18 Mayıs 2017 Perşembe

C.D. Reiss – Evlilik Oyunları -The Games Duet Serisi 1


C.D. Reiss – Evlilik Oyunları 
OTUZ GÜN Adam Steinbeck’in karısından istediği tek şey bu. Şehir dışındaki bir kulübede, onun talep ettiği her şeyi yapması. Bunun ardından, boşanma belgelerini imzalayacak ve şirketlerinin tek sahibi karısı olacak. OTUZ GÜN Adam’ın bir zamanlar olduğu adamı yeniden keşfetmek için bu kadar süresi var. Beş yıl önce ona âşık olduğunda bir kenara sakladığı dominant adamı… OTUZ GÜN Kadın birlikte inşa ettikleri şirketi, bir aylığına kulübeye gidecek kadar çok istiyor. Dünyayla bağlarını kesip Adam’ın isteğini yerine getirecek kadar… Vücudu Adam’a itaat edebilir ama kalbi asla etmeyecek. Bunun, Adam’ın evliliklerini tamir etmek için yeltendiği acınası bir şey olduğunu düşünüyor. Yanılıyor.


Sibel
BDSM 101 =p

Sibel

İtiraf ediyorum arka kapak özetini dikkatli okumadan aldım bu kitabı ve içinde BDSM olduğunun farkında değildim.Haaa bilseydim almaz mıydım.Muhtemelen alırdım yine.Büyük olasılıkla beğenmeyeceğimi bildiğim halde neden hala bu tarz kitapları alıp okuyorum.Nedeni yok,bu da benim serbest stilim =D Gelelim kitaba.Yazar belki de ne kadar da Grey vari demememizi önlemek için (hani ben zaten kabul ediyorum sizin demenize gerek yok ya da belki de net mecrasında bu yazar E.L. James’ten önce yazmış ama sonra yayınlanmıştır da kuyruk acısı vardır bilemem) hikayenin içinde birkaç kere Grey’den bahsediyor.Hatta bence yazar Grey’i kendince uyarlamış bile diyebiliriz . Hani Grey Ana’ya ne olduğunu söylemeyip ,saklasaydı nasıl bir yaşamları olurdu gibisinden =p 


Genel olarak kitaba baktığınızda ise daha çok BDSM mantığı nedir,nasıl uygulanır, kuralları nelerdir vs gibi bize BDSM ye giriş dersi gibi anlatıyor ve bu konuda sorulacak konuları,negatif düşünceleri de kadın kahramanın ağzından sorup cevaplıyor.Buraya kadar eyvallah. Sonuçta bu tarz bir kitabı içinde neleri barındırdığını bilerek okuyorsanız çok da fazla şikayet etmemek lazım bazı konularda (bu tarzı sevmiyorsan okuma kardeşim ama di mi).Ancak hikayenin bütün kurgusu boyunca hem erkek hem kadın karakterler sürekli bir ikilem içerisindeydi. Seviyorum/sevmiyorum – yapacağım/yapmayacağım – ayrılacağım/ayrılmayacağım bu böyle uzuyor.O yüzden bir süre sonra bir karar verin a.. diye bağırdığımı itiraf ediyorum.Kısaca bu tarz kitapları seviyorsanız alın okuyun belki siz beğenirsiniz. Ancak Grey’i dahi beğenmeyenlerdenseniz uzak durun,işiniz olmaz bu kitapla.

Gül
İşte tam da italikle yazılan yer yüzünden okumadım kitabı :) Tamam bir de Sibel in " Ben beğenmedimse sen nefret edersin bu kitaptan " demesi yüzünden.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder