30 Aralık 2016 Cuma

Gençler Aşık Oluyor ,Biz Okuyoruz .

Claire Contreras-Kaleydoskop Kalpler
(Hearts Serisi 1)
Samantha Young – Sığ Sularda Kaybolan 
 (Into the Deep Serisi  2 )






Claire Contreras-Kaleydoskop Kalpler
(Hearts Serisi 1)
Erkek kardeşimin en yakın arkadaşıydı o.
Kaderimizde birbirimize ait olmak yoktu.
Bu şeyi içimizden söküp atacağımızı ve hayatımıza devam edeceğimizi düşünmüştüm.
 Birimiz öyle yaptı.
Terk edip gitti.
 Şimdi döndü ve bana, beni bir çırpıda yiyip bitirecekmiş gibi bakıyor.
Ve öfkeyle birleşen tüm duygularım şimdi bambaşka bir şeye dönüşüyor, beni ölesiye korkutan bir şeye…
Geçen sefer kalbimi kırmıştı.
Bu sefer kalbimi tamamen yok edecek, biliyorum.
 “Kaleydoskop Kalpler, Claire Contreras’ın hem gerilim hem romantik kitaplar yazabildiğini
ve size bunları, koltuğunuzun kenarında heyecanla okutacağının kanıtı gibi.” 
–Calia Read, Kördüğüm ve Yüzleşme kitaplarının çoksatan yazarı
 “Yepyeni, eğlenceli, samimi, şehvetli ve ana karakteriyle çok lezzetli.”
–Mia Asher, Arsen kitabının çoksatan yazarı
Gül
Kitabı okurken “Ya ben bu kitabı okumuştum” duygusu oluyor insanda.
Kitabın başında bir terlik mevzusu var onu okuyunca dedim ki “Ben bu terlik mevzusunu biliyorum” Derhal Sibel’ e  mesaj yazdım” Bu kitap tekrar yayınlanma olabilir mi ? Kitabı okumuş gibi hissediyorum .” Ön okuması varmış bir kitabın arkasında oradandır dedi.İyi peki dedim ama o yaw ben bu kitabı biliyorum hissi bir türlü beni terk etmedi.Çünkü sanki bir kolaj okuyor gibiydim “Hımm bu tür bir sahne şu kitapta vardı ,vay buna benzer bir muhabbet şu kitapta yok muydu “şeklinde okudum .Baştaki o terlik yüzünden mi yoksa ben mi fazla bu türde kitap okudum  bilmiyorum ama aşinalık duygusu ile okununca öleeee okunup bitiyor kitap.
Kitapta genel bir zaman sorunu var sanki;  bu  anlatımdan mı çeviriden mi emin değilim.Sanki birşeyler olmuş bitmiş biz okumamışız gibi hissettim bazı yerlerde.Kitap seri olmasına rağmen farklı karakterler ama tamamen bağımsız değil ikinci kitaptaki Mia kızın arkadaşı Jensen de oğlanın .

Sibel
Ön okumadan kaynaklı öyle hissediliyor ama tüm kitabı okurken değil bana göre.
Uzun zaman önce ön okumasını okuyup sonrasında kitaba başlayınca ister istemez bir laynn bu kitabı ben daha önce okumuş muydum hissiyatı oluyor evet.Ama o bölüm geçtikten sonra ( Gül’ün sorusu yüzünden ben özellikle dikkat ederek okudum) o tarz bir şey çağrıştırmadı bende.Onun dışında tüm kitabı sıkılmadan,beğenerek okudum.

Kitaptaki zaman sorununu ben kızın yaşında yaşadım.Elle kaç yaşındaydı,sevgilisi ile ne zaman birlikte oldu,kaç sene çıktı,kaç sene sonunda nişanlandı,kaç sene nişanlı kaldı vs vs bir türlü kafamda oturtamadım. Tüm hikaye boyunca beynimin bir köşesinde onu anlamaya çalıştım.Kitabın en sonunda Oliver’in söylediklerine göre 25 yaşında ama o zamanda bazı şeyler uymuyor . Kısaca ben de yaş konusunda kafama oturtamadım bir şeyleri =D




Samantha Young – Sığ Sularda Kaybolan 
 (Into the Deep Serisi 2 )
Derin Tutku'nun nefes nefese hikâyesi Sığ Sularda Kaybolan'la devam ediyor.
Büyük aşklar sığ sularda boğulabilir mi? 
Charley, Edinburgh Üniversitesi'ndeki ikinci yılına bambaşka biri olmuş halde döner. Birkaç ay içinde yasadıkları yüzünden kendi hayallerinin pesine düşmek yerine, ailesinin isteklerini gerçekleştirmeyi seçmistir.
Ya Jake'le olan ilişkisi? Uzun zamandır diri tutmaya çalıstıkları, bunun için türlü mücadeleye katlandıkları bu ask da başkalarının beklentilerine kurban mı gidecektir?

Birinci Kitabın Yorumu İçin Tık Tık 

Sibel
İlk kitap Derin Tutkunun bitiminde hikaye sonlanmış,çiftimiz muradına ermişti.Benim için olay o kadar bitmiş ki bu kitabın kapağını gördüğümde ‘hımmm yazarın yeni bir kitabı herhalde acaba seri mi’ diye boş boş düşünmüştüm. Epey sonra Derin Tutkunun devam kitabı olduğunu anladım =D Neyse bu kitapta, final yapmış bir hikayeden nasıl usta bir çalımla dönülüp yeni bir hikaye çıkarılır onu okuyoruz. Tarz olarak ilk kitap gibi bir geçmişe bir günümüze ışınlanıyoruz. Kitaba başladığım andan itibaren  ‘Ne gerek vardı ki bu kitaba yeeaaa’ modunda olmama rağmen yazarın hakkını yememek lazım çok da kötü olmamıştı. Sıkılmadım yani okurken =D

Gül
Yazar kitabın sonunda devam hikayesi yazarken çok zorlandım  gibilerinden bir şey yazmış ,eminim zorlanmıştır,bitmiş bir hikayeye devam yazmak için bu kadar zorlamak lazım cidden .Ben okurken acayip sıkıldım ve sonunda sinirlendim.Yazar kitapta bir merak unsuru oluşsun diye bariz bir kandırmaca yapıyor ve bunu kitabın sonunda saçma sapan bir nedene bağlayarak beni daha sinirlendiriyor.Tamam bu aralar her şeye sinirleniyor olabilirim o da ayrı konu.Kitapta yazar mı çevirmen kaynaklı olduğunu anlamadığım bir sorun var ,ara ara kendini gösteriyor.Kitabın bir yerinde kız yerden karlar güzel temizlenmişti diyor ardından arkadaşı burası sıcak diyor ( arabanın için kastediyorsa kısın azcık ısıyı ) ve birkaç sayfa sonra dışarısı soğuk olsa da bu kadar kat kat giyinilecek kadar soğuk değildi gibilerinden bir söylüyor. “Charley’ın söylediklerine çok takılmamak gerek ne de olsa kafa pek yerinde değil kızın “ dersenizde ,doğru söz ne denir ki derim ancak .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder