12 Şubat 2016 Cuma

Amber L.Johnson – Yağmurla Gelen Mutluluk ( Puddle Jumping Serisi 1 )


Amber L.Johnson – Yağmurla Gelen Mutluluk 
2014 goodreads en iyi genç yetişkin kitabı adayı
Yağmurla Gelen Mutluluk, farklılıkların aslında ne kadar abartıldığını ve sevginin karşısında hiçbir şeyin duramayacağını bir kez daha gözler önüne seriyor...
Söz konusu aşksa, sıradan diye bir şey yoktur.Herkes Colton Neely'nin özel olduğunu düşünüyordu. Lilly Evans ise büyüleyici olduğunu...
Çocukluk arkadaşlarıyken bir kaza yüzünden yolları ayrılmıştı. Yıllar sonra buluştuklarında ise Lilly, Colton'ın ne kadar özel olduğunu ve onu daha fazla tanımak istediğini keşfedecekti. Ve Colton'ı tanıdıkça, ona daha çok bağlanacaktı.
Ancak Lilly, sevgisini kelimelerle ifade etmekte dahi zorlanan bu çocukla ilişkisini dilediği gibi yürütebilecek miydi?

"Bir gün oğlumun yaşamasını isteyeceğim türden bir aşk hikâyesi."
-Qwen Salsbury, Çoksatan The Plan kitabının yazarı-
(Tanıtım Bülteninden)

Sibel
GR de çok yüksek puanlar almış ama bana göre o kadar da değildi.
Gül
Asperger sendromlu bir oğlan ile salak bir kızı arasında geçen aşk hikayesi.
zorla okunura yakın 




Sibel
Hani şöyle ağlatmazsa para yok tarzı kitaplar vardır ya ağlamanızın garanti olduğu konuların çevresinde dolaşır durur,üstünde zıplar her sayfada burnunuzu çekmenize neden olur.İşte bu kitapta da yazar o duygularınıza dokunduğu için hikayeyi beğenmedim derseniz taş olursunuz haline sokuyor. Neyyyy beğenmedin mi amma da taş kalplisin gibisinden =p Yanlış anlamayın kitap kötü değil ama bence GR de abartıldığı kadar da muhteşem değil.İlk olarak anlatımda bir zaman karışıklığı vardı sanki, ikinci olarak ta iç ses fazlalığı beni benden aldı.Allahtan sayfa sayısı azdı da ben bunalana kadar kitap bitti.Gelelim konuda benim aklıma takılan bölüme.Tamam ikili arasında çok güzel bir aşk var eyvallah ama kızın oğlanı bu kadar takıntı (öncesinde) yapacağı kadar bir şeyler yaşamadılar ki.Yani kız 10 yaşında 2-3 kere gördüğü çocuğa bu kadar sadakatle nasıl bağlanabilir ve unutamaz… Ve acaba Colton’un dış görünüşü bu kadar iyi olmasa Lilly aynı azmi gösterecek miydi? Neyse sonuç olarak orta karar bir kitaptı benim açımdan.Eminim ki henüz kalbi taşlaşmamış genç kardeşlerim çok daha fazla seveceklerdir bu kitabı =D


Gül
O taş kalpli benim sanırım ,ağlatmadı beni sadece bir tek yerde gözlerim yaşarırı gibi oldu ama onun haricinde kıza sinir olmaktan ağlamaya zaman bulamadım.Kitabın başında kesin bir karmaşa söz konusu ,kızın yaşı küçük olduğundan mı bu karmaşa diye düşündüm ama yazarken 18 yaşında.Bir oraya bir buraya atlayan bir karmaşa içinde beyni .Sanırım kızda da dikkat bozukluğu var ama kimse teşhis koymamış.Bütün kitabı  bu kıza Colton fazla diyerek okudum  onu da söyleyim

Sibel
Bu arada kitap seri imiş ve ben bunu kitabı bitirdikten sonra duydum ki acayip şaşırdım.Çünkü kitabın sonu benim için tamamdı,devama falan gerek yoktu.Zaten 2.kitabın ne zaman çıkacağı da belli değilmiş, büyük ihtimal vayyyy kitap çok sattı,GR puanı da yüksekken fırsatı kaçırmayıp seri haline getirelim şu kitabı cinsinden olmuştur.Ve 2.kitapta olması kesin olan sahneler bence mutlaka aşağıdaki gibi olacaktır =p



Kapak tasarımını beğendim bu arada,içindeki hikaye ile çok uyumlu.Ama vayyy ne güzel kapak içinde ne yazdığı önemli değil hemen alayım tarzı beğendim değil yani...

Gül

Oley Sibel kapakla ilgili laf etti .Neden seri bende pek anlamış değilim.Tüm kitap boyunca Asperger sendromunun çok hafife alındığını düşünerek okudum .Colton ın olaylara bu kadar çabuk adapte olması mantıklı mı diye düşündüm.Ama yazarın teşekkür notundan sonra kitap ve konu biraz daha manalı oldu .Ama hala kıza sinir olmuş vaziyetteyim.Evlerden ırak bir kız bence .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder