7 Mart 2016 Pazartesi

Marissa Meyer-Levana ( Bir Ay Günlüğü Kitabı 3,5)


Marissa Meyer-Levana 
AYNA, AYNA, SÖYLE BANA BENDEN GÜZELİ VAR MI DÜNYA’DA? YA DA AY’DA...
İki gezegen arasında aşklarını ne kadar sürdürebilirlerdi kİ?Daha doğrusu, bir gezegen ve Ay arasında. Ya da her neyse.
Saf kötülüğün bir adı var. Aldatıcı maskelerin ardında gizleniyor ve gücü eline geçirmek için “büyü”sünü kullanıyor. Peki ama Kraliçe Levana kim? Yolu Cinder, Scarlet ve Cress’le kesişmeden yıllar önce, Levana’nın çok farklı bir hikâyesi vardı. Daha önce hiç anlatılmamış bir hikâye... Şimdiye kadar.
New York Times çoksatarı yazar Marissa Meyer, Levana’da büyüleyici kötü karakterinin geçmişini anlatıyor. Aşk ve savaş, ihanet ve ölüm üzerine unutulmaz bir hikâye. Üstelik “Ay Günlüğü” serisinin heyecan dolu final kitabı Winter’ın giriş bölümleri de sizi bekliyor.
Üçüncü kitap yorumu için tık tık


Gül
Hikayeye devam,ağza bir parmak bal.

Sibel
Ayna ayna söyle bana =D

Gül
İlk Levana'nın hikayesini okuyacağımızı duyunca “Neden “ diye düşündüm ''Acıklı geçmişini okuyup acıyacak mıyız ?'' Evet acıklı geçmişi okuyoruz ama acıyor muyuz ? Pek değil .Ama anlıyoruz ,sevgi görmediği için mi böyle oldu ,sanmıyorum.Tüm kötülükleri kötülük olsun diye değil de doğrusunun bu olduğunu düşüne düşüne yapması  çok ilginç  bence.
Winter'ın geçmişini de öğreniyoruz bu kitapta.Ama daha önemlisi  serinin ana fikrini  Winter'ın ağzından duyuyoruz, “Belki de Prenses kendi kendini  kurtarır”


Sibel
Levana’nın tanıtımları çıktığında bir arkadaşım ‘O değil de şimdi yazar bize Levana’ya empati mi kurduracak’ demişti.Bunu okuyunca hayır lütfen öyle yapmasınnn oldum bende.Yazar empatiyi de dozunda ayarlamıştı kitapta.Neden kötü olduğunu okuyup,üzülüp,sonrasında hikayenin bitiminde biz de Levana’ya karşı , Levana gibi kalbimizi taşlaştırıyoruz   =D

Bu kitabın sonunda Winter’dan kısa bir bölüm var.Ama inat ettim okumadım.Esas kitap çıkana kadar azmettim bekleyeceğim…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder