23 Ekim 2015 Cuma

Sophie Kinsella – Audrey’i Bulmak


Sophie Kinsella – Audrey’i Bulmak
Dünyanın bayıldığı yazarın ilk gençlik romanı...
Audrey evden çıkamıyor. Hatta, evin içinde güneş gözlüklerini bile çıkaramıyor. Şey... Göz göze gelmek ve bazı başka şeylerle ilgili "minik" sıkıntıları var da!
Aslında... Ağabeyinin dev ışıklı, çok derinlikli arkadaşı Linus, o kapkara güneş gözlüğü camlarının ardından Audrey'nin hayatına sızmayı başarana kadar "vardı" diyelim. Zira Linus, aynen bir portakal dilimini andıran içten gülümsemesi, samimiyeti ve sırf Audrey ile iletişim kurabilmek için yazdığı komik notlarla genç kızı evden çıkarmayı başarıyor. Yani, Starbucks da bir başlangıçtır sonuçta! Tatlı Audrey, anlayışlı ve şefkatli Linus'un yanındayken en korktuğu şeyleri bile yapabileceğini hissediyor. Hem, kim bilir? Belki de o kara camların ardında güzel bir dünya vardır gerçekten de!
Kıssadan hisse... Kendinizi yok olmuş hissettiğinizde bile gerçek aşk sizi bulabilir ve hayat, bir nedenle her mücadeleye değer bir şeye dönüşebilir. Zaten bu işler her zaman bir bakış açısı meselesidir. Audrey ile birlikte gülmeye, hayal kurmaya ve umut etmeye hazır olun…

"Sophie Kinsella milyonların sevgilisi!"
Jojo Moyes, Senden Önce Ben'in çoksatar yazarı


Sibel
Kitabın başından sonuna kadar kıkırdayarak okudum.Çok eğlenceli,çok tanıdıktı birçok şey =)
Gül
Gençler aynı bizim aile diyerek okuyorlar .Eğlenceli ve komik.İyi bir yazar her şeyi yazabilir bunu anlıyoruz




Sibel
Yeni kitabı çıktığında arka kapak özetine bakmadan aldığım yazarlardandır Sophie Kinsella.Bu kitabında da beni hayal kırıklığına uğratmadı.Tam kafa dağıtmalık,eğlenmelik bir kitap yazmış. Özellikle yeni nesil ebeveynlerle kitaplarda okuduğumuz önerilere göre büyütmeye çalıştığımız çocuklarımızla ilgili olarak öyle güzel ve incelikle dalga geçmiş ki o bölümlerde baya kahkahalar attım. Böyle durumlarda çocukların verdiği tepkiler ve cevaplar ise yazarı biraz daha sevmeme neden oldu.Tanıdık olan o kadar çok şey vardı ki (PC değil ama benimde oğlumun  1-2 PS3 oyun CD sini kırmışlığım vardır =P ) Bir de yazarın bazı şeyleri açıklamayıp havada bırakmasına önce " aaaaaaa ama yaaaaa " diye tepki vermiş olabilirim fakat sonrasında düşününce açıklasaydı kitabın o espirili,eğlenceli havası drama dönüşebilirdi,o yüzden iyi ki açıklamamış dedim.



Gül

Sophie Kinsella  nın ilk teen-age romanı.Biraz acaba diyerek aldım ama tabii ki iyi yazar farkı olarak teen-age bir kitabıda başarı ile her yaşın okuyabileceği  bir şekilde yazmış .Kanıt mı ? Benim kitabı aldığım günün ertesinde yeğenimde almıştı aynı zamanda okuduk yani ben 40 o ise 20 yaşında ,bende o da severek ve gülerek okuduk.Abisi ve kardeşi PC manyağı olduğu için  "Kendi ailemi okuyor gibiydim " dedi .(bizde de pc kırmışlık yok ama pc yi söküp babanın elinde işe göndermek,güç kablosuna el koyma vs vs var ) 
Ben yazarın olanları açıklamama sebebi olarak " Bu muymuş ? "  denilerek burun kıvırma olmasın diye olduğunu düşünüyorum .Gerçi az-çok anlaşılıyor kızın başına gelen ama detaylar yok .Buna rağmen hayal kırıklığına uğramadan eğlenerek okunulan bir kitap yazmış Sophie Kinsella.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder