25 Aralık 2015 Cuma

Raine Miller – Aç Gözlerini (The Blackstone Affair Serisi 3)


Raine Miller – Aç Gözlerini 
5 HARİKA yıldız! Yılın en heyecanla beklediğim kitaplarından biriydi. KUSURSUZDU. Yoğundu. Duygusaldı. Tek kelimeyle güzeldi. Ve Ethan gelmiş geçmiş en iyi kitap erkek arkadaşlarından biri!"
-R. K. Lilley, Havada serisinin çoksatan yazarı-
"Aç Gözlerini ağızları açık bırakan, heyecanla yürek titreten, nabzınızı hızlandıran, duygu, romantizm, şehvet yüklü ve kesinlikle en koşulsuz, en unutulmaz aşkın birleştiği bir yolculuk."
-Katie Ashley, New York Times çoksatarı Gizemli Adam romanının yazarı-
"Seksi, davetkâr ve baştan çıkarıcı! Aç Gözlerini daha başından ayaklarınızı yerden keserek sizi bağımlısı yapacak bir aşk, tutku ve gizem hikâyesi."
-Aestas Book Blog-

Raine Miller'ın New York Times Bestseller serisi Blackstone, heyecan ve tutku dolu bir şekilde devam ediyor... Beklenmedik olaylar. Parçalanmak üzere olan bir ilişki. Her şeye göğüs geren tutkulu bir aşk. 
Blackstone Serisinin üçüncü kitabında, hayatın karşılarına çıkardıklarıyla boğuşan Ethan ve Brynne'i büyük sürprizler bekliyordu. Hiçbir şeyin aralarına girmesine izin vermeyeceklerine dair ettikleri yemine rağmen geçmişin karanlık yüzü aralarındaki tutkulu bağı koparmak için peşlerindeydi. 
Son derece yıkıcı bir kaybın ardından doğan yeni bir umut ikiliye gerçekten neyin en önemli olduğunu gösterecekti, ancak âşıkların acı dolu geçmişlerini geride bırakmaları gerçekten mümkün olabilecek miydi? Birisi hâlâ Brynne'in peşindeydi; 2012 Londra Olimpiyatları'nın şehirde yarattığı keşmekeşi kendi planını uygulamak için kullanmaktaydı ve Brynne ve Ethan, her şeylerini kaybetme riskiyle karşı karşıyaydı. 
İkili, kontrolleri dışında gelişen bu olaylara boyun mu eğecekti, yoksa birbirlerini ne pahasına olursa olsun kurtarmak için savaşacaklar mıydı? Aç Gözlerini, gerçek aşkın zorluklar ve tehlike karşısında ne mucizeler yaratabileceğinin tutku dolu hikâyesi. 




Sibel
Bittiğinde söyleyebildiğim tek şey "Aman Tanrım bu saçmalığın bir de 4.kitabı mı varmış…"  oldu.
Gül
Bu kadar kötü bir serinin 4.kitabı olması ancak pazarlama dehasıdır


Sibel
Normal şekilde satır satır okumaya kalksaydım asla bitiremeyeceğim bir kitaptı ki atlaya zıplaya okumama rağmen içime fenalıklar bastı bitirene kadar.Tamamıyla 400 sayfalık bir saçmalıktı.Size özeti vereyim ; yaklaşık 300 sayfa düdüşmeler ve birbirlerine seni seviyorum,ben de seni seviyorum hayır ben daha çok seviyorum,mümkün değil ben daha çok seviyorum ile geçiyor.Kalan 100 sayfada ise son derece basit bir kurgu ile yazılmış kızı tehdit vs olayı anlatılıyor ki olayın nasıl sonuçlandığını okuduğumda inanın ağzımla gülmek yeterli gelmedi =p


Gül
Bazen sinir oluyorum ,bu kitabı okurken o kadar düzgün bir çeviri vardı ki, buna neden bu kadar emek harcanırken başka seriler Aspendos yüzünden çeviri kurbanı olmak zorunda diye.Çevirmen kitabın başına " Size kısa özet düdüşüyorlar ve saçmalıyorlar  " yazsalar yeterdi bence.Ethan uyuz kız uyuz ,konu yok vs vs gidin başka kitap okuyun ."Sen neden okudun ?  "  derseniz başladım seriye bir kere.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder