2 Mart 2016 Çarşamba

Leigh Michaels-Düğün Evi


Leigh Michaels-Düğün Evi
Yılın düğününe davetlisiniz!
Bu düğün evinde elbette dedikodu, entrika ve bol bol aşk var.
Somervale Dükü’nün kız kardeşinin düğünü, Steadham köyüne damgasını vurur. Düğün haftası davetliler düğünün gerçekleşeceği Halstead Köşkü’nde misafir olarak kalırlar. Düğün hazırlıkları ve etkinlikler bir yandan devam ederken misafirlerin hayatları değişmeye başlar. Davetliler arasında kimler yoktur ki? Uygun bir koca bulmak için birbirleriyle yarışan hırslı nedimeler, Dük’ün birbirinden yakışıklı bekar arkadaşları, Düşes’in en yakın arkadaşı, gözünden hiçbir şey kaçmayan, sivri dilli Leydi Stone, konuşmaya bayılan ve her fırsatta savaş anılarını dile getiren Albay…
Ve üç kadın…
Üç erkek…
Bu düğünden sonra hayatları sonsuza dek değişecek…
“Aşk, skandal ve gizem dolu bir roman… Bu kitabı okurken Leigh Michaels’ın sofistike diline ve İngiliz Krallığı hakkındaki
 bilgisine hayran olacaksınız.”
– Debbie’s Book Bag
“Tanıdığınız herkesle paylaşmak isteyeceğiniz,
sürükleyici bir roman.”
– Passionate Historical Romance


Gül
Leight  belkide günümüzde takılmaya devam etmeli.

Sibel
Ben beğendim kitabı.Bu şekilde yazacaksa devam etsin historicale =D

Gül
Leigh Michaels ı Beyaz Dizilerden bilirim ve sevdiğim kitaplarıda vardır ( Orkideler,müthiş yarış vs,vs ) Genel olarak sıkıcı yazan biri değildir.İlk kez historical romanını okudum ,ama daha önce yazdığı ve Türkçeye çevrilmiş  kitaplarının konusuna bakınca yazarın, öbür kitaplarında  da üç farklı kişinin ilişkilerini tek kitapta anlattığını anladım.Bu kitaptada bu tarzı değişmemiş.Doğrusu tek kişinin ilişkisini bu kadar uzun yazsa çok sıkıcı olabilirdi.Jane Austen yazım  tarzı ile günümüz “önce bir tadına bakalım modu”  bir arada bence biraz saçma olmuş.Çok kasmayan ama fazlada bir şey beklemeyeceğiz historical .

Yurt dışı kapaklarında biri 


Sibel
Gül ile haydi bu kitabı okuyalım dediğimiz için öylesine başladım kitabı okumaya.Yani öncesinde yazarla ilgili hımm bakiim daha önceki kitaplarından okuduklarım var mı acaba diye bir araştırma yapmadım .O yüzden kitap 3 çift hakkında olunca yavvv ben bu tarz bir kitap daha okumuştum eskiden ,o kimin kitabıydı acaba diye diye devam ettim kitaba.Neyse kitap bitip yorum yazmaya sıra gelince dur diğer kitabı örnek olarak göstereyim diye düşündüm.Düşündüm ama kitabın ne adını ne de yazarını hatırlamadığım için historical yazarlarının isimlerine bakarken (görünce çağrışım yapar diye) L harfine gelip yazarın okuduğum bir historical kitabı daha olduğunu fark ettim.Hangisiymiş ki bu diye baktığımda bilin bakalım ne oldu…Aradığım kitabı buldum =P Kitapta yine 3 çiftin hikayesinin anlatılması dışında bir şey hatırlamıyorum bu arada.Sanırım yazarın olayı bu,1 fiyatına 3 hikaye.Biraz bizim üçü bir arada yorumlarımıza benziyor =D

Kitaba dönersek ben beğendim,sıkılmadım okurken.Hatta Kate hariç (Kate’i pek sevmedim,onun olduğu bölümleri bitse de gitsek şeklinde okudum açıkçası  =D ) diğer iki çiftin hikayesi azıcık daha detaylandırılıp,uzatılarak (azıcık ama) ayrı birer hikaye olabilecek çekicilikte idi bana göre.Hatta historical modumda olmamama rağmen elimden bırakmadan keyif alarak okuyup bitirdim diyebilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder