25 Mayıs 2017 Perşembe

Sylvia Day – Seninle Tamamlandım -Crossfire Serisi 5


Sylvia Day – Seninle Tamamlandım 

Crossfire ateşinde tutkulu final…
Eva ve Gideon’un aşkında doruk noktası…


Sylvia Day-Sende Tutuklu Kaldım ( Crossfire Serisi 4 )yorumu için tık tık 


Sibel
Çok şükür seri bitti.

Gül
Psikolog seriyi çok zengin olarak bitirdi bence.

Zorla Okunura Yakın

Sibel
Arka kapakta spoiler var diye sansür uygulamadık vallahi tanıtım bülteninde yazan bu kadar =D 3. ve 4. kitaplarda yazdığım yorum bu son kitapla bence ne kadar haklı olduğumu kanıtlıyor (hani son kitabı üçe bölmüşler olayı). İlk iki kitaptan sonra para tatlı gelip üçlemeyi beşlemeye çıkartmayıp, kitapları anlamsızca uzatmadan son üçü tek kitapta yayınlasalarmış seri süper olacakmış yeminle (İlk iki kitabı beğenmiştim ben). Bu kitabı 3 ve 4.kitaplar olmadan okusaydım çok daha fazla beğenirdim. Zira serinin son iki kitabına göre nispeten az olan +18 sahneler ve okunacak olayların olması kitabı diğerlerine göre bir tık üste taşıdı benim gözümde. Ama sadece bir tık olarak kaldı çünkü yazar bu seferde uzatıp sayfa sayısını fazlalaştırabilmek için en ince detayına kadar duygu çözümlemeleri, terapi seansları, Eva ve Gideon arasında sürekli aşk böcüğü mod-on konuşmaları (okurken baktım bir ara gözlerimden gökkuşağı fışkırıyordu o kaaa fazla yani =P ) falan yapmıştı ki bir süre sonra yeter ama aaaa diye bağırmama neden oldu.Ve tabi haliyle tüm kurguyu oluşturan 3 aylık bir ilişki 5 kitapta anlatılınca bir çok yerde hadi leynnn oluyorsunuz =D


Gül
Arka kapakta kitap konusu yerine yazarın resmini görünce insan azıcık kıllanıyor zaten .Acaba bir konu yok mu diye .Gideon “ Eva sen beni değiştirdin ,sen beni doldurdun ,sen beni ….. yaptın” konuşmalarına hep aynı tepkiyi verdim “ Üç ayda ,üç aydaaaaaa üç aydaaaaaaaaaaaaaaaaaa” Gideon' un değişeceği varmışta Eva'ya denk gelmiş gibi.İlk 200 sayfa düdüşme olmayınca baya bir şaşırdım doğrusu,evlenene kadar olmaz ( ki evliler hadi düğüne kadar diyelim ) diyen Eva'nın ayy dayanamıyorum moduna girmesini çok anlamadım derken son 100 sayfada olan muhabbet yüzünden “ heee yazar bu yüzden Eva'yı dayandırmamış'' dedim.Çok açık olmadı farkındayım ama yazmayım spolier olur.Evettt spolierlık durum var ki neden “o” olaya ihtiyaç duymuş yazar emin değilim .Kitap sayfası ? Kitap bir şey olmuş olsun ? vs vs sebeplerden olabilir tabii .Ama bana,ne gerek vardı ki şimdi dedirtti.Sadece Gideon'a kafa yedirtmek için ve Eva ve Gideon ikilisine “Oooo my God ne olgun bir çift olduk deme şansı için olabilir.(üç ay Üç Ay Üçççççç Ayyyyyyyyy ) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder