1 Aralık 2016 Perşembe

Morgan Matson – Amy ve Roger’ın Efsanevi Yolculuğu


Morgan Matson 
Amy ve Roger’ın Efsanevi Yolculuğu
"Amy ve Roger hem dokunaklı hem keyifli bir seyahate çıkmak isteyenler için. Bu ikiliye bayılacaksınız!" 
-Deb Caletti-

"İnanılmaz bir kitap - oldukça komik ve elinizden bırakamayacağınız türden bir hikâye." 
-Lauren -Myracle-

"Bu eğlenceli ve düşündürücü yolculuk, bolca romantizm eşliğinde Amerika'yı karış karış anlatıyor." 
-Kirkus

"Bu kitabı okuduktan sonra daha çok seyahat etmek isteyeceksiniz." 
-Publishers Weekly-


Amy Curry'nin hayatı altüst olmuştur. Çünkü Amy lise son sınıfa geçmek üzereyken, annesi yeni bir başlangıç yapmak adına California'dan Connecticut'a taşınmaya karar verir. Amy şimdi yuvası bildiği yerden ayrılıp ülkenin bir ucundan diğerine gitmek zorundadır. Çıkacağı bu yolculukta ise ona annesinin eski bir arkadaşının oğlu olan Roger eşlik edecektir. Amy Roger'ı yıllardır görmemiştir ve doğru düzgün tanımadığı bir çocukla onca yolu katetme fikri ona hiç de cazip gelmemektedir. Ama işler hiç de Amy'nin düşündüğü gibi gitmez. Çok geçmeden yolculukları alabildiğine renkli, heyecanlı ve sürprizlerle dolu bir hal alır.

Gül
Uzun süredir beklediğim bir kitaptı.
Sibel
Gül’den dolayı ben de takipteydim =D

Gül
Gr puanı  yüksek olup ,yurt dışında okumayanların dövüldüğü kitaplardan .GR' de  65.000 kişi  kitap hakkında oy kullanmış ve 7000 yakın kişi  yorum yazmış.Ciddi bir rakam.İki  genç arkadaşın gezi hikayesi. Kendileri ve birbirleri hakkında çok şey öğreniyorlar.Ülke hakkında da.Açıkçası ben bu tarz kitapları sevdiğimden sıkılmadan zevkle okudum.Ama gezi tarzı kitapları okumayı sevmiyorsanız sıkılabilirsiniz. Ephesus genelde Türk yazarları bastığı için pek takip etmesem de şimdiye kadar aldığım yabancı yazarlı kitaplarından memnun kaldım (J. A. Redmerski hakkında çok emin değilim hala =) ) Ayrıca iyi çeviri yaptırdığını düşünüyorum.


Sibel

Kitap hakkında yukarıdaki kadar heyecan yapmasam da zevkine güvenimden dolayı ben de aldım okudum hemen.Benim gezi hikayesi tarzına özel bir ilgim yok ama bu kitap güzeldi.Yazarın anlatımından kaynaklı olarak sıkılmadan zevkle okuyup,anlattığı yerleri görmek, yediği yemeklerden siz de tatmak istiyorsunuz.Tüm bu süre boyunca da Amy ve Roger’ın birbirlerini vıcıklaşmadan, aceleye getirmeden, seviyeli bir şekilde tanımasını okuyorsunuz.Amy’ye sadece bir yerde kızdım; rehabilitasyondaki bir insana o laflar edilir mi yavvv =D 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder