13 Ocak 2016 Çarşamba

Wendy Higgins-Tatlı Hesaplaşma (The Sweet Trilogy 3)


Wendy Higgins-Tatlı Hesaplaşma 
Vakit gelmiştir. Savaş artık kapıdadır. Kalbi duru bir Nefilin yeryüzünü iblislerden temizleyeceğine dair kehanetten haberdar olan Dükler, Anna’nın peşine düşmüştür. Anna, hem kendi soyunun hem de tüm insanlığın kaderini belirleyecek olan hesaplaşma gününe kadar saflığını muhafaza etmek zorundadır. İblisleri cehenneme geri gönderecek olan Erdem Kılıcı’nı kullanabilmesi buna bağlıdır. Ama peşindeki iblisler ve yanı başındaki Kaidan Rowe ile işi hiç de kolay değildir. Anna ne pahasına olursa olsun, saflığını ve inancını koruyarak hayatta kalmalı ve iblislerle kozlarını paylaşacakları bu görkemli savaşa öncülük etmelidir.
İkicinci Kitabın Yorumu İçin  Tık 



Gül
İlk kitaptan itibaren doğru tahmin etmişim,işe yaramaz bir seri , finali de aynı saçmalıkta.
Sibel
Azıcık toparlamayla orta karar bir seri olacakken bu kitapla seriyi berbat etmiş yazar.

Gül
Bu kitapla kesinleşti ki ben fantastik soslu YA lara tahammül edemiyorum. Çünkü fantastik teması olan kitapta doğal olarak akıllıca bir şeyler arıyorsunuz ve sayfalarca saçmalıkla karşılaşınca insan ister istemez sinirleniyor. Eğer hikayede sizin için fantastik öğeler önemli değilse kitap ve seri orta seviyede YA diyebiliriz.Ama fantastik öğeler için okuyacaksınız bu kitaplardan uzak durun.Spolier vermeden saçmalıkları yazmam mümkün değil  ama şunu söylemeden geçemeyeceğim kitaptaki en etkisiz eleman Anna ,ve o kadar salak o kadar salak ki .Hadi erotik kitapta salak kız o kadar çekilmez değil sonuçta zaten görevi yan gelip “yatmak” ama fantastik bir kitapta baş karakterler salak olunca cidden çekilmiyor ayrıca hayatımda  okuduğum en salak iblisler de bu kitaptaydı .Aslında seri isminden anlamalıydık, kim fantastik, içinde iblislerin,nefillerin olduğu bir seriye Tatlış  ismini verir ki ,YA yazmış olan biri tabii ki .Ayrıca ikinci kitaptaki ,“ikinci kitabı okumadan direk üçüncü  kitabı okuyabilirsiniz bir kaybınız olmaz” tespitim kesinlikle doğruymuş.Bu seriyi bana verseler üç kitabı tek kitap haline getirip orta düzey bir fantastik çıkarırdım ,okuyucuları hem kitap masrafından hem de zaman kaybından kurtarırdım



Sibel

Seriyi başından beri beğenmeyen Gül’e karşı "yav deme öyle ilk kitap güzeldi,sıkmadı,ikinci kitapta evet biraz gereksizdi ama yine de çok kötü değildi dur bakalım üçüncü kitapta neler olacak" şeklinde savunan ben söylediğim tüm sözleri geri alıyor ve Gül’e haklısın deyip, kendisini saygıyla selamlıyorum =D Cidden bu son kitap inanılmaz saçmaydı ve ilk iki kitapta orta düzeyde geçen seviye bu kitapta yerlerdeydi. Kurgu,anlatım,mantık hiçbir şey yoktu hikayede.Başlamadıysanız eğer seriye bence gidin başka seriler,kitaplar okuyun,harcamayın vaktinizi.Serinin tümü  için aslında orta şeker olurdu ama son kitaptan dolayı zorla okunur.
Kitabın sonunda biz

Gül
Seri bilgisi bakarken üzülerek gördüm ki bir de dördüncü kitap yapmışlar .Tahmin edin ne ... Evet bildiniz Kaidan gözünden , kızla tanışmadan önce bize nasıl bir pislik olduğu anlatılacak sanırım .Ahhhh Aşk diyeceğiz kitabın sonunda sen en büyük pislikleri bile adam edersin. Eh kitapta ne olacağını az çok biliyorum o yüzden okumayacağını şimdiden söyleyebilirim 


Old Girls Seri için der ki 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder