1 Nisan 2016 Cuma

Lorraine Heath-Serseri Tutkular (Scoundrels of St. James Serisi 1)


Lorraine Heath-Serseri Tutkular 
Günahlar bazen çok çekici olabilir...
Leydi Catherine Mabry sevdiklerini korumak için itibarını hiçe sayarak bir plan yapar: Yakışıklı fakat adı çıkmış Claybourne Kontu Lucian Langdon’dan yardım isteyecektir. Şiddet dolu Londra sokaklarında büyümüş Kont’un, unvanını hak etmediğine dair dedikodular herkesin dilindedir.
Lucian saygınlık kazanmayı ve asil bir kadınla evlenmeyi çok ister ve Catherine de onun bu taleplerine uygun bir eş adayıdır. Ancak karşılığında kötü şöhretli Kont’tan istedikleri, ikisinin de yaşamını riske atacaktır. Tehlike yaklaşırken Catherine, Kont’un muazzam tutkularını, Lucian ise güzel kadının ölçüsüz cesaretini keşfedecektir…
 “Ustaca yazılmış, ilginç karakterlerle dolu bir roman. Harika bir serinin habercisi.”
Romantic Times


Gül
Arka kapak konusu ile içinin birbirini tutmadığı ,beğendiğim bir historical.
Sibel
Ben de beğendim,güzel bir kitaptı.

Gül
Neden arka kapak özeti böyle anlayabilmiş değilim,orjinalinin özeti doğru aslında nedense konuyu bu yazarsak tutmaz diye mi düşünmüşler bir hata mı olmuş anlayabilmiş değilim.Çünkü Lucian evlenmek istemektedir ama  evlenmek istediği kadın kendini Lucian nın asilliği yüzünden yeterli görmediğinden Lucian , Catherine'den kadını eğitmesini ister karşılığında da ilk Catherine'nin gelip Lucian'dan yapmasını istediği ama Lucian'nın reddettiği şeyi yapacaktır.
Azıcık karışık oldu sanki ama neyse okuyun anlayın,Lucian ve Catherine bir evlilik  arayışı içinde değiller en azında birbirleriyle.
Catherine'i özellikle sevdim,çünkü cidden güçlü bir kadın karakter ,hatta zaman zaman Lucian'ı zor durumda bırakacak ,O’na korkak diyebilecek kadar güçlü bir karakter.Zaman için ne kadar doğru bilemeyeceğim
Sonu dışında çokta eleştirebileceğim bir şey yok kitapta ,onuda söylemeyim değil mi ? Biraz Yeşilçam kokuyor diyeyim sadece.


Sibel
Aslında arka kapak konusunu okuyunca burun kıvırıp,yine mi aynı şeyler diyerek okumayı düşünmüyordum bu kitabı.Ama neyse ki Gül okuyup historicalde zevklerimiz tutmuyor gerçi ama ben beğendim,üstelikte özet hatalı yazılmış deyince ben de bir cesaretle başladım kitabı okumaya.

Kitapla ilgili Gül çok yerinde şeyler yazmış.Daha da fazla eklenecek bir şey yok.Diyeceğim kısaca akıcı,sıkıcı olmayan,güzel bir historical okuyayım derseniz alın okuyun bu kitabı.

Seri geneline bakınca azıcık Sarah Maclean'in Rules Of Scoundrels serisini andırsa da (ismi bile benziyor) (Lisa Kleypas'ın da vardı böyle bir serisi.) güzel bir başlangıç kitabı olduğu için devam kitapları merakla beklenecektir tarafımdan =D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder