27 Temmuz 2017 Perşembe

Leigh Bardugo – Sahte Krallık -Six of Crows Serisi 2


Leigh Bardugo – Sahte Krallık 
Koşullar her zamankinden daha zor, kaybedilecek şeyler ise daha değerli. 
Kaz Brekker ve ekibi, hayatta kalacaklarına inanmadıkları bir soygunun üstesinden gelmeyi başarır. Fakat büyük ödülü paylaşamadan kendilerini tekrar ölüm kalım savaşının ortasında bulurlar.
Grisha dünyasının kaderi, şehrin karanlık sokaklarındaki intikam savaşına bağlıdır.
Kaz ve ekibinin ise ne pahasına olursa olsun bu savaşı kazanmaktan başka çaresi yoktur.
“Karanlık ve vahşi… Kalp sızlatacak kadar gerçek.” 
-Kirkus-
“Bardugo her seferinde kendini aşmayı başarıyor.”
-Booklist-
“Her durum için planı olan kurnaz bir lider, uyumsuz fakat yetenekli bir ekip ve heyecan dolu bir macera… Bu kitap her okuyucunun rüyası.”
-Publishers Weekly-
“Grisha dünyası, Bardugo’nun her kitabıyla gitgide eğlenceli ve tehlikeli oluyor.”
-Voya-

 

Leigh Bardugo-Kargalar Meclisi -Six of Crows Serisi 1

Sibel
Çok güzeldi yavvv
Gül
Kitap cidden çok güzel çok hareketli ama yazara sinirliyim.

Sibel
İkinci kitabın çıkış tarihi belli olunca genel detaylarını hatırlamama rağmen hemen ilk kitabı aldım elime okumaya başladım.Biter bitmez de bu kitapla devam ettim ki süper oldu çok keyif aldım okurken.Gelelim bu kitaba.Yazılacak çok fazla bir şey yok zira ne desem spoiler olur. Ama şöyle diyeyim sürekli ‘haydaaaa ne olacak şimdi,hoppaaaa,ay aaaaaa,hayırrrrrr yaaaaa hayırrrrrrrr’ nidaları eşliğinde okudum bitirdim kitabı. Kaz’ın Locke Lamora’ya benzerliği aynen devam etse de rahatsız etmedi okurken.Güzel bir epik fantastik kurgu yaratmış yazar.Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir seri olmuş.



Gül
Seri zaten iki kitaplık ilk onu yazayımda bitsinde okuyayım seriyi diyenleri bilgilendirmiş olayım.Yazar kesinlikle Grisha serisinden daha iyisine imza atmış ama bunun sebebinin üçüncü kitap olmaması olduğunu düşünüyorum. Üçünücü bir kitap olmadığından yazar anlatmak istediği yer şeyi burada anlattığından o kadar hızlı bir kitap olmuş ki sürekli aksiyon vaziyetinde hikayedeki kahramanlar.Ki karakterlerde Grisha serisindeki gibi bir kararsızlık ,duraksama olmadığından saçmalamada olmamış tabii ki . Grisha serisinden sevdiğim birilerini yeniden okumak gayet hoşuma gitti.
Ama yazar sinirliyim.Neden sinirli olduğumu söylemek bile spolier olup kitabın keyfini kaçıracağından sadece diyorum ki yazara “Why ,whyyyyy whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy”



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder