30 Haziran 2016 Perşembe

Jennifer Rush-Bellek ( Amnezi Serisi 2 )

Jennifer Rush-Bellek

Anna, Şube’den Sam, Cas ve Nick’le birlikte kaçtıktan sonra saklanarak ve Sam’in kurallarına uyarak hayatta kalmayı öğrenmeye çalışır: Dikkat çekme. Her zaman yanında silah taşı. Bulunduğun yeri tanı. Arkanı kolla.
Anıları su yüzüne çıkmaya başlayan Anna çocukluğundan biriyle karşılaşınca sadakati sınanır. Bu, Şube’nin bir oyunu mudur yoksa Anna’nın sürekli umut ettiği kavuşma mı gerçekleşiyordur? Tüm cevaplarsa daha büyük bir sorunun arkasında gizlidir: En başında Anna’nın anıları neden silinmiştir?
 “Gelişmiş teknoloji ve büyük bir devlet komplosu okurları soluksuz bırakacak.”
School Library Journal
 “Kimlik karmaşası, gizem ve hız kesmeyen bir aşk hikâyesiyle tamamlanan, kalp atışlarınızı hızlandıracak Bellek, elinizden bırakamayacağınız bir macera sunuyor.”
Lissa Price
 “Bu gerilim romanı, okurları koltuklarına yapıştıracak. Kesinlikle sürükleyici bir hikâye.”
Kirkus Reviews
 “Serinin ikinci kitabında macera tavan yapmış. Romantizmin yanı sıra aile ilişkilerinin ön plana çıkması okuru derinden etkileyecek.” Booklist
 “Sırlar, şaşırtmacalar ve ihanetlerle dolu bir gerilim. Bayıldım. Bir sonraki kitabı sabırsızlıkla bekliyorum.”
Kim Harrington


İlk kitabın yorumu için tık tık 

Gül
Çok güzel giden bir dizinin fasulye bölümü gibi kitap,işin kötüsü konu fasulye olabilecek konu değil.


Sibel
İlki kadar olmasa da ben beğendim doğrusu.

Gül
Sanırım bu çocuklara Şube de epey etkili ilaçlar veriyorlarmış.Aradan 3 ay geçince ilaçlar etkisini kaybedince oğlanlar da kızda bildiğin aptala dönüşmüşler.
Sanki yazar bir karar vermiş; Olayı  Şube ve  etrafındaki gizeme mi vereyim? Yoksa Anna, Sam, Cas ve Nick’in hayat hikayelerine mi ? Anladığım ikinci kazanmış.Şube ve arkasındaki gizem  bu kitapta çözülüyor diyeyim.Ve yazar 3,5. kitabı da yayınlamış bu durumda sanırım 4. Kitabı çıkarmaya karar vermiş.Ama  ikinci kitabın finalini okumuş biri olarak ne yazacak diye düşünüce aklıma ancak çocukların geçmişleri geliyor.Eğer 3. kitapta yeni bir gizem ortaya çıkmazsa yazar çok güzel bir fikri direk taça atmış olacak.Evet bu da gol  değil maalesef.


Sibel

Bu kitapta Gül ile ayrıldık.Zira ben beğendim.Şube gizemi yanında çocukların geçmişlerinin de eklenmesi konuyu salt macera havasından çıkartmış bence daha da iyi olmuş.İlk kitapta soru işareti olan bir çok şeye cevap vermiş yazar.Karakterler de yaşlarına ve yaşadıklarına uygun davranışlar gösteriyor ki ben salaklık olarak algılamadım (ne salak karakterler okuduktan sonra bunlar çok normal geldi bana). Kısaca ben sıkılmadan, beğenerek okudum bitirdim kitabı.Bu kitapta Gül’e katıldığım tek nokta kitap final yapmış gibi bitmiş.Devam kitabında ne anlatılacak onu bilmiyorum.

Altered (Amnezi) Erased (Bellek ) ve Reborn ana kitaplar diğerleri buçuklar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder