6 Temmuz 2017 Perşembe

Farklı Türler Bir Arada



Jennifer Rush-Diriliş 
Altered Serisi 3
Jennifer E. Smith – Merhaba,Hoşça Kal ve Yaşadığımız Her Şey
Gina L. Maxwell - Aşkta Havlu Atma Sanatı 
Fighting for Love Serisi 3



Jennifer Rush-Diriliş 
Altered Serisi 3
GÖREVİNİ HATIRLAMIYORDU.
AMA KIZIN YÜZÜNÜ ASLA UNUTMAYACAKTI.

Şube dağılmıştır ama Anna, Sam, Cas ve Nick yine de diken üstündedir. Organizasyondan geriye kalanlar pusuya yatmıştır, eski hayatlarına dair hatıralarıysa daha güçlü bir şekilde geri dönmektedir; özellikle de Nick’inkiler…
 Bölük pörçük anılarının ve Şube dosyalarındaki ipuçlarının izini süren Nick, cevapları ve rüyalarından bir türlü çıkmayan kızı bulmak için tek başına yola koyulur. Oysa genç kızın yaşadığı sakin kasaba sırlarla doludur ve Nick sonunda, ortak geçmişlerini ortaya çıkarmanın ölümcül sonuçlar doğurabileceğini öğrenecektir...
 Amnezi efsanesinin heyecan yüklü finalini ve Şube’yi bu kez Nick’in gözünden okuyun.
 ŞUBE’YE BULAŞAN HİÇ KİMSE MASUM DEĞİLDİ.
BEN DAHİL.
 Anna’nın ya da Sam’in, hatta Cas’in bile işitme mesafesinde olmayacağı, yalnız geçireceğim birkaç günü gözümde canlandırdım ve içten içe, hayatımdaki en büyük hatalardan birini yapıp yapmadığımı düşünmeye başladım. O üçü, tek tanıdıklarımdı. Tanıma gereği duyduğum tek insanlar onlardı.
 Fakat geçmişi, yapmış olabileceğim hataları merak ederek yaşamak, bir avuç hap misali içimi parçalıyordu. 
Gitmek zorundaydım.
Neyle karşılaşırsam karşılaşayım.

Jennifer Rush – Amnezi - Altered Serisi 1 yorumu için tık tık 


Gül
İkinci kitapta “ e konu bitti üçüncü kitapta ne anlatacaklar “ demiştim,tahmin ettiğim gibi Nick’in hikayesini okuyoruz bu kitapta.Nick’in hikayesi de rüyasında gördüğü kızı bulmak ,kızla arasında ki kimyanın hızı da süper.Hadi Anna ile Sam’in arasındaki kimya biraz daha mantıklıydı da bu azıcık havada kalmış sanki.Yazar en son 2015 yılında 3,5. kitabı yayınlamış o zamandan beride yeni bir kitap yok .Bu kitapta ana hikaye ile bağlantılı yeni bir yön var ( spolier vermemek için kıvranıyorum ) 3,5 ta o çözülmüyorsa 4. Kitabın olması lazım gibi geliyor bana .Ama yine büyük ihtimalle kişiler üzerinden yürür hikaye gibi geliyor bana .( yoksa şüphen mi var )
Sayfa yapılırken fark edildildiği için eklenen not: Amnezi serisinin finali yazıyormuş özette ama bence devamı gelmeli

Sibel
Evet hikaye kurgu güzel ama Nick ve Elizabeth’in arasındaki hızlı kimya havada kalmış,tam yerine oturmamış.Belki yazar da bunun farkına varıp 3,5.kitapta toparlamıştır (okumadığım için umut edebiliyorum sadece). Bana da sanki 4.kitap gelecekmiş gibi gelmişti özellikle o,hani o sahneden sonra (spoiler vermeme taklaları =D ). Cas’in hikayesi ile seriye devam edebilirdi sanki yazar.



Jennifer E. Smith 
 Merhaba,Hoşça Kal ve Yaşadığımız Her Şey
Sonsuza dek seninle kalanlar, ilklerindir. Eşyalar toplandı, kalınacak yurt odaları çoktan ayarlandı, herkes ve her şey hazır. Birbirlerinin ilk aşkı olan Clare ve Aiden dışında. Üniversite için doğup büyüdükleri kasabadan ayrılacak olan Clare ve Aiden farklı şehirlerdeki okullara kabul almıştır. Ayrılık çanları onlar için çalıyordur. Clare ertesi sabah yola çıkmadan önce geçirecekleri on iki saatin, dönüşsüz bir elveda olduğuna inanıyordur. Bu sebeple her ayrıntıyı düşündüğü bir “hoşça kal planı” yapmıştır. On iki saate ailelerini, arkadaşlarını, tanıdık yüzler ve mekânları, beklenmedik adresleri, saklı gerçekler ve sürpriz açıklamaları sığdırırlar. Fakat saatler ilerledikçe kaçınılmaz son da yaklaşmaktadır ve önlerinde verilecek ciddi bir karar vardır: Bu gece dönüşsüz bir veda mı, yoksa kısa süreli bir hoşça kal mı olacaktır?

Sibel
Jennifer E. Smith, Nichola Yoon,Morgan Matson bu üç yazarın tarzını ben çok benzetiyorum birbirlerine. Üçü de o kadar sade,sakin,akıcı,gerçekçi yazıyorlar ki kurgu ne kadar basit olsa da nasıl okuduğumu anlamadan kitabın sonuna gelmiş oluyorum.Bu kitap da aynı şekildeydi ve bir çırpıda severek,beğenerek,sıkılmadan okundu bitti.

Gül
O kadar sade ve bir o kadar zengin bir kitap, Jennifer E. Smith insan duygularını anlatmada oldukça usta bir yazar .Okuduğum diğer kitapları gibi zevkle ve ilgiyle okudum.Tüm kitap boyunca Clare ve Aiden( Aiden gelseni bizim yeğenlerden birine ayarlayalım =D )  le tüm o durakları gezmek duyguları,iniş çıkışlarını bir çırpıda elimden bırakmadan kitabı okudum bitirdim.Sakin bir kirap okumak istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.





Gina L. Maxwell - Aşkta Havlu Atma Sanatı 
Fighting for Love Serisi 3
Nefes almak artık bir lüks, onu öpmekse bir gereklilikti.
Kendini bildi bileli başı beladan kurtulmayan Kat MacGregor, yaşadığı yeri terk etmiş ve küçük bir kasabada başka bir isimle garsonluk yapmaya başlamıştır. Bu kez başında mafyaya ödenecek bir borç vardır ve kumar borcu “canla başla” da ödenebilir.
Eski kafes dövüşçüsü Aiden “Irish” O’Brien, ringleri çoktan geride bırakmıştır. Geçmişiyle yüzleşememiş, yaptıklarını bir türlü kendisine yedirememiştir. Pişmanlıklarının getirisi olan “sıfır içki” ve “sıfır dövüş” kuralları son derece katıdır. Ancak hayat insanı en olmadık şeyle sınar; kendisiyle.
Eski bir dostunun ricasıyla Kat’e göz kulak olmaya giden Irish’in önünde iki yol vardır: Ya yeminini bozacak, ya da nedense gözlerini bir türlü alamadığı bu genç kadını kurtlara yem edecektir.
Peki iyi olan her zaman kazanır mı?

Gül
Evet serinin fanı falan değilim okunup geçiliyor ve açıkçası sanki +18 sahneler gittikçe artıyor ( ki bu kitap için bu biraz absürtte olmuş bence ) Tamam kız acılardan acılara koşmasın travmasını atlatsın da kitabın başında bir erkek ona dokundu diye kitlenen kızımız 100 sayfa “ruh ve vücud birleşimleri” üzerine bu kadar çabuk uyum sağlaması biraz olmamış sanki.

Sibel
Serinin ilk kitabını beğenip,ikincisini sevmediğim için bu kitabın çıktığını duyunca biraz kararsız kaldım doğrusu.Kitap geneli itibariyle orta karar bir şeydi bana göre.Hani okurken canınız sıkılmıyor ama öyle aman aman da güzel diyemiyorsunuz.Muhtemelen çok kısa bir zaman sonra unutacağım zaten kitabı.Amaaaa kitapta asla unutmayacağım bir kısım var ki onun sebebi de gülmekten katılmam olabilir.Serinin üç kitabında da +18 sahneleri fazlasıyla okuyorsunuz. Ama bu kitap da öyle bir sahne var ki ‘yavvvvvv yazar ne ettinnnn’ dedirtti bana.Şimdi kadın ve adam kendileri için ilk olacak bir pozisyon denerlerken kız şöyle düşünüyor : 'Sadece bedeniyle değil,kalbi ve ruhuyla da birleşmişti' . Ben ona istemsizce ' ve bağırsaklarıyla' diye ekledim.Sonra sinirlerim bozuldu başladım gülmeye ve akabinde gelen sahnede de aşağıdaki karikatür aklımda canlanınca iyice koyverip bir süre okuyamadım kitabı…





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder