2 Haziran 2016 Perşembe

Laini Taylor-Tanrı ve Canavarların Düşleri ( Duman ve Kemiğin Kızı Serisi 3)


Laini Taylor-Tanrı ve Canavarların Düşleri

Bir varmış bir yokmuş, Bir melekle bir şeytan ellerini yüreklerine bastırmış ve kıyameti başlatmış.

İki dünya amansız bir savaşın eşiğinde. Karou, Kimera isyanının başına geçiyor ve gelecek, artık tamamen onun ellerinde. Peki ufukta daha da büyük tehlikeler belirirken Karou ve Akiva, tanrı ve canavarlara direnecek kadar güçlü kalabilecek mi?

“Dikkat! Bu seri yoğun fantastik yetenek içerir!”  Los Angeles Times


Gül
Bir seri daha son buluyor.
Sibel
Ne güzel seriydi yavv…


Gül
Artemis sayesinde sürüne sürüne de olsa bir serinin sonuna ulaştık .Darısı diğer serilerin başına.
Bu kitabı nasıl anlatmalıyım bilmiyorum .Kitabı çok sevdim ama aynı zamanda da zor okunan bir kitap. Aslında bu birazda benim okuduğum dönemde kafamın aşırı dolu olmasından olabilir.Objektif olamıyorum .Karou ve Akiva istediğim kadar yan yana değiller ,ilk kez bir kitapta aman çok fantastik öğe var azıcık aşk olsun diye sızlanmış bile olabilirim.
Yeni karakterler var ,eski karakterler ve zaman zaman hepsinin bakışından okuyoruz kitabı.Yeni dönem kitapları gibi başında isim yazmadığından hatta bazen sayfa ortasında bakış açısı değiştirdiğimizden epey zorlayıcı oluyor.Değil satır atlamak kelime atlamak bile mümkün değil kitapta.

İkinci kitaba olağanüstü bir hüzün hakimdi,bu kitapta ise umut ve umutsuzluk arasında gezinip duruyorsunuz.Kitap bir hızlanıyor bir yavaşlıyor.Bir yandan da ilk kitapmışçasına yeni bilgiler yükleniyor beynimize.Kitap bittikten sonra Laini Taylor’un GoodReads  teki sayfasına baktım ve açıkçası yeni bir seri haberi bekledim.Çünkü kitap aynı dünyada geçebilecek yeni bir seriye çok uygun bir alt yapıda bitiyor.Ve  mutlulukla.Delicesine olmasa da.


Sibel
Gül zamanında bana bu seriyi oku diye çok ısrar etmiş ama seri devamı beklemekten yeterince müzdarip olan ben uzun süre ayak diretip okumamıştım.Sonra ne oldu hatırlamıyorum tongaya düşüp okumuştum ilk iki kitabı ve evet ben de çok beğenip final kitabı bekleyenler kervanına katılmıştım. Eeee haliyle araya yaklaşık 1,5 sene girince genel olarak olmasa bile detay bazında bir sürü şeyi unuttuğumu farkına varıp 3.kitap çıktığında ilk iki kitaba şöyle bir göz atayım dedim.Ama tabi kitaplar güzel olunca hesapta göz atmaca baştan sona her iki kitabı da yeniden okumama sebep oldu ki çok isabet olmuş o hızla üçüncü kitaba başlayıp acayip keyif aldım.Belki bu yüzden kitabı okumak Gül gibi zor gelmedi bana su gibi aktı gitti.Bir önceki kitabın finaline geri dönüp o zaman kısaca bahsedilen olayların detaylandırılması ,hikayeye yeni karakterlerin eklenmesi,umut umutsuzluk arasında bocalama derken ,bir yandan bitsin sonunu okuyayım heyecanı ,diğer yandan aman hemen bitmesin çok güzel lütfen daha uzun sürsün hisleri arasında severek ve beğenilerek okundu bu kitap ve seri.

Ve hayır bence bu seri devam etmemeli.Tümüyle farklı karakterler kullanılsa bile yaratılan bu dünya benim gözümde finalini yaptı.Tekrar diriltilmesi serinin değerini düşürür diye düşünüyorum.


Old Girls Seri İçin Der ki 

Bu olmadan serinin yorumu olmaz sanırım .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder