29 Ocak 2016 Cuma

Clodagh Murphy – Bazı Kızlar Aşk İçin Her Şeyi Yapar


Clodagh Murphy 
Bazı Kızlar Aşk İçin Her Şeyi Yapar
"Bir blogerın heyecan verici, sıcak, sıra dışı ve cüretkâr aşk dersleri..."
Aşk için neleri göze alırdın? Cevap vermeden önce düşün! Her şeyi göze alamazsın belki de...
Tek hayali yazar olabilmek olan Claire, bu hayalini gerçekleştirene kadar kitaplara yakın olabilmek için bir kitapçıda çalışır. Aynı zamanda en popüler blog olan "Cinsellik Öyküleri"nin de yazarıdır. Bir gün tam da hayalini kurduğu şey olur. Çok ünlü bir yayınevinin sahibi olan yakışıklı ve karizmatik Mark ile tanışır. Mark, Claire'in her anlamda hayallerini gerçeğe dönüştürecek adamdır. Hem onun sevgilisi olmak hem de kitabını yayınlamak ister. 
Ama o aslında blogda cinsellik hikâyelerini cüretkârca yazan kıza hayran olmuştur. Claire, bu çok etkilendiği adamı hayal kırıklığına uğratmamak için aşk dersleri almaya karar verir. Luca, beş parasız, yetimhanede büyümüş, onarılmaz yaralar almış bir ressamdır. Para karşılığında Claire'e biraz deneyim kazandıracaktır. 
"Bir numaralı kural, bana bağlanmayacaksın."
"Bu inanılmaz derece kibirli oldu!"
"Pardon ama ikimizin de bu konuyu net bir şekilde bilmesini istiyorum," dedi aralarındaki alanı eliyle işaret ederek. "Kadınlar seks yüzünden daha duygusallaşabiliyor, dediğin gibi deneyimsizsen… Mahrem ve özel şeyler paylaşacağız, bu kendini farklı hissettirebilir, seksi aşkla karıştırıp beni erkek arkadaşın gibi düşünmeye başlama."
Aşkın iyileştirici, baştan çıkarıcı gücünü bilenler bir adım öne çıksın.



Sibel
Çok büyük beklentiye kapılmadan okumaya başladım ama beğendiğim bir kitap oldu.

Gül
Sibel beğendiği için okudum ,bende beğendim .


Sibel
Arka kapak konusu gayet açıklayıcı,evet kitap böyle bir kurgu üstüne dönüyor.Ancak kitabın geneli için bu tanıtım yazısı inanın yetersiz kalmış.Çünkü bu özetle kitap safi erotik bir hikaye imişçesine algılanıyor.Ama kitabı okudukça hikayenin aslında bu kadar yüzeysel bir konuyla kalmadığını görüp zevk alarak çeviriyorsunuz sayfaları.Erotik bölümler yok mu?Elbette var ama bunlar kitabın geneline baktığınızda oldukça az ve sadece sayfa dolsun diye yazılmış anlamsız şeyler değil.Bu bölümlerden kalan kısımlarsa oldukça fazla.O kısımlarda mesela Clair’in annesiyle ilişkisini,aralarındaki keyifli diyalogları kıkırdayarak yüzünüzde tebessümle,yengesinin yaptıklarını ise sinirlenerek okuyorsunuz. Yazar bütün bunları çok güzel yansıtmış bizlere.
Yurt dışı kapağı

Clarie’in Luca ile olan anlaşması bizlere göre marjinal bir çözüm olarak gözükse de birlikte yaşadıkları, aralarındaki ilişkinin gelişimi vs bu aklımıza yatmayan çözümü yumuşatıyor insanın gözünde.
Clair’in sex hayatının Sex-101 şeklindeki derslerle ilerlemesini okurken, aynı zamanda ikili arasındaki ilişkinin de nasıl günden güne geliştiğini izlemek ,bunların yanında da kitaptaki tüm karakterlerin gayet başarılı şekilde kurgulanması ve yerlerine oturtulması sonucunda hikaye benim gözümde sıradan bir erotik romandan çıkıp, kaale alınmaya değer keyifli bir kitap haline geldi. Sonuç itibariyle sevdim ben bu kitabı…



Gül
Sibel in yazdıklarına aynen katılıyorum ,üstüne  söylenecek bir şey kalmıyor zaten.O yengeyi ben döverdim.Hatta kimsenin yengeyi engellememesine de sinir oldum .Böyle insanlar her yerde var ve bence bunlar gizli zorbalar .
Bunun tam tersi kitaplar okuduğumuz için ( örnek :abi kıza para verir  2 milyon dolar civarında istediği zaman yatmak için ) bana aralarındaki anlaşma batmadı. Hatta Luca nın fakir olması gayet değişik olmuş.Her ne kadar başlarda  Luca da hafif ergen havası varsa da sonra toparladı Allah tan
Spolier gibi
Kitabı okurken pek fark etmiyorsunuz ama aslında yazar her şeyi çözümleyip , ortalığı günlük gülistanlığa çevirmiyor  ;Luca ile annesi arasında konuşulmamış bir barış oluyor ama havada,kimse yengeye bağırıp kendine getirmiyor,Luca nın sergisinin sonucu ne olacak vs vs Aslında kitabı bu yüzden sevmiş bile olabilirim ,ben "hep birlikte mutlu mesut sonsuza kadar yaşadılar " sonunu çok inandırıcı bulmuyorum .Hatta sinir oluyorum ,bütün  kitap herkese kan kusturmuş insanın kitabın sonunda sevgi ile iyileşmesi vs vs  ( gözleri devirme) yalan dolan gibi geliyor
Spolier gibi sonu 
Bu arada biz de "blogger" ız bize de bir Luca düşer mi acaba? Blog konusu mu değiştirsek ? 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder