9 Haziran 2016 Perşembe

Üçü Bir Arada Baby

J.S Cooper –Rhett 
( Rhett Serisi 1) 
Tara Sue Me- İtaatkar 
(Submissive Serisi 1)
J. L. Drake- Kırılmış  
(  Kırılmış Serisi 1)



J.S Cooper –Rhett 
Rhett Serisi 1
Adım Rhett.
Kendini beğenmişin tekiyim çünkü öyle olmak için
her şeye sahibim: Yakışıklılık, para, cazibe…
 Her kızın birlikte olmak isteyeceği tipim ama hiçbiri beni kendisine bağlayamıyor. Aşk olaylarına girmem. İlişkiye hiç gelemem.
Asla ama asla evlenmeyeceğim. Hızlı yaşarım, günümü gün ederim. Her hafta yatağıma başka bir kızı konuk ederim. Arkadaşlarım bana imreniyor,
düşmanlarım kıskanıyor. Herkes benim hayatımı yaşamak istiyor…
 Sonra bir gün o, bana uzaklara gideceğini söyledi.
O benim en yakın arkadaşım. İlk dostum. İlk öpücüğüm.
Hiç sevgili olmadık, çünkü ona âşık değilim.
Gitmesi umurumda değil. Âşık olmadığım için umurumda değil.
Aşk olaylarına girmem, demiş miydim? Adım Rhett, hiçbir şeyin moralimi bozmasına izin vermem. Vermezdim. Bir gecede her şey değişti,
inandığım her şeyi sorgulamaya başladım. Birdenbire, Rhett olmak çok anlamsızlaştı.

Gül
Yine üniversiteli genç aşık olduğunu fark ediyor.
Konu klişe mi klişe,anlatım da vasat.Ama okumak isterseniz tabii ki sizi tutmam .Oğlumuz  ; aslında yukarıda üniversiteli genç yazdım ve  oğlan üniversiteli olduğunu iddia ediyor ama hiç okula gittiğini okumadım ya da sınava girdiğini.Babasının yanında çalıştığına dair de ima var gerçi ama öyle  bir sahne de okumadık .Ne okuduk bol bol Rhett in iç sesini .
Kızımızın da üniversiteli  olduğu söyleniyor  hatta O oğlanın aksine ders çalışıyor sınavlara falanda giriyor ama kitapta Rhett e bir sahnede sorduğu bir soru var sanırsın lisede hatta daha küçük. Rahibelikten diğer tarafa geçiş hızı hakkında konuşmuyorum bile .
Sibel
Klişenin dibi…
Bu tarz kitapların konuları genelde klişe oluyor ama yazarın anlatım tarzı,karakterlerin kurgusu vs düzgün olunca çok da önemli olmuyor konunun klişe olması.Amaaaa bu kitap öyle değil.Tek kelime ile sıkılıyorsunuz okurken.Arka kapakta okuduğunuz gibi Rhett’in kendini poh pohlamasında ise hadi lennnn oluyorsunuz.Adam ayna önüne geçip sürekli çok yakışıklıyım yahuuu der mi yavv… Bir de neyi merak ediyorum biliyor musunuz.Şu arkadaşken bir anda sevgili moduna geçiliyor ya.Acaba bir düğme var da onu On konumuna mı alıyor birisi de aniiii bir aydınlanma ile bunun farkına varıyorlar =P


Tara Sue Me- İtaatkar
Submissive Serisi 1
Aşk en renkli fantezidir.
Abby King kütüphanede çalışan ve hayatı monoton olan genç bir kadındır. Onu diğer kadınlardan ayıran şey, zengin ve yakışıklı CEO Nathaniel West hakkında kurduğu çılgın ve karanlık fantezilerdir. Nathaniel ise hayatını bir dizi kurala göre yaşamaktadır: Hem ofiste hem yatak odasında kendisine itaat edilmesini ister ve onunla beraber olmak isteyen bir kadın öncelikle onun boyunduruğu altına girmelidir.
Abby bir arkadaşından Nathaniel’ın yeni bir partner aradığını öğrendiğinde hiç düşünmeden Nathaniel’ın itaatkârı olmak için başvurur. Birlikte geçirdikleri tek bir hafta sonu bile Abby’ye artık Nathaniel’sız yapamayacağını göstermiştir. Nathaniel onun için daha önce varlığından bile haberdar olmadığı bir haz dünyasının kapılarını açmıştır.
Kısa sürede Abby daha fazlasını istediğine karar verir ama koyduğu kurallarla etrafına duvarlar örmüş Nathaniel’a sevmeyi yeniden öğretmesi o kadar da kolay olmayacaktır. Yine de duygular kural tanımayacak ve aşk, fantezilerin en renklisi haline dönüşecektir.
 “İnsanı etkisi altına alan, zeki ve gerçek kahramanları ile ateşli aşk sahneleri olan bir roman. Çok başarılı bir aşk hikâyesi.”
Christina Lauren, Harika serisinin yazarı
 “Bu kitap size Grinin Elli Tonu’nu unutturacak. Tara Sue Me çok yaratıcı ve İtaatkâr sizi esir alacak.”
Southern Fiction Review
 “Yeni bir erotik seriye seksi ve davetkâr bir başlangıç. İtaatkâr’ı kaçırmayın.”
Romance Reviews Today

Gül
Kötü kelimesi kitabı pek karşılamıyor sanki,o kadar uyduruk o kadar uyduruk ki öyle böyle değil.Alacakaranlık serisinin fanficlerinden .Kötü bir watpadd hikayesi ,mantık hataları var ki aslında yazılmasının geçtim basılması da hata .Bu kadar uyduruk tosuruk dominat okumamıştım .
Sibel
Nedendir bilinmez bu kitabı Grey’den önce çıkmış gibi algılayıp okumak istemiştim.Yanılmışım hem de ne büyük bir yanılgı.Tamam Grey’den sonra ondan esinlenerek yazılmış bir sürü kitap okuduk ama bu esinlemeyi geçmiş şablonu bire bir kopya etmiş resmen.Kadın ve erkeğin isimlerinden (Sebastian/Nathaniel   Anastasia/Abigail ) samimi kız arkadaşlara,erkeğin annesi/teyzesinin doktor olmasından erkek kardeş/kuzen ile kız arkadaşın sevgili olmasına vs kadar her şey aynı. Üstüne konunun ve kurgunun kötülüğü ile bir süre sonra kendinizi sorgulamaya başlıyorsunuz ‘Allahım benim sorunum nedir hala bu kitabı okumaya devam ediyorum’ diye.
Bence yazarın adı Tara Sue Me yerine E.L. James Sue Me ( Sue me beni dava et demek ya =P  ) olmalıymış.

J. L. Drake- Kırılmış  
Kırılmış Serisi 1
“Her zaman düşebilirsin, Savannah, çünkü seni yakalayan ben olacağım.” – Logan
 Ben Savannah Miller. Babam New York’un Belediye Başkanı. Yirmi yedinci doğum günümden bir gün sonra, biri beni arkamdan yakaladı. Kafama çabucak bir çuval geçirildi ve bildiğim her şeyden uzağa kaçırıldım. Dövüldüm, aç bırakıldım, hayvan muamelesi gördüm ve penceresiz bir odada yaşamaya mahkûm bırakıldım. Zamanın nasıl geçtiğini anlama şansım ve onurum kalmamışken, sonunda umudumu kaybettim ve her şeyi bitirmek için kendi kendime bir söz verdim. Maalesef bu ağır işleyen bir süreç olacaktı. Sonra bir gece, seçkin bir grup asker beni kurtarmaya geldi. Beni güvenli bir yere götürdüler ve bana iki seçenek sundular:
 •Onların himayesi altında kal ve kurallarına uy…
•Oradan ayrıl ve bir hafta içinde yeniden o vahşilerin eline düş.
 Ben birinciyi seçtim. Bir terapistle görüşüp, çektiğim cehennem azabını irdeledikçe her şey yavaş yavaş su yüzüne çıkmaya başlıyor. Yeni arkadaşlarım ve olası bir aşkın yardımıyla, hayatımı geri almak için mücadele ediyorum ve geleceğimi sonsuza dek değiştirecek seçimler yapıyorum. Bu benim hikâyem..


Sibel
Heyecanla beklenilip alınan kitaplardan biri daha.Ancak 2.sayfada bu nasıl anlatım arkadaşşşş diye sinirle bir kenara fırlatılanlardan.Okurken o kadar daraldım ki kitabı kaç kere elimden bıraktığımı hatırlamıyorum .Hani şu Türkcell’in sesli anlatım özelliği ile ilgili bir reklamı var ya.Hahhh işte kitabı yüksek sesle okusanız aynı öyle sesli betimleme gibi olur.Hikayenin kurgusu ise basit,sıradan.O da sıkıcı yani.Anlatım düzgün olsaydı hikayeyi daha çok mu severdim bilmiyorum ama bu haliyle tam bir hayal kırıklığı oldu benim için. Haa bir de şip şak aşık olma olayı (ki öyle bir travmadan sonra nasıl olabiliyorsa) kitabı iyice gözümde düşürdü.
Gül

Üsteki arkadaş kadar heyecan yapıp beklemediğimden olsa gerek hayal kırıklığımda onun ki kadar büyük olmadı.Kötü yazılmış bir G.I Joe hikayesi ama öyle böyle kötü değil.Düz dünya mantık hatası var "Nasıl yani " oluyorsunuz.Anlatım da kötü hikayeyi daha da baltalıyor.Sonunda  “Ooooo my Godddddd”    diyorsunuz , iyi anlamda değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder