11 Aralık 2015 Cuma

Maureen Smith – Benimsin (Brand Clan Serisi 2)


Maureen Smith – Benimsin 
Bazı şeyler beklemeye değer… Zandra Kennedy elit eskort ajansının muazzam başarısını birtakım basit kurallara borçludur: Eskortluğa seks dâhil değildir. Kızlar toplantılarda, partilerde zengin erkeklere sadece eşlik etmektedirler ve işleri her şeyden önce gelmektedir. Dahası Zandra annesinin erkekler konusunda düştüğü hataya düşmek istemez. Bu yüzden hayatına hiçbir erkeğin müdahale etmesine izin vermemek konusunda kararlıdır. Zandra’nın bu katı tutumunu tek bir kişi yumuşatır: Çocukluk arkadaşı, kadınların
gözdesi, yakışıklı Remington Brand. Remington yıllardır birlikte olduğu kadınların kalbini istemeden de olsa kırmaktadır. Çünkü genç adamın gönlünde tek bir kişi vardır: Zandra… Karayipteki bir tatilde Zandra’nın Remington’la olan ilişkileri erotik bir boyuta ulaşır ve ikili bundan sonra ne yapacakları konusunda kararsız kalırlar. Arkadaşlıklarına kaldıkları yerden devam mı edeceklerdir yoksa aralarındaki ateşli dakikalara yenileri mi eklenecektir? Zandra, her ne kadar Remington’un cazibesine karşı koyamasa da temkinli olmaktan yanadır. Remington ise çok daha fazlasını arzulamaktadır fakat genç adamın sakladığı bir sır vardır. Hem Zandra’nın kariyerini hem de uzun soluklu arkadaşlıklarını bitirebilecek bir sır…




Gül
İlk kitabı yıllar önce okudum .Ve okuduğumda dedim ki  “Vay zenci abinin olduğu , okuduğum  ilk  kitap” Seninim kitabında açık açık  zenci yazmasa da kızımızın abiye “İdris Elba’nın gençliğine benziyorsun “  ve koyu renkli tenine atıftan bunu anlıyorduk. Bu kitap Roderick  abinin ikizi olan Remington’ın, ama nasıl olmuşsa abinin ne koyu teninden bahsediliyor ( hatta bronz ten var ) ne de atıf var .Hatta dönüp tekrar okumadım ama ilk kitapta da Zandra’nın zenci  olduğunu hatırlıyorum .Ama onun da yanakları kızarıyor .Artık bu yayın evinden mi yoksa çevirmenden mi bilemiyorum ? Kitap mı nasıl kısaca vasat .

Yurt Dışı Kapağı


Sibel
Ben de ilk kitabı yıllar önce okumuştum.Genel birtakım şeyler haricinde detay olarak hiçbir şey hatırlamıyorum (evet evettt yeni okuduklarımın çoğunda da detay hatırlamıyorum =p ) Ama genel olarak sıkıcı olmayan,okunabilir bir kitap olarak aklımda kalmış.Bu kitap çıktığında ise acaba ilkini yeniden okusam mı dedim ancak sonuçta üşengeçliğim ağır bastı elbette,okumadım.Gelelim bu kitaba.Bir sürü klişenin olduğu sıradan bir kitaptı ama yine de sıkılmadım okurken. Vakit geçirmek,boş zaman dolduracak,sıradan bir kitaptı.Yani okumak ya da okumamak sizden bir şey eksiltmez ya da kazandırmaz.


İlk kitaptaki abinin benzetildiği Idris Elba
gençliğini bulamadım orta yaşıyla idare edin 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder