22 Mayıs 2017 Pazartesi

Vi Keeland – Patron


Vi Keeland – Patron
Kitapları, bugüne kadar bir milyondan fazla kopya satmış, elliden fazla çoksatan listesine girmiş ve on iki dile çevrilmiş olan Vi Keeland’dan yeni, seksi ve eğlenceli bir roman geliyor.
Chase Parker’la ilk tanıştığımda verdiğim ilk izlenim pek hoş sayılmazdı. Beraber yemeğe çıktığım adamdan beni kurtarması için restoranın tuvalet sırasında telefonla arkadaşımı arıyordum. Telefonda dediklerimi duyduğunda benim adi biri olduğumu söyleyip istememiş olmama rağmen tavsiyede bulunmuştu. Ona çenesini kapamasını söyledikten sonra beraber çıktığım adamın yanına geri dönmüştüm, o da beraber olduğu kadının yanına. Yanımızdan geçerken bana o muhteşem gülümsemelerinden biriyle baktı. Gece boyunca onun oturduğu tarafa kaçamak bakışlar atmaktan kendimi alamadım. Birkaç kez göz göze geldikten sonra beraber olduğu kadınla birlikte masamıza geldi ve eskiden beri tanışıyormuşuz gibi bir hikâye uydurup beni içinde bulunduğum durumdan kurtardı. O yemekten sonra Chase’i çok düşündüm. Bir ay sonra yeni işime başladığımda kendisinin patronum olacağını bilmiyordum tabii…
 “Gülümsemekten yanaklarım ağrıyor. Okurken resmen içim bir hoş oldu. Bu kitap kalbimi eritti.”
-Cheri, Kindle Crack Book Reviews-
“Eğer bu yıl sadece bir kitap okuyacaksanız, o kitap Patron olsun.”
-Diane, Winchester Book Reviews-

“Bu kitaba âşık oldum. Yalayıp yuttum. Elimden bırakamadım. Seksi ve bağımlılık yapan bir romandan bekleyebileceğiniz her şeyin mükemmel bir karışımıydı! Yüzünüzü kızartacak, bazen kalbinizi kıracak fakat sonra kalbinizi pır pır ettirecek ve ardından kahkaha attıracak… Kesinlikle tavsiye ediyorum. Bu yılın en sevdiğim romanı!”
-Aestar Book Blog-

Sibel
Yehhuuu sonunda bu tarzda güzel bir kitap okudum
Gül
Evet bende beğendim kitabı

Sibel
Blogumuzun diğer yarısı yüzünden heyecanla kitap bekleme konusunda kekelek olan bendeniz (beklediğim kitap kötü çıkınca her seferinde dalga geçiyor ya benle =D ) bu kitabın çıkacağını duyunca yine dalga konusu olmamak için içimden kısık sesle tezahürat yapıp,dizlerimin üstünde kaydığımı dışımdansa hımmm evet sanırım alırım ben kitabı şeklinde cool takıldığımı kabul ediyorum =D Ama en sonunda beni hayal kırıklığına uğratmayan bir kitap okudum. Eğlenceli,keyifli,sıkıcı olmayan,güzel bir kitap okumayı özlemişim.Okuma zorluğu yaşadığım şu günlerde ilaç gibi geldi diyebilirim.




Gül
Üstteki gibi bende de bir okuma sorunu var bu arada ( nazar mı değiyor bize ne ? ) Kitabı iş dönüşü elime alıp kıpırdamadan ( yemeden ,içmeden ve wc ye gitmeden ) okuyup bitirdim .O kadar güzel.Chase tapılası,sevilesi,klonlanası bir adam.Ama şu bir gerçek ki böyle kitaplarda kız salak olunca adam ne kadar süper düper olsa o kitap okunmuyor.Allah’ tan Reese gayet akıllı  bir kız, o yüzden de kitap keyifle okunuyor.

Chase  bize selam veririken (Temsili ) 
Kitabı okuduktan sonra biz (Temsili)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder