5 Mart 2015 Perşembe

Fifty Shades Of Grey


                        




                             Shame On You Mr.Grey 

                                                ya da 

                                   Fifty Shades Of Grey



               Hepimiz neden bahsettiğimi biliyorsunuz sanırım hazır filim vizyona girmişken ve içimizden biri bu seriye deli iken ucundan azıcık yorum yapmalıyız



                Gül: Seriyi komik ama yeğenimden duydum. Her şeyi okuyan teyzesine yurt dışında böle böle bir kitap var sizin oralarda çıktı mı ? okudun mu ?diye sorunca seriden  haberdar olup  ,o merakla da aldım okudum ilk kitabı ve diğerlerini.

Seri benim en sinir olduğum konulardan birini içerdiği  için ( manyak adamlardan sevgili, koca  vs vs olmaz ) başından beri sevmedim.Kabul ondan sonra  bu tarzda o kadar kötü  kitaplar  çıktı ki en iyilerinden bir oldu.Filim olacağını duyunca konusu yok ki ne çekecekler filme dediğimde çok tepki almış olsam da  hala fikrimin arkasındayım

Filim ilk yirmi dakikasını izledim ,oyuncuları başından beri beğenmemiştim hala  beğenmiyorum ,rol yapma konusunda pekte başarılı değiller ,Dornan ı en son The Fall dizisinde seri katili canlandırırken seyrettiğimden olsa gerek ya da kendisi rolün etkisinden çıkamadığından aynı bakışları görünce epey bir ürktüm .Sanırım Dakota nın da 20 yaşında bir masumdan çok 30 larında evde kalmış bir teyzeye benzemesi komik olmuş. 20 dakikadan mı bu sonuç diyeceksiniz ama tahammül edebildiğim süre o kadardı ya izlemeye devam edip elime jilet alıp kendimi kesecektim ya da kapatacaktım ikincisini tercih ettim .



            Sibel : Üzerine bu kadar yorumlar yapılmış,tartışmalar olmuş eski bir seri hakkında çok fazla bir şey söylemek istemiyorum.Ama bu seri Gül ile fikir ayrılığına düştüğümüz ender serilerden biridir.Ne olursa olsun,içinde saçmalıklar,mantık hataları,kabullenilemez davranışlar vs vs ler olsada bana kendisini bir solukta okuttuysa,hatta daha sonrasında tüm seriyi baştan tekrar okuduysam o seri güzeldir benim gözümde,daha ötesi yok.

            Gelelim film konusuna.Seriyi çok sevmiş biri olarak elbette ki resmen gün sayarak filmin vizyona girmesini bekledim.Ama filmi seyrederken beğenmemek demeyeyim de hayal kırıklığına uğradım.Bir kere kitabı okumayan birinin filmden keyif alması bence mümkün değil.Biz kitabı beğenenler filmdeki eksik sahneleri,duygusal boşlukları kafamızda tamamlayarak filmi seyrettik.Ama kitabı okumayan biri için film anlamsızca kadının poposunu şaplaklayan bir adamla hafif alık bir kızın hikayesinden ibaret olarak gözükmüştür bence.Dakota’yı baştan beri bu filme yakıştırmamıştım.Ama filmi izlediğimde çoook çok da kötü olmadığına kanaat getirdim (gerçi imkanı olsa,değiştirilse hayır demem) Jamie şekerim çok tatlıydı,özellikle petunyası (ağzının suyu akan smiley).Ama film o kadar kısaltılmıştı ki zavallı,kitapta sayfalarca anlatılmaya çalışan duygularını sadece bir bakışıyla belirtmeye çalışınca azıcık psikopat gibi görünmüş olabilir :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder