8 Mayıs 2017 Pazartesi

Rachel Van Dyken – Bahis - The Bet Serisi 1


Rachel Van Dyken – Bahis
"Sana bir teklifim var." Bu sözler, Seattle milyoneri Jake Titus'un ağzından çıkar çıkmaz Kacey, orayı terk etmeliydi. Kacey, çocukluk arkadaşı Jake'i görmeyeli yıllar olmuştu fakat Jake, hasta büyükannesinden bahsettiğinde Kacey, bu yaşlı ve tatlı kadın için her şeyi yapmaya hazırdı. Onun iyiliği için nişanlı taklidi yapmaları gerekiyorsa, öyle olsun. Fakat Kacey, Jake'in ağabeyi Travis'in de hâlâ orada olacağını hesaba katmamıştı. Ona "Şeytan" demesinin bir nedeni vardı: kendisini nasıl da kandırıp alay ettiği asla unutmamıştı. Her şeye rağmen, tekrar karşılaştıklarında Travis'in harikulade gülüşü, kalbine bir ok gibi saplandı... Ve böylece Kacey'in kafası her zamankinden daha çok karışmıştı. Günler geçtikçe yalnızca bir tek şey endişe verici ölçüde netlik kazanıyordu -Jake'in teklifini asla kabul etmemiş olmalıydı.

Sibel
Ben ne okudum yavvvv…

Gül
Sibel kitaba çok yükselince beklentim oldukça düşüktü ama bu kadar değildi.


Sibel
Bu ara hoş ama boş eğlencelik kitap arayışım Bahis kitabını görünce son buldu.Hahhh dedim beyaz dizi konulu ama daha uzunu (hopp diye olup bitmeyecek olaylar yani) tam istediğim gibi.Gerçi bu kitabı bulmak da epeyyy zor oldu.Zira Hyperion Yayınları aman kitabı kimse duymasın,almasın demiş gibiydi.Ne bir reklamını gördüm ne de birçok kitap satış sitesinde rastladım.Bir arkadaşım olmasa bulmam mümkün de olmazdı her halde.Neyse bir heves kitaba başladım.Sayfaları çevirdikçe yüzümdeki sırıtış yavaş yavaş azalmaya kaşlarımsa çatılmaya başladı.Zira kurgu o kadar saçmalamaya başladı ki her sayfada benden neyyy,nasıllll,ne oldu ki şimdi,a aaaa manyak mı bunlar yavvv nidaları çıkmaya başladı.Anlamsızca söylenen yalanlar mı dersiniz,21 yaşında CEO olan biri mi , 23 yaşında devasa çiftliği olan ama poposuna örümcek gelince kız gibi ciyaklayan (ayı korkusundan bahsetmiyorum bile) çiftçi mi dersiniz, yoksa üniversitede girişimcilik okuyup üstüne işletmede yüksek lisans yapıp ama sonra kinezyolojiye geçiş yapan gel git akıllı kız mı dersiniz.Bütün kitabı başından sonuna kadar  ‘a aaaa valla geri zekalı bu aile’ diye diye okudum. Kısacık bir kitapta bu kadar saçmalama, mantık hataları,kurgu bozukluğu olsun. Bir ara dedim ki yavv Allah aşkına üçlü takılsınlar bu bile daha mantıklı olur bu kurgudansa. Cidden kitabın elle tutulur hiçbir yanı yoktu.

Gül
Tamam hikayede sorun var kabul ediyorum,aile normal değil ,kardeşler normal değil kız da değil. Ama biraz da çevirmeninde katkısı var gibi.Çünkü bazı yerler “ne dedi “ bu oluyorsunuz.Hyperion'un bu kadar özenle saklamasının sebebi bu olabilir =D Daha evvel yayın evinden çıkan ve çok beğenerek okuduğum ve çevrisi gayet başarılı Geçmiş Günlerimiz ve DönümNoktası  ( ki devam kitabını hala çevirmediler ) kitapları vardı.Bu kitabı ve çeviriyi yayınevine pek yakıştıramadım.

kitaba tepkimiz( Temsili )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder