28 Mart 2015 Cumartesi

Helena Hunting - Aşkın Kanatları (Clipped Wings Serisi 1)




Helena Hunting - Aşkın Kanatları  
Her şeyden kaçabilirsin ama aşktan asla...
İki yaralı kalp biri bütün sevdiklerini bir uçak kazasında diğeri ise ailesini cinayete kurban vermiştir. Bu iki insanı aşk ağlarına düşürmek üzereydi.

Tenley uçak kazasından sonra yaşadığı şehri terk edip bilmediği bir şehir de yeniden hayata tutunmaya çalışırken karşı dükkan da yakışıklı ve onun gibi acılar çekmiş bir adamın varlığından habersizdi.Belki de benzer acılar yaşamış insanları hayat bir şekilde bir araya getirip onlara yeni şanslar veriyordu.İkisi de aşkı aramıyordu. Tek istekleri geçmişlerini unutup gördükleri kabusları unutup huzurlu bir uyku uyumakdı.Ama aşk hiçbir acıyı dinlemez ve hiçbir kaba sığmaz, zamanı da yoktur mekanı da




Gül
Dövmeli , piercing abimiz ve yavaş yavaş dövmeli ve piercinglenen kızımızın aşk hikayesi .

Sibel
Ya ben bu ara zor beğenir oldum ya da bu tarz kitapları arka arkaya çok okudum over dose oldum hepsi aynı gelmeye başladı.Yok arkadaş bıktım ben arızalı,travmatik karakter okumaktan.Acilen şöyle gamsız,mutlu geçmişi olan eğlenceli karakterlerin olduğu birşeyler okumalıyım.Nerde kaldı şu Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıkların 2.kitabı.Yayın evine haber verin acil çıkartsınlar kitabı  =p




Çok pis spolier içerir !!!


Gül
Sevgili yayınevi  readaktöre verecek paranız mı yoktu ? Allah aşkına ,tüm kitap boyunca elime kırmızı kalem alıp düzeltip kitabı size geri yollayasım geldi.
Sibel
Hangi birini düzelteceksin arkadaşım.Harf hatalarını mı kelime hatalarını mı isim hatalarını mı…. Düzelterek okumaktan fenalık bastı.Çok zor bir şey mi bu ya baskıya girmeden kontrol etmek.1-2 yi geçtim 10 tane hata olsun eyvallah diyeceğim ama bütün kitapta sürekli hatalar olur mu yav,el insaf…



Gül
Rule okunudunuz ve beğendiniz mi ,bu kitabı sıkılarakta olsa okursunuz ama Rule u beğenmediyseniz bu kitabı görmezden gelin.Aslında şu var Hayden Rule dan daha yumuşak biri ( yanlış anlaşılma olmasın o manada sertlik değil) Hayden ın başından Rule dan daha çok şey geçmiş olmasına  rağmen aşık olma potansiyeli daha yüksek.

Kızımızda oğlumuzda hayatta ciddi kayıplara uğramışlar ve ikisi de bu kayıplara ilgili  suçluluk duyuyorlar.Kızımız ,oğlumuza aşık olduğu içinde suçluluk duyuyor çünkü  ailesi ,nişanlısı nişanlısının ailesi,arkadaşlarını taşıyan uçak düşeli sadece 7 ay olmuş.Ama bunu iyi saklıyor o kadar diyeyim kitabın sonunda kızın arkadaşı demese ben anlamazdım.Yazar oğlanı daha iyi yazmış sanki kadın karakter de bazı sorunlar var sanki,tamam ruhsal olarak sorunlu ama yazar da sorun yaşamış gibi

Kitaptaki herkes sır küpü,herkesin gizlediği bir şey var.Yan karakterler bile ki   yan karakterler kendilerini buçuklu kitaplarda ana karakter olarak buluyor. Lafın kısası iyi bir  Wattpad hikayesi  sanki ,bölüm bölüm yazıldığı için karakterlerde tutarsızlıklar var gibi bir an muhteşem iyi bir, sonra manyak ,sonra tekrar iyi biri sonra yine manyak gezip duruyorlar

Bu ara iyi kitabı kötü kitaptan ayıran ne diye düşünüyorum  ( kime göre iyi  tabii ki bana  ,neye göre kötü tabii ki yine bana ) ve şu sonuca ulaştım 
1) Hikaye de anlatılan herşeyin bir yere bağlanması :  Bunu sanırım serinin diğer kitapları belirleyecek.
2) Yan hikayelerde anlamlılık :yan hikaye sevişmek ya da seks üzerine düşünmek .
bu ikiside bir kitapta olunca vakit kaybı diyorum ( bkz En Sevdiğim Hatam

Ayrıca üç kitaplık seri  ( buçuklar hariç )olacak bir konu yok ,ama madem satıyor neden bir kitapla duralım değil mi ?


Sibel
Kız da çocuk da travmanın dibini yaşamış.Hadi çocuk yaşayalı 7 sene geçmiş,çok zorluklar çekmiş, suçluluk duygusundan anlamsız şeyler yapmış,bir şekilde hayatını yoluna koymuş,yuvarlanıp gidiyor.Kızın yaşadığı trajedinin de ucu bucağı yok.Öyle böyle bir şey değil.Sadece bir bölümü yaşasak bile daha da toparlayamaz insan kendini.Ama kızımız maşallah 7 ay sonra aşık olabilecek duruma geliyor.Heeee haksızlık olmasın bu arada sürekli kabuslar görmeye kendini suçlamaya devam ediyor falan ama düğününe giderken düşen bir uçaktan sağ çıkıyorsun,bu arada annen baban dahil tüm yakın arkadaşlarınla birlikte aşık olduğun nişanlın ölüyor.Allah korusun ben değil 7 ay 7 sene sonra bile bırak aşık olmayı adımı söyleyemez durumda olurdum herhalde.

Neyse bu kadar trajedi de dövme ve piercingler etrafında dönüp duruyor.Sonra bir bakıyorsun onca travma bir kenara atılmış ana sorun müşterimle yatamam,yatabilir miyim acaba ama dur daha dövmeyi yapmaya başlamadık,o zaman yatabiliriz,haydi hoopp yatağaaaa….
Kitabın tamamı bir kızın bir oğlanın gözünden anlatılıyor ki,yayın evinin sayesinde (sürekli isimleri karıştırmışlar çünkü) ulan şimdi bu lafı kız mı söylüyor yoksa oğlan mı eziyetine dönüyor.

Anlaşıldığı üzere ben bu kitabı okurken çok bunaldım.O yüzden de bitirebilmek için kendime eğlence çıkartıp durdum.Mesela oğlan kızı tezgaha oturtuyor (evet evetttt tahmin ettiğiniz nedenle) sonra geriye yatırıyor ki saçları özgürce yanlara dağılıyor ve tabi ki de kendisi de kızın bacak arasında.Şimdi yatırdığı yer tezgah,masa değil.Mutfak tezgah genişliği bütün dünyada aynıdır,yani 60 cm.Kızı geriye yatırıyor ya ben orda şu tepkiyi veriyorum ‘Aha koydu kız duvara kafayı,pekmezi falan hep akıttı’ Sonra gel de gülmeden kitabı okumaya devam et  =)

Heeee bir de kızda eskiden yaptırmış olduğu bir kalp dövmesi var.Oğlan tabiki de bu dövmenin işçiliğini (pardon sanatını) beğenmeyip düzeltiyor,kalbi cup cake dövmesi haline çeviriyor.Kitapta dövmenin yeri kızın kalçası olarak geçiyor.Ama gel gör ki o dövmenin yeri ile bazı bölümlerde! geçen sahneleri okuduğunuzda anatomik olarak mümkün olmayacak şeyler ortaya çıkıyor…




Gül

Bu blogta resimleri genelde  ben seçiyorum ,bu kitap için Sibel in yaptığı öneri resimleri ,blogu açarken blogger a +18 lık içerik olmayacak dediğim için koyamadık.:)