4 Mart 2016 Cuma

Johanna Lindsey-Kaderin İki Kıyısı (Malory-Anderson Family Serisi 4)


Johanna Lindsey-Kaderin İki Kıyısı
Kuzenlerinin en ıslah olmazları kadar vahşi ve gözü kara olan Amy Malory, evlenme yaşına gelmiş ve gözünü damat adaylarının en uygunsuzuna, James Amca'yı yıllar önce korsan olduğu gerekçesiyle neredeyse astıracak olan, bağnaz bir Amerikalı gemi kaptanına dikmişti.Warren Anderson, can düşmanının güzel yeğeninin küstah hamleleri yüzünden şaşkınlığa düşmüştü. Ona karşı koymaya kararlı olsa da, bu büyüleyici ve cilveli kız için yanıp tutuşuyordu. Acaba heyecan dolu kalbi, aileler arasındaki küllenmiş kan davasını yeniden alevlendirecek tehlikeli bir aşka teslim olacak mıydı?


Gül
Eziyet dolu bir kitap

Sibel
Amy benim de sabır sınırlarımı zorladı ama genel olarak beğendim kitabı =D

Gül
Johanna Lindsey’ in yazım tarzından hoşlanmam baştan söyleyeyim. Nedense Historical türde sevdiğim birkaç yazar vardır ( ki yıllar içinde copy-paste yazdığını düşündüğüm birkaç yazarla da yollarımızı ayırdık) Başka yazarları okumak historical da benim için pek mümkün olmuyor ki Johanna da onlardan biri .Neyse eküri okuyunca mecbur kalıyorsunuz.Okumaya başlamadan önce Sibel’ in sen kıza kesin sinir olacaksın gazını da aldıktan sonra kızı sevmem sanırım mümkün değildi.

Ben bu romanda bir karakter olsam ( hele ki Warren falan) kitabı ortalarında kızı vururdum,mümkün değil mi ? Kendimi vurup ızdırabıma son verirdim.Kitabın başlarında daha 18 yaşına cahil vs vs diye kendimi teskin ediyordum ama amcalar ( ki iki amcanın aralarında ki konuşmalar nereseyse kitabın ¼ ü, çenesi düşüklük DNA larda  ) öğrenip buna akıl vermeye çalışıp bu salağın cevabının “ behheh behhe onu mutlu edeceğim, o farkında değil,ben onun için mükemmelim,istiyorum ,karar verdim vs vs “ tarzında laflar olunca  beynim yandı sanırım .Bencilliğin en üst leveli .En nefret ettiğim insan türü “istiyorum öyleseyse olacak “ Başkaları nasıl etkilenir ? Uygun mu  ? Karşımdaki gerçekten istemiyor olabilir mi ?  vs vs “  ne önemi varrrr. O karar verdi ya kim takar Yalova kaymakamı nı ? Kısacası  belki başka türlü bir kadın karaktere sahip olsa orta şeker diyebileceğim kitaba “vakit kaybı “ diyorum 


Sibel

Yazarın diğer kitaplarını çok severek okuduğum için (evettt yine Gül ile bir historicalde daha yollarımız ayrıldı ) bu kitabın çıkışını da sabırsızlıkla bekledim ki yayınlanacağı söylenilen tarihten neredeyse 1 ay sonra çıkınca bu bekleyiş ızdırap halini aldı.En sonunda kitabı alır almaz okudum ve Amy’yi okumaya başlar başlamaz ‘tam senlik bir kadın karakter var bu kitapta nıhhahahaha’ kahkahaları eşliğinde Gül’e mesaj atmak ayrı bir zevk oldu =D  Evet Amy’ye ben bile sinir oldum . Israrları çok aşırıydı.Bir ara yeter lannnn bir insan bu kadar kendini küçük düşürüp ayaklar altına atar mı diye.Warren zavallım resmen kızdan bezdiği için teslim oldu ki kızı öldürmek veya kendini öldürmek konusunda Gül’e katılıyorum. Ama dayılara laf yok,bence çok sevimliler hatta okudukça eski kitapları yeniden okuyasım geldi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder