5 Şubat 2016 Cuma

Denise Grover Swank – Son Karşılaşma (The Chosen Serisi 4 )


Denise Grover Swank – Son Karşılaşma 
Bir şeyin yeniden doğması için Önce ölmesi gerekir

Bu savaş, kavgayı bitirecek 
Dört kişi birleştiğinde
Dördü savaşacak, ikisi kalacak
Ve sonunda dünyanın dengesi yeniden sağlanacak...

Kalplerini ve güçlerini sonsuza dek birbirlerine bağlayan Emma ve Will için ölümcül elementlerin oyunu dışında kalabilmek neredeyse imkânsızdır. Onlar bu tehlikeli oyunda birer piyondur. Doğaüstü güçleri olan ölümsüz elementlerin bir savaşıdır bu. Binlerce yıl önce başlayan ve yakın zamanda son karşılaşmanın yaşanacağı savaş...

Ve asıl merak edilen, dünyanın dengesini yeniden sağlayıp binlerce yıldır süregelen bu oyunda anahtar oyuncu kim olacak?

"Elementlerin savaşında sona yaklaşılıyor, dünyanın dengesi değişiyor ve serinin takipçilerini uzun süre hafızalardan çıkmayacak bir final bekliyor."
-Amazon-

"Serinin kurgusundaki kusursuzluk ve sürükleyici anlatım tarzı Son Karşılaşma'da da kendini hissettiriyor."
-Fresh Fiction-

"Swank, okuyucunun ilgisini her saniye canlı tutmanın yolunu çok iyi biliyor. Güçlü ve sıra dışı bir hikâyenin temeline oturttuğu serisi de bunun en büyük kanıtı."
-Booklist-




Sibel
Neredeyse 1,5 sene sonunda şükür kavuşturana…
Gül
Geç  olmasının sebebi gösterdikleri özen değilmiş .Onu biliyoruz

Sibel
Bu kitapla ilgili ne yazsam spoilere girer o yüzden güzel bir final kitabıydı diyerek susuyorum.Sadece sonu ile ilgili keşkeeee dediğim bir kısım oldu ama onu da yazarsam iyi kulaklarım çınlar =p
Bunun dışında hala okumadıysanız hemen bu seriye başlamanızı,aradan geçen zamandan dolayı diğer kitapları unuttuğunuzu düşünüyorsanız da panik yapmamanızı öneriyorum.Çünkü bu kitapta önceki olayları sıkça hatırlatan bölümler var.
Vee Martı Yayınevine bu kitap için bizi tam 14 ay beklettiği ve bu arada sorduğumuz sorulara hiçbir şekilde geri dönüş yapmadığı için de nefretimi bir kez daha kusuyorum.


Gül
Seriyi üçüncü kitap çıktığında keşfetmiştim,GR deki puanı yüzünden hepsini birden sipariş vermiştim ve bir an bile pişman değilim.Okuduğum onca ergenden sonra 5 yaşında çocuğu olan aklı başında  bir kadını ( gerçi galiba 20 li yaşlarındaydı) başrolde okumak çok keyifliydi .Keza Will karakterinin başından itibaren dönüşümü okumakta güzeldi.
Dördüncü kitap kötü mü ? Asla değil.Ama editasyon hataları var kitapta.Ve bir miktarda çeviri sanırım.Özenden kastım buydu .Aslında tam bu noktada bir açıklama yapmam gerekiyor sanırım ,ingilizce orjinalle karşılaştırma yapmadan çeviri bozuk demek ukalalık kabul edelim ,böyle bir cümleyi ancak " ne diyor bu " diye düşündüğüm bir cümle varsa kitapta diyorum. 
Final … Finalle ilgili söylenecek şeylerim var ama spolier korkusuyla söylemiyorum ."İçimde" kalsın diyorum =P


Old Girls On The Blog seri için derki 
Sibel 



Gül 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder