2 Mayıs 2017 Salı

Julia Quinn – Dudaklarımda Şarkısın -Smythe-Smith Quartet Serisi 3


Julia Quinn – Dudaklarımda Şarkısın
New York Times Çoksatan Yazarı Julia Quinn yeni romanıyla okuyucularını hem güldürecek hem de onların kalplerini sızlatacak.
Hugh bu kadının can sıkıcı şekilde ukala olduğunu düşünüyordu...
Hugh Prentice hazırcevap kadınlara karşı asla sabırlı değildi ve eğer Leydi Sarah Pleinsworth utangaç ya da mahcup kelimelerinden haberdarsa bile onları çoktan lugatından çıkarmıştı. Pervasız bir düello matematik dehası olan Hugh’u sakat bir bacağa mahkûm etmişti ve şimdi Sarah gibi bir kadınla evlenmeyi hayal etmesi şöyle dursun, ona kur bile yapamazdı.
Sarah bu adamın delinin teki olduğunu düşünüyordu…
Hugh’un yaptığı düello neredeyse Sarah’ın tüm ailesini mahvedeceği için onu asla affedemezdi ama Sarah’ın asıl tahammül edemediği onun kişiliğiydi. Ancak bu ikili bir haftayı yan yana geçirmek zorunda kaldıklarında, ilk izlenimlerin o kadar da güvenilir olmadığını keşfedeceklerdi.
Sonra ilk öpücük ikincisine, üçüncüsüne ve dördüncüsüne yol açarken, matematik dehası lord hesabını şaşıracak ve her zaman hazırcevap olan leydi belki de ilk defa kendini nutku tutulmuş halde bulacaktı.

Sibel
Tipik bir Julia Quinn kitabıydı ama…
Gül
Herkes çok konuşuyor.


Sibel
Arada vasat bulduklarım olsa da yazarın Türkiye’de yayınlanmış bütün kitaplarını okumuş ve genel olarak beğenmiş biri olarak elbette bu kitabın çıkacağını duyunca sevindim ve hemen okudum. Başta da dediğim gibi tipik Julia şablonuyla yazılmış .Gül’ün tam da sevdiği gibi =p çok konuşan karakterler, komik aile üyeleri,serinin diğer kitaplarındaki insanlar ve olayların yeni hikayeye dahil olması vs vs vs. Eee bende kadının tarzını sevdiğimden dolayı bu kitabı da zevkle,keyifle okumaya başladım.Amaaa sayfa 245 ten sonra ortaya çıkan sırrı ve sonuçlarını inanın bir mantığa oturtamadım. Sürekli iyi de ne gerek vardı ki böyle yapmalarına (spoiler olmasın diye söyleyemiyorum) ,acaba yanlış mı anladım dur yeniden bakayım o cümleye diye diye okuyup bitirdim.Yani alan memnun satan memnun olan bir durumda böyle bir handikapa ne gerek vardı aklım ermediği için çok keyifle başladığım kitabı ne oldu şimdi yahuuu şeklinde bitirdim.Çok gereksiz hareketlerdi bunlar Juliacığımmm çokkk =D


Gül
Julia nın ilk kitaplarını okurken gayet sevmiştim.Ama sonra  teyze aynı mı  yazmaya başladı yoksa bana mı aynı geldi emin değilim fakat sevmemeye başladım .Bir kere çok konuşuyor bu karakterler ,onlarda yetmiyor yanlarındakilerde çok konuşuyor.Adamlar sessizken beraberken onlarında çenesi düşük olmaya başlıyor .Kısaca Julia Quinn kitabı okuyup bitirince başım ağrıyor.Seri zaten tek tip devam ediyor ,olay olsun diye çıkan şeyi bende anlamadım ,saçmalık cidden saçmalık .Son 90 sayfayı dolduracak bir şey bulamamış hadi bunu koyalım mı demişler anlamadım ki .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder