6 Mart 2015 Cuma

Okuduğum Kitap Aşk Romanı Mı?




       Okuduğum Kitap Aşk Romanı Mı   ?


Gül :

1)Kitabın kapağında ki resimde (Türkiye deki yayın kapağı yeterli değil ,almayı düşündüğünüz kitabın yurt dışı  yayın kapağınıda bulun,yayıncılar ülkeye uygun ya da farklı kapaklarla yayınlamayı seviyorlar )  olan kişi ya da kişilerin kıyafetlerinin üçte birinden fazlası yoksa ya da kapakta kravat,anahtarlık ,kurdele varsa

2) Kitabın isminde  bağlandım ,soyundum,giyindim,kafaya koydum,kafayı seninle bozdum,seninle,benimle,hep birlikte   gibi kelimeler  varsa


3)Kitapta insan vucuduna ait isimler benzetmeler yerine tıbbı,latince ya da argo manaları ile kullanılıyorsa

4) Esas karakterler karşılaştıklarında kuruluktan (boğaz kuruluğu ,dudakların kuruması vb ) ,elektirklenmeden ziyade sıvılarla ilgili düşünceler akıllarına geliyorsa 

5)Özel anlarda çiftimizle birlikte ortalıkta fazlaca dolaşan ,yakın arkadaş ,kardeş varsa

6)İstiyorum kelimesinden   çok bunun argo manaları kitapta kullanılıyorsa

7)Kitaptaki sevişme sahneleri kitabın üçte birinden fazla,her sevişme sahnesi son derece detaylı anlatılmış ise

8)Kızımız bakire bile olsa ilk seferden sonra son derece tecrübeli hale geliyorsa

9)İnsan fizyolojisinin ve bedeninin bilinen sınırları zorlanıyor ya da görmezden geliniyorsa

10) Sorunlu bir baş karakter ( yada karakterler ) var ve sorunlarını çözmek  için psikolog yerine başka yöntemlerle halletmeye çalışıyorsa ve bunda başarılı oluyorsa

11) Esas kadın karekterle ilgili sürekli  “salak bu yeminle “ gibi bir cümle kuruyorsanız

12)Esas karakterler birbirlerine  Mr... ya da Miss... diye hitap ediyorsa (Tarihi olma durumu istisna olarak )

13) Normal yaşayıp giden kızımız bir anda menapozlu teyzelere dönüp ateş basması durumu yaşıyor,hormonal dengesizlik durumuna giriyorsa



Üstteki maddelerden  en az 4 tanesi varsa okuduğunuz kitap  aşk romanı değil  ,erotik romandır. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder