aksine soslu kitapları severim ( fantastik sos hariç,ona her şekilde karşıyım Fantastik in içinde sos olarak aşk olabilir ama öbür türlüsü ı ıhhh  olmuyor  ) Her neyse ablanın soylu olmasına rağmen bu kadar rahat tavırlı  olması abinin ise bir tarafında baston varmışçasına davranması ,abinin geçmişinden gelen esrar ,arka planda dördüncü kitap için hazırlanan alt yapı vs vs okuttu kendini.Ama deseniz ki vurucu sahne söyle bize , aklımda o kadar kalan bir şey yok.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder