15 Aralık 2016 Perşembe

Lauren Rowe-Bedel ( The Club Serisi 3)


Lauren Rowe-Bedel 
“Aşk, iyi olmanın verdiği keyif, bilge olmanın verdiği merak ve tanrıların hayretidir. Bu sen demek oluyorsun, Sarah Cruz. Sen ve ben. Sen benim güzelliğimsin. Sen benim gerçeğimsin.” – Jonas Faraday
Kulüp serisinin üçüncü kitabında, Jonas kafasının içindeki şeytanlarla baş edebilmek için arayışına devam ediyor. Bu arayışta hayat boyu kalp kırıklığına mı mahkûm olacak, kurtuluşa mı ulaşacak?
Sarah ve Jonas’ın mücadelesi sürüyor ve Kulüp’ün altındaki gerçekler bir bir ortaya çıkıyor. Bu mücadelede Josh ve Kat de onları yalnız bırakmıyor.

Bu seride tutku ve aşktan çok daha fazlası var. Lauren mizahı hüzünle karıştırabilmek gibi inanılmaz bir yeteneğe sahip. – Summer’s Book Blog
Mizah, tutku ve hüznün kusursuz harmanı, bu kitabı elimden bir saniye olsun düşürmeme izin vermedi! – The Romance Cover


İlk kitabın yorumu için tık tık 
İkinci kitabın yorumu için tık tık 

Gül
Jonas ,Jonas ,Jonas başka söze gerek yok
Sibel
2.kitapta umudumu kesmiştim seriden ama bu kitap güzel toparladı seriyi.

Gül
İlk kitap kadar güzel değil ama ikinci kitaptan çok çok güzel neden derseniz Jonas daha çok var bence ondan.Evet bir de konu var ve Jonas ımın geçmişini öğreniyoruz vs vs.Ama serinin kalan kitaplarını deli merak etmiyorum doğruyu söylemek gerekirse.Aslında kısacık bir yorum olduğu için toplu yorumlara girmesi gerekirdi ama Jonas buuuuuu.


Sibel

İlk kitabı aşırı +18 sahnelerine rağmen karakterleri sebebiyle sevmiş,ikinci kitapta ise bu tür sahnelerin fazlalığından dolayı beyni sulanmış karakterler nedeniyle amannnn olmuştum.O yüzden bu 3.kitaptan pek de umutlu değildim açıkçası.Ama yazar titreyip kendine gelmiş olacak ki ilk kitaptaki çizgiye taşımış bu kitabı. Yine içinde ziyadesiyle (yani çok fazla =D ) + sahneleri olmasına rağmen iki kitaptır sürüklenen konu güzelce ve mantıklı bir şekilde toparlandığı için okuması keyifli oldu.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder