26 Kasım 2019 Salı

Historical Orta Aşklar



Julia Quinn - Aşkın On Kanunu 
Bevelstoke Serisi 3

Victoria Alexander - Evlilik Dersi 
Effingtons Serisi 3




Julia Quinn - Aşkın On Kanunu 
Bevelstoke Serisi 3

“Julia Quinn çok katmanlı, çok boyutlu karakterleri canlı bir şekilde yansıtıyor.”-Publishers Weekly
“Akıllıca ve çok eğlenceli.”-TIME
Aşk mı Aile mi?
Annabel Winslow zor durumdaydı. Londra’daki ilk sezonundaydı ve fazlasıyla göze çarpan bir görünüme sahipti ama ne yazık ki kaba ve yaşlı Newbury Kontu açıkça ona kur yapıyordu. Tabii ki Annabel onunla evlenmek istemiyordu ancak babası yakınlarda ölmüştü ve yedi kardeşiyle annesi beş kuruşsuz ortada kalmıştı.
Sonra katıldığı bir partide Annabel, Newbury Kontu’nun yeğeni Sebastian Grey’le tanıştı. Artık ona hem yaşlı Newbury Kontu hem de yakışıklı yeğeni kur yapıyordu. Annabel kalbini dinleyip sevdiği kişiyle mi evlenecekti yoksa kardeşlerini ve ailesini kurtarmak için iğrenç kontla mı?


Julia Quinn - Yaşanacaksa Yaşanacak -Bevelstoke Serisi 2




Gül
Serinin son kitabı.
Seriyi okumak isteyenler için serinin son kitabı bu. Başlayın. İkinci  kitaptan daha iyi ya da daha kötü değil bence. İlk kitap serinin en iyi kitabıymış. İç sesler fazla yine ve yine herkes konuşmaya başlayınca susmuyor. Sebastian’ın klasik historical erkeği olmamasını sevdim.

Sibel
Ölmeden okuyabildik son kitabı.
İkinci kitapta Sebastian'a çok gülmüştüm. O yüzden daha iyi bir kurgu bekliyordum sanırım, çok fazla beğenemedim. Bir de +18 sahneler anlamsızca araya sokulmuş gibi hissettirdi. Kurguda hiç gerek yoktu onlara, sanki aman eksik kalmasın diye yazılmıştı.
Serinin ikinci kitabı için senelerce bekledikten sonra bu kitabın hemen çıkacağını duyunca dedim her halde telif süresi doluyor, paçası tutuştu Epsilon’un =D




Victoria Alexander - Evlilik Dersi 
Effingtons Serisi 3

1. Ders: Asla Bir Genç Kadını Evlenmeye Zorlama. Asla
Marianne Shelton Londra’ya yeni deneyimler kazanmaya, maceralar yaşamaya gelmiştir ve evlilik, planlarının bir parçası değildir. Marianne, yaşamak istediği bağımsız geleceği finanse edebilmek için bir gazeteye, taşradan gelen masum kız ile onu himayesine alan lordun anılarının yer aldığı bir dizi anonim yazı yazar. Yazıların kahramanları kısa sürede herkesin merakını uyandırır ancak kibirli erkek kahramanın müstakbel Roxborough Dükü Thomas Effington olduğunu Marianne’den başka kimse bilmiyordur.
2. Ders: Asla Bir Markiyi Reddetme.
Thomas, Marianne’in korumasını üstlenmek zorunda kalmıştır. Marianne, karşısına çıkacak ilk istekli kişiyi öpmekle tehdit edince Thomas onun öğretmenliğini bizzat üstlenmenin en mantıklı yol olduğuna karar verir. Marianne’in onurunun zedeleneceğinden korkup evlenme teklif edince genç kız onu reddeder. Ama Thomas ona önemli bir ders daha verecektir: Gerçek aşkın sonsuza dek süreceği dersini.
“Macera arayan entelektüel kız ve saygıdeğer hovardanın ilk karşılaşmalarından son kucaklaşmalarına kadar mizah ve romantik çekim dolu hikâyesi okurların gözlerini parlatacak.”
- Publishers Weekly
“Gerçek bir hazine… okurların kalbini neşe ve kahkahayla dolduracak bir kitap.”
- Romantic Times
“Evlilik Dersi gerçekten çok keyifli.”
- Stephanie Laurens




Gül
Çok sıkıldım okurken çokkkkk. Ne keyif aldım ne de kahkaha attım okurken .Üstte yazılan hiçbir duyguyu hissetmedim. Arada karakterlerin kafasına vurmak istedim o kadar.


                                                           


Sibel
Bence o kadar da kötü değildi. Özellikle Thomas’ın müstakbel bir dük olmasına rağmen (genelde historicalde dükler ağır abilerdir ya) yaptığı şapşallıklar ve aptallıklar beni baya güldürdü. Sadece şu gazetede yazı yayınlanması olayının gidişatında bir gariplik vardı sanki. Yani Thomas yazılanları okuyor ve nasıl anlamıyor kızın gerçekten ne istediğini. O kısımda bir saçmalık vardı.


3 yorum:

  1. Uzun zamandır yoksunuz sizi merak ettik 🙏

    YanıtlaSil
  2. Aynen nerdesiniz iyisinizdir umarim

    YanıtlaSil
  3. Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. Bu dürüst ve tanrı bir kredi ile bana yardım eden adam kredi borçlandırıcıdan korktum 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin Via E-mail-Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

    YanıtlaSil