16 Haziran 2016 Perşembe

Jill Shalvis - Beni Yeniden Sev ( Cedar Ridge Serisi 1 )


Jill Shalvis - Beni Yeniden Sev 
Aidan Kincaid, yaşadığı kasabanın her şeyidir itfaiyecisi, arama kurtarma sorumlusu, baş döndürücü yürüyen cazibesi ve kalp kırıcısı… Yıllar önce kalbini kaptırdığı Lily Danville, kendince haklı bir sebeple hem kasabayı hem de Aidan'ı terk ettiğinde, Aidan'ın yaptığı tek şey, kalbinin kapılarını diğer tüm kadınlara kapatmak olur. Ancak kader, aradan geçen yıllar boyunca ağlarını örmeye devam etmiştir. Günün birinde Lily, kasabaya geri dönmek ve hem geçmişiyle hem de ilk aşkıyla yüzleşmek zorunda kalır. Bu mecburi geri dönüşün ona eski acılarını yeniden yaşatmaktan başka bir işe yaramayacağına inanır Lily. Oysa yıllar sonra doğup büyüdüğü yeri ve Aidan'ı görmenin onda yeniden uyandıracağı tek duygu hüzün değildir. Küllenmiş bir aşk, yeniden alevlenmek için hazırdır.


Sibel
Feci sıkıldım okurken,içim şişti resmen
Gül
Şu yorumu yazıncaya kadar Lucky Harbor  serisinden bir kitap zannediyordum.

Sibel
Bu yazarı severim,şimdiye kadar Türkiye’de basılmış tüm kitaplarını da okumuşumdur.Amaaa bu kitabında çok sıkıldım ben yavv.Habireee aynı konular üzerinde dönüp dolaştılar,iç seslerle tartıştılar bitiremediler.Üstelikte hem kadın hem erkek karakter yaptı bunu. Hele ki sadece arkadaşken tek bir öpücük arkası 10 sene unutamama olayı dibinin dibiydi. Olmadı bu sefer Jill sevmedim bu hikayeni.

Pek bir orjinal kapak 

Gül

Jill hatunun diğer serisi çok bir şey vaat etmese de süründürmeyen bir seriydi.Bu kitap ise bildiğin süründürüyor.Kitabı diğer seriden zannettiğim içinde tüm kitap boyunca eski karakterlerden biri atlayacak ortaya diye bekledim.Hatta kasabanın dedikoducusu neden değişti ?  diye bile düşündüm. Meğerse yeni seriymiş.O yüzden  Kincaid ailesi hakkında  bu kadar bilgiyi üstümüze yığmış.Şahsi fikrim Jill dağdan yine deniz kıyısındaki kasabaya geri dönsün.

Okurken biz (temsili =D )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder