30 Mart 2016 Çarşamba

Abigail Strom-Beklenmedik Bir Anda (Landry Serisi 2)


Abigail Strom-Beklenmedik Bir Anda 
Zıt kutuplar birbirini çeker.
Hem de en olmadık zamanda…
Bir rock yıldızı olan Jenna Landry, işinde yaşadığı sorunları unutmak ve yeniden özüne dönmek için doğup büyüdüğü kasabaya tatile gider. Yaz sonuna kadar orada kalacaktır. Sadece yaz sonuna kadar…
Bu ziyareti daha fazla uzatmaya niyeti yoktur.
Michael Stone ise, Jenna’nın hemen bitişiğindeki evde oturan bir doktordur. İşinde çok iyi ve bu nedenle fazlasıyla yoğun bir doktor… Jenna’yı fark etmez bile.
Bir gün, Michael’ın kızı onu ziyarete gelir ve babasının yan dairesinde kimin oturduğunu görünce sevinçten deliye döner. Küçük kızın hayranı olduğu müzisyen Jenna Landry, babasıyla komşu olmuştur.
Eşinden ayrıldığından beri kızını ilk kez böyle mutlu gören Michael, komşusundan bir iyilik istemeye karar verir ve gidip onun kapısını çalar.
Kapı açıldıktan sonra, dengeler bir daha asla eski haline dönemeyecek şekilde değişir.
Bir şeyler yanlıştır ama yanlış olmasına rağmen neden bu kadar güzel ve vazgeçilmezdir



Gül
Çıtır çerez okunan bir kitap.
Sibel
Orta şeker,sıkmayan,hoş bir kitaptı.


Gül
Serinin ikinci kitabı buysa ilk kitap hangisi dediğinizi duyar gibiyim.İlk kitap yurtdışında Silhouette Books  yayınlarından çıkmış bizdeki adı ile Ekip eski adıyla Gelişim  a.k.a Beyaz Dizi .Türkçeye de çevrilmemiş  en azından benim araştırdığım kadarı ile
Sibel
İlk kitap kızın kardeşi Allison’un muş.Bağımsız okunabilen kitaplar olduğu için çok sorun yaratmadı olmaması.Ama seriyi araştırırken Allison’un hikayesi de ilgimi çekti. Türkçeye çevrilmediğini öğrenince de üzüldüm.
 
Yurt Dışı Kapağı

Gül
Aman aman bir şey beklemeyin kitap okunup geçiliyor .Ufak birkaç aklıma takılan şey çıktı ,ama bunun sebebi ne yazacağım ben bu kitap hakkında endişesi sırasında düşünürken aklıma takılanlar oldu. Jenna’nın yaptığı müzik türünü de merak ettim açıkçası ,ben mi atladım bu konuda bilgimi verilmiyordu emin değilim.14 yaşında Michael’in kızının 2 yıldır müzik yapmayan ( 12 yaşında o sırada yani) grubun vokal olmayan bir üyesini nasıl tanıdığı gibi.Belki ben azımsıyorum 12 yaşında bir kızın ilgisini ve bilgisini.Çok da mühim değil kızın babası ile olan problemi çözülmese bir YA romanına konu çıkarda sonuçta.
Sibel
Müzik grubu hakkında başlarda sanki rock gibi bir izlenim edindim ama bu kadar mülayim rockçılar olamayacağı için acaba country falan mı diye düşündüm bende =D Bu arada, ara verdikleri süre 2 sene miydi sanki bir yerde 5 başka yerde 2 yazıyordu.Ama geri dönüp bakmaya üşendim açıkçası.Yeni nesil 12 yaşındaki çocuklar artık her şeyi  takip ediyorlar.O yüzden bence sen azımsamışsın biraz Gül =D
Kitabın geneli itibariyle sıkılmadan okuduğum hoş bir kitaptı benim için.Bu şekilde tanımlamak istemiyorum ama başka türlüsünü de bulamadım o yüzden idare edin  ‘Uzun bir BD gibiydi’



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder