20 Ocak 2016 Çarşamba

Sydney Landon – Her Yerde Sen (Danvers Serisi 3)


Sydney Landon – Her Yerde Sen 
Beth Denton, hayatının büyük bir kısmını aşksız geçirmiştir ve ona göre bunun nedeni fazla kilolarıdır. Özlediği aşkı yaşayabilmek için onlardan kurtulmaya karar verir. Sonunda fazla kilolarından kurtulduğundaysa, tıpkı beklediği gibi erkeklerin ilgisini çekmeye başlar. Yeni görünümüyle flört dünyasına adım atan Beth, aşkı bulmak için fazlasıyla hazırdır. Ancak, onca erkek arasından hoşlanmak için en yanlış adamı seçmiştir: Nick Merimon. Üstelik Nick de ondan hoşlanıyor gibi görünmektedir.
Beth'e göre, Nick gibi sıfır beden kadınlarla çıkmaya alışmış birinin ondan hoşlanması imkânsızdır. Ancak hayatında bir kez olsun, yalan olduğunu bilse bile, arzuladığı şeyi yaşamaya karar verir. Verdiği bu kararın doğuracağı beklenmedik sonuçlarla yüzleşmesi ise an meselesidir.

Serinin Birinci kitabı için tık 
Serinin İkinci kitabı için tık tık 



Sibel
Nemfomanyak ama aynı zamanda özgüveni sıfır olan Beth ile pamuklara sarıp saklanacak türde bir erkek olan Nick’in hikayesi =D

Gül
“Yaaa bu kitap çok sıkıcı ” diyerek okudum.

Sibel
Bu serinin ilk iki kitabını beğendiğimden bu kitaba da bir hevesle atladım.Ama Beth’in kilo kompleksinin üstünde o kadar çok durulmuştu ki bir ara okurken yeter aaaa oldum.Şimdi kızımız 2-3 sene öncesine kadar obezmiş ve azmetmiş incecik kalmış.Bunun sonucunda da aman yeniden şişmanlayacağım diye aşırı bir takıntı yapmış,kompleks edinmiş kendine.Tamam bu konuda bir sorun yok,olabilirliği yüksek bir tepki.Ancak aman ben şişmanım (ki bu kadar takıntıya nasıl anoreksik olmamış o da ayrı konu) kimse beğenmez,çıplak kalamam asla falan filan demesine rağmen Nick’i görür görmez nemfomanyaklar gibi davranmaya başlıyor.Bu durum neredeyse kitabın yarısına kadar sürekli tekrarlanıyor.O yüzden "aman be Beth amma sıktın " moduna girdim ben.Sonrasında ise herhalde yazar da bunun farkına varıyor ki bu takıntı olayını tıbbi,psikolojik vs nedenlerle düzgünce açıklayarak daha mantıklı bir boyuta oturtuyor.
Bunun dışında anlatımda çok fazla isim tekrarı vardı.Şöyle ki aynı paragraf içerisinde mesela Beth şunu yaptı.Suzy bunu dedi.Nick şöyle etti.Beth karşılık verdi vs gibi.Bu şekilde anlatımların olduğu yerlerde de hikayenin akıcılığı bozuldu.
Yurt dışı kapağı 

Bu kitapta da dikkatimi çekti.Bilen biri lütfen bana söylesin yabancıların mutfak tezgah derinliği standart olan 60 cm den daha mı büyük?Bunlar tezgaha oturduklarında nasıl rahatça arkaya doğru yatabiliyorlar =P  (Bu konuya daha önce Helena Hunting-Aşkın Kanatları yorumumda da takılmıştım =D )
Sadede gelirsem ilk iki kitap kadar beğenmesem de özellikle Suzy’nin olduğu sahnelerde kıkırdayarak okuduğum,çok sıkmayan,orta karar bir kitap oldu benim için.Ama bu yazar da Elizabeth Hoyt gibi hikayelerinde serinin devam kitabında anlatacağı karakterlerden bahsederek okuyucunun bir sonraki kitabı merakla beklemesine neden oluyor.Bu serinin ilk kitabında Suzy ve Grayson’ı ikinci kitabında Beth ve Nick’i merak etmiştim.Bu kitapta da bu sefer Ella ve Declan’la ilgimi çektiği için 4.kitabı okumak için sabırsızlıkla bekliyorum.

Gül

Açık ve net Sibel az bile demiş.Tamam masalsı kitap okumayı severim ama bu …. Masal ötesi.Açık açık Nick gibi adamlar yok.Beynini kaybetmiş, IQ su  0 adamlar bile ( ki bu kadar yakışıklısı olur mu bilmem ) bu kadar naz ,niyaz, dengesizliği çekmez .Kadının kendine ait saçmalamaları yetmiyormuş gibi  ablası şunu yap diyor yapıyor,arkadaşı böyle yap diyor yapıyor.Kısacası zavallı Nick kitaptaki tüm kadınların dengesizliklerini çekiyor.Gerek  var mı ? Bence yok .Okumak gerekli mi ? Bence değil .Declan ve Ella yı merak ediyor muyum ? "Bana arkadaşını  söyle sana kim olduğunu söyleyim"  Şu anlık normal gözüken Ella yüksek ihtimal manyağa dönecek. Acaba  aşırı seks yüzünden beyinleri kısa devremi yapıyor bu kadınların .Araştırmak lazım =)

Yurt dışı kapakları bu seride
 hikayeyi daha belli ediyor  bence 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder