2 Ekim 2015 Cuma

Jaci Burton-Kuralsız Oyun (Play by Play Serisi 3 )



Jaci Burton-Kuralsız Oyun 

Bir oyunu kazanmak istiyorsan, önce onu oynamayı göze almalısın!
 
 İki erkek kardeşi sporcu olan Jenna Riley, ailesine ait, sporculara yönelik çalışan barı işletmektedir. Spora bu denli bulanmış hayatında en son ihtiyacı olan şeyse sporcu bir sevgilidir. Hayatını adeta esir alan maçlar, kazanma hırsı, disiplin ve rekabet gibi kavramlar onda kaçma isteği uyandırmaktadır. Yine de bunu hiçbir zaman yapamaz. Aile işletmesinin ona ihtiyacı vardır. Onun oyunu da budur. Kuralları bellidir. Kendisinden çok ailesi için yaşamak zorundadır.


 Hokey pistlerinin yıldızı Tyler Anderson, Jenna’yla tanıştıktan kısa bir süre sonra, onun aslında istediği hayatı yaşamadığını anlar. Ona yakınlaşıp zamanla güvenini kazanır ve yapması gereken şeyin ne olduğunu Jenna’ya gösterir. Jenna artık cesaretlidir. Tyler’dan aldığı güç sayesinde kendi yoluna gidecektir.

 Gidecektir. Ama gidemez. Bir şeyler değişmiştir artık. Onca zaman içinde taşıdığı arzularının yerini tamamen başka beklentiler almıştır. Oyunun kuralları değişmiştir artık. Hem de sonsuza dek…

Sibel
Abartılı +18 sahneleri çıkartırsanız geriye kalan konu iyiydi bence.Ama o zamanda kitabın sayfa sayısı yarıya inerdi herhalde :D
Gül
Erkek kardeşleri  kadar sevişgen olduğunu ispatlayan kız kardeşin kitabı.

Sibel
Sporculu hikayeleri seviyorum.Bunda SEP ve Rachel Gibson gibi yazarların payı var sanırım.Onlar sayesinde alıştım bu tarz hikayelere.Jaci Burton’da onlardan biri olma yolunda ama hikayelerindeki abartılı +18 sahneler ne yazık ki kaliteyi düşürüyor .Tamam hiç olmasın demiyorum,yine olsun ama kararında olsun di mi ama =p Neyse serinin ilk iki kitabı gibi bunda da ziyadesiyle bu tür sahnelerden yazmış yazar.Aslında çok değişik olmayan ama güzel bir konusu vardı bana göre.Ama dediğim gibi daha az detay Jaciiiii =D

Yurt Dışı Kapağı


Gül (Spolierli  yazıyor hep bu uyuz)
Evet bende sporculu kitapları seviyorum , aynı kişilerin yazdığı romanları sevdiğim için .O kitaplarda olan eğlenceli,esprili karakterler yerine bu kitapta ergen ruhlu çoşmuş hormonlu sevişgen karakterler olduğu için tabii ki  aynı tat alınmıyor kitaptan
Ayrıca ilk iki kitapta bize çok detaylı anlatılan Riley ailesinde yetişen bir kız ,bu kız gibi yıllarca kimseye bir şey söylemeden içinde şarkı söyleme arzusu ile gezmiş olamaz ,anne Riley ‘ in kızın gözlerinden falan çoktan okumuş olması gerekirdi.O yüzden konuyu da pek inandırıcı bulmadım =)
Birde Tyler abinin “Dur istediğinin ben olduğunu anlasın , ben buna yakışıklı başka erkekler yollayım “ mantığı gözyaşlarına  boğulmama sebep oldu.Alışkın değilim ben bu  kadar metroseksüel erkek karaktere,tamam özgüven süper ama ne bileyim gözlerim sulandı.

Bu olay benim başıma gelse ( Tyler la yatmış olacağım,sonra birden etrafımda bana asılan yakışıklı gürbüz tipler dolanmaya başlayacak ) “ Kesin uzak ülkelerin birinde bir prens beni arıyor , yakında buraya gelir” diye düşünüp  Tyler yola koyup , prensimi beklerdim

Serinin yurt dışı kapakları konuyu daha iyi belli ediyor bence


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder