30 Aralık 2015 Çarşamba

Mia Sheridan-Leo


Mia Sheridan-Leo
Başka Dilde Aşk’ın yazarı Mia Sheridan’dan, kayıp aşklara ve yeni başlangıçlara dair yepyeni bir roman…
Evie ve Leo, koruyucu aileleri vasıtasıyla tanışmışlar ve sıkı bir dostluk kurmuşlardı. Büyüdükçe, aralarındaki bu dostluk yerini daha yoğun bir duyguya, yani aşka bırakmış ve on sekiz yaşına girdiklerinde birlikte bir hayat kurmaya yemin etmişlerdi.
Ergenlik çağındayken Leo birden evlat edinilip başka bir şehre taşınmış ancak Evie’ye bulduğu ilk  fırsatta onunla iletişime geçeceğine dair söz vermişti. Ne var ki Evie ondan bir daha haber alamamıştı.
Sekiz yıl sonra Evie şansını döndürüp kendine bir hayat kurmuştu. Bir işi, arkadaşları vardı ve mutluydu. Ardından gizemli bir adam ortaya çıktı, onu Leo’nun gönderdiğini iddia ediyordu. Ve bu adamla aralarındaki elektrik inanılmazdı! Yine de, Evie bu ateşli yabancıya güvenebilir miydi? Ve bu yabancı, Leo’yla olan bağlantısı  ve onun ortadan kayboluşu hakkında Evie’ye yalan söylüyor olabilir miydi?
“Bu hikâyenin her şeyi mükemmeldi! Beni ağlattı, güldürdü, kendimden geçirdi. Kısacası, bayıldım!” – Aestas Book Blog


Gül
Yaşları gereği ergen olmamaları gereken  ( 22-23 yaşlarındalar)ama ergen olan iki insanın,  ergen beyniyle yazılmış hikayesi.
Sibel
Konusu ilgimi çektiği için merakla beklediğim bir kitaptı ama bittiğinde yüzümde limon yemişim gibi bir ifade vardı.


Gül
Direk söyleyeyim ,kitabı sürekli  “ergen hikayesi ,ergen beyinliler,ergen yazımı ,watpadd hikayesi la bu “ diyerek  okudum ve 160.sayfa civarında Sibel’e fikrimi beyan da ettim.
Ki kitabın sonunda teşekkür kısmında yazan " Sizin desteğiniz sayesinde yayınla tuşuna basacak cesareti buldum" minvalindeki cümleden de doğru tahminde bulunduğumu düşünüyorum .Belki Grey’ in fanfic idir orada yazılmıştır.Çünkü hafif bir havası var ama spolier vermeden…  amannnn yemişim
Spolier
Oğlanın ( abi bile diyemiyorum ) çift kişilikli olması ,emir verir halleri,kızın salaklığı,pedofili  vs vs bana anımsatanlar.Üvey babanın bu kadar medeni olması … yani ne diyebilirim ki pek inandırıcı değil.
Spolier sonu


Ergen veya ergen ruhluların =P seveceğini düşündüğüm bir hikaye ama ergenlerin okuması için fazla +18 sahne var .
Ve klişeler amanınnnnn her yerde hatta kızın en iyi gay erkek arkadaşı bile diyor “hey ben klişeyim” madem biliyorsun koyma onu oraya yazar.Kendinle dalga geçmen absürt bir kitap dışında çok saçma olmuş .
Kısacası sıkıla patlaya ,sonunun tahmin ettiğimden gözlerimi devire devir okudum .Aklı başında hangi erkek sırtına sirk dövmesi yaptırır diyecem de kitapta erkek yoktu oğlan vardı =)


Sibel
Dilini,farkını anlayacak kadar Whatpadd  hikayesi okumadığım için Gül söylediğinde" hıııı peki "diyerek cevap vermiş olabilirim =D Ama o ana kadar anlatım şekli açıkçası beni rahatsız etmemişti ki kitabın sonuna kadar da sıkılmadım okurken.Bence geneli itibariyle akıcı bir dil ile yazılmıştı. Sadece özellikle kızın hazırlanma sahneleri (örneğin; dar kotumu giydim,üstüne yeşil kazağımı geçirdim,altına topuklu botlarımı çektim.Duş aldığım için ıslak olan saçlarımı kurulayıp (kurutup değil ama =p ) ensemde dağınık topuz yaptım…. Bu böyle devam ediyor ) sürekli ve bence gereksizce uzatılmıştı. Yazar sayfa doldurmaya mı çalışmış anlamadım.Bir de hikayenin bütününde ajitasyon yapılabilmek için fazlasıyla uğraşılmış bir hava vardı bence. "Neyyyy geçen bölümde anlattıklarımdan gözleriniz dolup alt dudağınız titremedi miiiii o zaman alın size biraz daha acıklı olay" gibiydi.


Grey etkisini ben de hissettim aynı nedenlerle.Tümüyle bir benzerlik söz konusu değildi ama kesinlikle bir esinlenme vardı erkek karakterin tavırlarında.
Beni rahatsız eden diğer bir konu kızın Jack’e olan aşırı güveniydi.Eyvallah güvenmek iyi bir şeyde bu kadar kısa sürede olması ııı ııhhh zor… Bu kadar kısa sürede kör kütük aşık olması kısmına girmiyorum ki yazar bile olayın saçmalığının farkında olacak ki hikayenin içinde bunun sebebini açıklayarak, savunmuş.
Ergen ruh olayına  da girmiyorum ama erkek karakter için 23 yaş olayı çok inandırıcı değildi (Üniversiteden mezun olur olmaz başarılı CEO nasıl olunur kısmı yüzünden).Ne bileyim en az 26-27 falan olsaydı diyeceğim ama o zaman da kız Amerika’da ki en yaşlı bakire unvanını almak zorunda kalabilirdi =P
Ve elbette ben de çoook zeki bir insan olduğum için hemen anladım olayı =p
Neyse sonuçta kitabın geneli itibariyle sıkılmadan okuyup bitirdim ama umduğumdan daha az beğendim.

Bu arada kitap seri olarak gözükmüyor ama yazar Leo’s Chance adı altında ,olaya bir de Leo’nun gözünden bakayım diyerekten bir novel yazıvermiş.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder