28 Aralık 2015 Pazartesi

Katie Ashley – Sana İhtiyacım Var ( The Proposition Serisi 1 )


Katie Ashley – Sana İhtiyacım Var  
Birbirimize muhtaç, düşlerimizde bile günahkârdık…

Emma, nişanlısını ve annesini kaybetmesinin ardından kendisini ölesiye yalnız hissetmektedir. Vücut saati de artık çocuk yapmasını söylemeye başlayınca Emma onu dinlemeye karar verir, ama bir sorun vardır: Ortada bu iş için bir aday bile yoktur. Ve en umutsuz anında karşısına Aidan çıkar. Ama Aidan çocuk yapmak isteyeceği son kişidir çünkü o çapkın, bağlanma sorunları olan, uçarı biridir.

Birbirlerini tanıyıp önyargılarını aştıktan sonra, Emma ve Aidan kendilerinin de nereye gideceğini bilemedikleri, ateşli, heyecanlı, tutku dolu bir yola girerler. Yolun sonuysa şimdilik puslar ardındadır.

"Sana İhtiyacım Var'ı mutlaka okumalısınız. Bir romansta aradığınız ne varsa bu kitapta bulacağınıza eminim. Seksi ve yakışıklı Aidan'la masumiyet timsali Emma'nın kıvılcım saçan muhteşem hikâyesi."
-Subclubbooks-

"Katie Ashley bu kitapla beni hem mutlu etti, hem hüzünlendirdi, hem de alev alev yaktı. Gerçekten muhteşem bir duygu fırtınası."
-Flirty and Dirty Book Blog-

"Birbirinden ilginç karakterleri, hiç düşmeyen ateşli temposu ve şaşırtıcı kurgusuyla bu kitap tam anlamıyla baş döndürüyor."
-Publishers Weekly-


Sibel
Hikayedeki Emma karakteri kadınların bir şeyi çok istediklerinde ne kadar azimli ve tehlikeli yaratıklar olduğuna iyi bir örnek.

Gül
Nasıl bir kadın yaa,yeminle evlerden ırak .


Sibel
Konu daha önce benzerlerini beyaz dizilerde okuduğumuzdan olsa gerek tanıdık geldi.Ama hiçbir beyaz dizide ben bu kadar sinsi bir kadın karakter okuduğumu hatırlamıyorum =D Neden böyle bir sonuca vardım açıklayayım.Özetten de anlaşılacağı üzere bu çiftimiz bebek yapmak için alanın da satanın da memnun olacağı bir anlaşma yapıyorlar.Kadın uzun zamandır istediği bebeğine kavuşacak adam da kadını yatağa atıp herhangi bir ilişki beklentisi olmadan sınırsız seks yapabilecek.Buraya kadar her şey normal.Aidan’a bu anlaşma ile ilgili olarak insan kızamıyor.Sonuçta adamcağız en baştan tavrının ne olacağını,kendisinden ne beklenmesi gerektiğini,nelere razı geleceğini en başta söylüyor ve kızımızda hepsini kabul ediyor…etmesine ama olay ilerledikçe kendince anlaşmayı değiştirip bu yolda çaktırmadan adamı manipüle etmeye başlıyor.Ve bunun içinde baya baya seksi kullanıyor.İşte bu yüzden diyorum ki biz kadınlar çok tehlikeliyiz=D Zavallı Aidan ise hiçbir şeyden habersiz kolayca bu tuzağa düşüyor.Spoiler vermeden çok fazla detaya giremiyorum ama okuduğunuzda ya da okursanız diyeyim ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Bunun dışında akıcı anlatım,sıkıcı olmayan bir konu ile idare eder seviyesinde bir kitap oldu benim için.Sadece başlarken seri olduğunu bilmediğim için sonunda aaaaaa seri miymiş yani bu kitap, ne gerek vardı ki böyle bir şeye,yaklaşık 20 sayfalık bir finalle kitap sonlanabilirdi diye düşündüm. O yüzden devam kitabında hatta kitaplarında acaba yazar anlatacak ne buldu diye merak içindeyim.



Gül
Genel olarak kitabı beğenmedim baştan söyleyim.Karakterler karikatür gibi,derinliği yok ,o  kadar basma kalıp yazılmış ki ,daralıyorsunuz okurken..Aidan  40 yıldır kadın görmemiş abazan sanırsınız.Yavrum sen bu şirketin kadın avcısı değil misin ? ,Emma ne yaptı sana .Türk dizilerinde bir dönem İstanbul dan kalkıp Anadolu nun bir şehrindeki ufak  kasabaya giden ,yakışıklı ( Türk standartlarına  göre bile göreceli bence) zengin abimizin İstanbul da güzel kadın yokmuş ya da hiç görmemiş gibi , köyün  güzel kızına vurulmasına saçma derdim . Bu daha saçma olmuş.
 Tabii bir de Emma var kitapta ,bu kadını herkes  seviyor anlamadım ben .Bildiğin içten pazarlıklı bir kadın. O kadar bencil ki ,yalnız kalmamak için çocuk doğurmaya kararlı.Kitabın başında sandım ki bu zavallı hayatta dımdızlak tek başına kimsesi yok.Anammm meğerse kızda olmayan akraba yok.Sadece kendi bencil istekleri için kadınların doğurgan olmaya karar vermeleri çok sinir bozucu.Kısacası bence zorla okunur hatta okunmasada olur  ,ama zaman sizin tabii ki.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder