18 Ocak 2016 Pazartesi

Üç Kitap Birden, Evet Yine

Kylie Scott -Aşkın Şarkısı 
(Stage Dive  Serisi 3)

Holly Smale -Arkadaşlar Arasında 
(Geek Kız 4 )

Molly O'Keefe - Sen Bilmesen De
(Crooked Creek Ranch Serisi 1)

Yorum  tıkanması  yaşayan bloggerlar ne yapar kısa kısa yorum yapar, bu kez beğenilenler ama...



Kylie Scott -Aşkın Şarkısı 
Aşkın Müziği ve Aşkın Ritmi romanlarının New York Times çoksatan yazarı Kylie Scott, Aşkın Şarkısı’nda Stage Dive’ın seksi ve kendini beğenmiş vokalistiyle size uykusuz bir gece geçirtecek! Stage Dive’ın vokalisti Jimmy her istediğini, her istediği anda elde etmeye alışmıştı; bu ister içki, ister uyuşturucu, ister kadın olsun. Fakat sonu gelmeyen taşkınlıkları hem kendisi hem de grup için bir felakete dönüştüğünde Jimmy ipleri yeniden eline almak zorunda bırakılmış ve onu beladan uzak tutacak yeni asistanı Lena’yla karşı karşıya kalmıştı. Lena, seksi rock yıldızının zırvalıklarına boyun eğmeye niyetli değildi ve aralarındaki çekime rağmen ilişkilerini tamamen profesyonel seviyede tutmaya kararlıydı. Fakat Jimmy sonunda Lena’yı fazla zorlayarak kaçırmayı başardığında, belki de başına gelen en iyi şeyi kaybetmiş olacaktı… “Her ânını adeta içimde yaşadım ve kitabı bitirdiğim anda yeniden başlamak istedim. Her kızın hayallerini süsleyen türden bir rock yıldızı ve aşk hikâyesi.” -Maryse’s Book Blog “Sürükleyici, seksi ve duygusal.” -Dear Author “Harikulade ve leziz. Kesinlikle bu yıl okuduğum en iyi kitaplardan biri!” -The Book Pushers
Gül
Bu serinin en çok ikinci kitabını sevmiştim.Hala da öyle ,Mal Stage Dive bias’ım  =)  .Ama ilk kitaptan daha sevimli bir kız karakter barındırdığı için buna orta şeker diyorum.


Sibel
Ben bu seriyi sevdim.Üç kitabı da sıkılmadan ,severek okudum.Rockçı  abilerin olduğu, içinde doğru düzgün konuları olan kitaplar.Bu hikaye de güzeldi,sıkılmadan,eğlenerek okudum.Karakterleri de sevdim.Daha ne olsun.
Orta şeker e yakın ama




Holly Smale -Arkadaşlar Arasında
Benim adım Harriet Manners ve ben daima bir geek olacağım.  Ortalama bir insan gözünün, grinin 500 tonunu seçebildiğini,  Kızılderililerin, her bir fotoğrafın ruhunuzdan bir parça çaldığına inandıklarını, Bir yılanın bir kurbağayı tamamen sindirmesinin 50 saat sürdüğünü, Bukalemunların 360 derecelik bir görüş alanlarının olduğunu,  Çikolatanın aşırı miktarda tüketildiğinde ölümcül olabileceğini,  Her insanın yılda ortalama 6,25 milyon kez gözlerini kırpıştırdığını biliyorum. 
Ama yeni arkadaşlar edinmekle ilgili hiçbir şey bilmediğim ortada. İşin kötüsü en iyi arkadaşlarımı yanımda tutmayı da beceremiyorum. Modellik kariyerimde birdenbire gelişen bol ‘pırıltılı’ olayları sormayın bile. Tahmin edin ne oldu: Tabii ki ayvayı yedim.

Gül
Klasik bir geek kız gülümseyerek okuyorsunuz ,ama benim gibi duygusal bir zamanda okursanız ağlayabilirsiniz bile ,spolier olmasın diye neye ağladığımı söylemeyeceğim .

Sibel
Başından beri takip ediyorum bu seriyi.İlk kitapta ön yargılı olup daha sonra hiç de beklediğim şekilde beğendiğim  serilerden.Çok keyif alarak okudum bunu da. Seviyorum bu şekilde sürekli sırıtarak okuduğum hikayeleri.



Molly O'Keefe - Sen Bilmesen De
Taşrada doğup büyüyen Tara Jean Sweet, geçmişindeki her şeyden uzaklaşmış ve kendine yepyeni bir hayat kurmuştur. Bu hayatın merkezinde ise işi vardır; ancak şimdi o da tehlikededir. Patronu Lyle, uzun zamandır görüşmediği çocuklarına ulaşabilmek için onu bir oyunun içine sürüklediğinde, işini elinde tutmak isteyen Tara’nın pek de seçim şansı kalmamıştır.
Bu oyunda kendisi için yazılan rol oldukça basittir. Tara’nın tek yapması gereken, Lyle’ın servet avcısı nişanlısı rolünü oynamaktır.
Ancak Lyle’ın buz hokeyi oyuncusu oğlu Luc, tüm cazibesiyle hayatlarına dâhil olduğunda, artık Tara için işini kaybetmekten daha büyük riskler söz konusudur. Kendisini bir servet avcısı olarak gören Luc’a gönlünü kaptırması an meselesidir.

Gül
 Bir Susan Elizabeth Phillips kitabı değil elbette ama O’nun tarzında sürükleyici ,zaman zaman  güldüren ,ayakları yere sağlam basan bir hikaye.Sporcu aşkı sevenlere öneririm .

Sibel
Güzel bir kurgu,akıcı anlatım,eğlenceli,salak olmayan güçlü karakterleri ile ben beğendim bu kitabı.Takip edilecek bir seri ve yazar bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder