8 Şubat 2016 Pazartesi

Emily Snow – Temas ( Devoured 1,5 & 2 )


Emily Snow – Temas 
Lucas'ın kendisine gerçekten âşık olduğunu artık kesinlikle anlayan Sienna, aralarındaki dramanın bittiğinden emindir ve Lucas'ın eski karısından da, kadının elindeki kozdan da korkmuyordur.
Sözleşmelerinin geri kalanını tamamlamak için gittikleri tatilde Sienna ve Lucas çok keyifli iki gün geçirir ve artık her şeyin düzeldiğini düşünerek şehre dönerler. Ancak Lucas'ın Sienna'ya yeni bir teklifi vardır; müzik grubunun turnesinde Sienna'nın da yanında olmasını istiyordur. Sienna bu teklifi kabul etmek istese de aklında birtakım şüpheler vardır, çünkü Lucas'ın eski sevgilisi Cilla'nın liderliğini yaptığı grup da aynı turnede olacaktır.
Sienna en sonunda endişelerini bir kenara bırakıp turneye katılmaya karar verir. Ve hep birlikte geçmişte saklanan sırlara, müziğin sonsuz ritmine ve aşkın kıvılcımlarına doğru uzun bir yolculuğa çıkarlar.

"Lucas Wolfe, sizi altüst edecek kötü çocuklardan biri. Emily Snow okuyucuyu ilk sayfadan itibaren ele geçiren ve sonuna kadar asla bırakmayan, muhteşem bir hikâye anlatıyor."
-Booklist-
"Teklif'le başlayan aşk ateşi, Temas'ta iyice alevleniyor. Dikkatli olun, tutuşabilirsiniz."
-Amazon-
"Sınırlarda dolaşan bir ilişkileri olan Lucas ve Sienna bu sefer kendilerini kıskançlığın, sırların ve endişelerin içinde buluyor. Temas, fırtınalı bir aşkın ihtiraslı rüyaları gibi."
-USA Today-


Sibel
İlk kitabı beğenenler bunu da seveceklerdir.
zorla okunura yakın

Gül
İlk kitabı sevmemiştim  ,aynen devam

Sibel
Bu kitabı şöyle 2 sene falan önce okusaydım kesin çok beğenirdim.Ama bu ara o kadar çok benzerlerini okuduk ki artık kabak tadı vermeye başladı.İlk kitaptaki aniden aşık olma vs vs gibi saçmalıklar aşıldığı için bu kitap daha bir normal geldi bana.İçinde rock band solisti, onun sevgilisi, turne muhabbetleri vs olduğu çok da sıkıcı olmayan sıradan bir kitaptı.Ancak bir yerde noluyoruz lan diye önceki sayfaları kontrol ettim.Şöyle ki şimdi bu Lucas kızla barışmak için klip çekiyor,kızın kapısına gidiyor ya hani (ilk kitapta da vardı bu sahne) orada kavuşma sahnesinde Lucas ex-karısı Sam ile ilgili sırrı tam söyleyecekken Sienna özellikle engelliyor söylemesini.Ancak sonra sanki bu sahne hiç yaşanmamış gibi Sienna ha bire Sam ile ilgili sırrı soruyor,Lucas’ta nayır,nolamaz söyleyemem muhabbeti yapıyor.Ben de haliyle hııı,neee şeklinde geyik gibi kalıyorum =D

Birde okurken kendi kendime şeye çok güldüm.Şimdi bunlar turneye çıkıyor.Lucas ve Sienna’nın kaldıkları otobüste Sinjin’de var.Otobüste Sinjin olduğu için bu ikisi duyulurlar diye bir şey yapamıyorlar =D Dedim okurken  sizin Günahkarlar’dan azıcık ders almanız,palazlanmanız lazım.Sonra değil kimse duyar diye bir şey yapmamak aranıza katılmaları için davet bile edersiniz =P
Serinin 1,5.kitabı Tahrik bu kitabın başına eklenmiş ki o kısımda Lucas’ın Sienna’dan ayrıldıktan sonra yaşadıkları vs anlatılıyor.
Haaa bu arada finaldeki mucizevi sona da pes diyorum…
Not : Kitapta en beğendiğim şey şarkı listesiydi.

Gül
Yerlerde sürünerek ,esneyerek ,azıcıkta kaşınarak okudum .O sıra ufak bir  alerjik reaksiyon yaşıyordum .Kitaptan da olabilir,emin değilim .Birinci tekil anlatım ,çokkk çokk sıkıyor beni özellikle bu tür olanlar.
Hiç değilse grubun diğer üyeleri katılıyor biraz akllıca birşeyler okuruz diyeceğim ,olmuyor.Rock band karikatürü okuyoruz sanki.Evet Günahkarlar uçtu ama bunlarda karikatür kalmışlar .Lucas ın sırrı o kadar abartılıyor o kadar abartılıyor ki  çok daha büyük bir şey bekledim," bu mudur ? " oldum bir an.Ama biz daha büyük dertlerin bir çırpıda çözülmesine alışık olduğumuz için " mucizevi son " u az çok tahmin ettim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder