1 Ocak 2016 Cuma

Jay Crownover –Jet (Dövmeli Adamlar Serisi 2)


 Jay Crownover –Jet 
Sımsıkı deri pantolonu ve tehlikeli vücut hatlarıyla Jet Keller her kızın Rock'n Roll rüyasını süslüyordu. Ancak Ayden Cross kötü çocukların vahşi dünyasında yorulmuştu artık. Bu yüzden Jet’in büyülü gözlerinde gördüğü tutku ateşine teslim olmak istemiyor ve Jet’in dokunuşlarında yanıp kül olmaktan korkuyordu. Jet ise, seksi kovboy çizmeleri içindeki sütun gibi bacakları olan Ayden’a karşı koyamıyor ve bu güneyli güzele yaklaştıkça onu daha az tanıdığını düşünüyordu. İkisini yakan bu ateş ya aşka dönüşecek ya da onları yakıp kül edecekti. «Jay Crownover’ın eşsiz Yeni Yetişkin Serisi’nin ikinci kitabı Jet’i ve bu kötü çocukları çok seveceksiniz.»


Gül
Dar pantolonlu erkekler hiçbir zaman favorim olmamıştır.

Sibel
Ben sevdim bu seriyi.Tamam çok çok güzel değildi belki ama sıkılmadan okudum.


Gül
Serinin ilk kitabı Rule için seri bilgisi bakarken orijinal Jet’in kapağını ( bkz aşağısı) gördüğümde ilk eksisini almıştı benden,kapaktaki  resim “apaçi” leri andırmıyor mu ? Türkiye kapağındaki çakma  Ethan Hawke abide kitapta yazılan Jet’e göre azıcık göbekli kaçmış sanki.
Kabul ediyorum Türk erkekleri yüzünden dar pantolonlardan özellikle renkli dar pantolondan nefret ediyorum  .Geçen yıl şirketin katıldığı fuarda karşı stantta her gün değişik renkte dar pantolon giyerek gelen eleman yüzünden gözlerimi oyma girişiminden bulunmuştum.O yüzden Jet kırmızı ,mor dar pantolonlar giydikçe ben ayılıp bayılmış olabilirim.
Sibel
40 yaş üstü bizlerin renkli dar pantolonlu erkek beğenmesi acayip olurdu sanırım =p Ama Jet’in moda zevki beni çok rahatsız etmedi,takılmadım açıkçası.Sonuçta Rock star,o giyince yakışmıştır illaki =D
Orjinal Kapak 

Gül
Tüm bunların yanında  muhteşem çeviri ve süper editasyon eklenince …. Şaka şaka bildiğiniz Aspendos çevirisi , editasyon falan da yok ,arada “ne dedi la bu”  oluyorsunuz.Ama arada sürekli değil  en azından.
 Bu kitabı daha sonra okumayı planlıyordum ama tipin teki “ay Jet’i okuyorum iyi gidiyor ,Jet’i okudum uykusuz kaldım “ türünde gaz verince tabii diğer kitapları geride bırakıp Jet’i okumaya başladım .O gaz yüzünden de “amannnnn bu mu”  olmuş olabilirim.Pantalon ,çeviri falan hepsi bahane hikayeyi çok sevmedim aslında işin doğrusu.Karakterler gerçekçi gelmedi nedense.
Sibel
Aspendos’un facia çevirilerinden sonra bu kitabın çevirisine laf edersem taş olurum.Elbette yine bir sürü saçmalık vardı ama kitabı okurken buna da şükür,daha da kötü olabilirdi şeklindeydim.Düşünün adamlar beklentilerimizi nasıl yerlere düşürdü.

Vallahi bence kitap o kadar da kötü değildi.Ben beğenerek okudum, sıkılmadım da. Sadece aradan çok zaman geçtiği için ilk kitap Rule’u unutmuşum.O kitapla ilgili bölümlerde hımmmm ne olmuştu acabaaaaa şeklindeydim.Neyse sonuç itibariyle birilerinin dediği gibi okurken uykusuz kalmasam da (uykum kaçtığı için Jet okumuştum =p ) sevdim ben bu kitabı diyecek kadar beğendim.Hatta orta şekere yakın olsa da olmuşşş puanı alır benden .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder