4 Mayıs 2017 Perşembe

Morgan Matson – İkinci Şans


Morgan Matson – İkinci Şans
Taylor Edwards, iki kardeşinin aksine kendini hiçbir zaman sıra dışı hissetmemiştir. Kendine has olan tek şey, işler karıştığında çekip gitmesidir. Derken bir gün babası beklenmedik, korkunç bir haber alır ve aile bunun üzerine yaz mevsimini hep birlikte eski yazlık evlerinde geçirmeye karar verir. Genç kız bu eve on iki yaşından beri gelmemiş, hatta geri dönmek gibi bir planı da hiçbir zaman olmamıştır. Fakat Taylor burada geride bıraktığı insanlarla yeniden karşılaşır. Bir zamanlar çok yakın olduğu Lucy ve ilk aşkı Henry Crosby gibi… Taylor’ın bu yüzden geçmişte kaldığını düşündüğü mevzularla yüzleşmesi gerekir. Çünkü bu sefer kaçabilme gibi bir şansı yoktur. Fakat Taylor arkadaşlıkta, aile ilişkilerinde ve hatta aşkta ikinci bir şansının olduğunu çok geçmeden keşfedecektir.


Sibel
Çok beğendim.

Gül
Evet çok güzel ama ağlamak istemiyorsanız uzak durun


Sibel
Yazar olsaydım Morgan Matson gibi yazmak isterdim.Zira yazar çok da ahım şahım olmayan bir konuyu o kadar ustalıkla,öyle güzel bir anlatımla yazmış ki kitabı 5 dakika bile elimden bırakmak istemeden okudum sonuna kadar.Orjinalinden karşılaştırma yapma şansım olmadığı için artık çevirilere eleştiri yazmıyorum (gerçekten çok ama çok kötü olanlar dışında) ama bu kitapta bence çeviri de çok iyi ki tüm kitap boyunca anlatımda hiçbir kopukluk hissetmeden okudum tüm hikayeyi.
Her seferinde artık dram okumayacağım,ağlamak istemiyorum dememe,bu kitabın içinde dram olduğunu ve üstelik de ağlamaktan kaçışımın olmadığı bir konu üstüne yazıldığını bilmeme rağmen dayanamayıp başladım.Kitap bittiğinde ‘Ulan ne güzel kitap yazmış kadın yavvv’ derken ağlamaktan şişmiş gözlerim ve akan burnumla sürünerek yatağıma gittim =D Biliyorum büyük çoğunuz benim gibi ağlak kitaplardan kaçıyor ama bu kitabı hepinize şiddetle tavsiye ediyorum.Zira o dramı bile yazar o kadar güzel anlatıyor ki satırları okurken ne aşırı ajitasyon ne de üstünüzde haddinden fazla duygu sömürüsü hissediyorsunuz.Kısaca ben çok beğendim bu kitabı =)

Yurt Dışı Kapaklarından

Gül
Bu konu başka bir yazarın elinde ajiteden ajiteye koşardı.Yazarın mahareti bu kadar basit ve her tür klişe ve ajiteye koşabilecek bir konuda bu kadar yalın ve dürüst kitap yazması.Ephesus çoğunlukla yerli yazarlarla çalıştığından çeviri konusunda başarılı olmayacağı düşünülür oysa okuduğum tüm çeviri kitaplarını ben genel olarak başarılı buluyorum.Ayrıca yayın yönetmeninde teşekkür etmemiz lazım sanırım Morgan Matson ı bizimle tanıştırdığı için

Spolier gibi
Kızın babası kanser ki arka kapakta kötü haber alıncayı okuyunca büyükanne ve ona benzer biri hastadır diye düşünmüştüm,yoksa değil okumak satın almazdım.Ama yazarın kalemi o kadar başarılı ki kanser kelimesine rağmen okudum ve ben de bol bol ağladım.

Kitabın sonunda biz (temsili )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder