13 Temmuz 2017 Perşembe

Brandon Sanderson-Calamity


Brandon Sanderson-Calamity
İçindeki güce tutun...
 Epikler, Calamity gökyüzünü alevlere boğduğunda doğmuştu. David’in kaderi de o gece yazıldı; hep savaşacaktı. Steelheart babasını öldürmüştü.
Firefight kalbini çalmıştı.
 Ve şimdi Regalia en yakın müttefikini en tehlikeli düşmanına dönüştürdü.
David, Asilerin lideri Prof’un sırrını saklamayı başarıyor, karanlığın gölgelerinde kaybolsa da. Ama Obliteration'la yüzleşmek, David için bile çok zor. Ve herkes geri dönüş olmadığına emin. Ama herkes yanılıyor olabilir mi? Epikler için kefaret mümkün mü? Megan bunu kanıtlayacak mı? Ve David en güçlü Yüksek Epik'in karşısına çıkınca neler olacak?..
 Yeni neslin en büyük fantastik yazarı olarak kabul edilen Brandon Sanderson anti-kahramanların destanını yazmaya devam ediyor.
 Asiler, Steelheart ve Firefi ght’tan sonra Calamity ile savaşlarını sonlandırıyor. Şimdilik...


Gül
Bir serinin daha sonu .


Sibel
Brandon Sanderson ne yazarsa alır okurum.
olmuşa yakın
Gül
25 yaşında sağlam bir epik fantastik okuyucusu erkek yeğenimin tabiri ile Brandon Sanderson’ ın dandik serisinin sonuna geldik.Bence seri dandik mi elbette değil.Ama Brandon’ın diğer epik fantastik serileri ile kıyaslandığında daha teen-age belki YA işi .Ama şu var ki bu sonu ilk kitaba yakıştıramadım. İkinci kitap kadar durgun değil kitap oda bir gerçek.Ama sonu o kadar masalımsı olmuş ki ister istemez “ Hadi Len “ oluyorsunuz .Kitap kötü mü asla ,500 küsür sayfayı tek gecede ,ne olacak şimdi , diye düşüne düşüne okuyorsanız kitaba kötü diyemem ama o son neydi beeee derim.


Sibel
Yazarın Türkiye’de yayınlanmış birçok kitabını okumuş biri olarak (Zaman Çarkı Serisinde yazdığı devam kitapları ve Ritmatisti okumadım sadece) beğenmediğim kitabı yok diyebilirim.Son birkaç senem resmen adamın yazdığı serilerin devam kitaplarını beklemekle geçtiği için de bu seri çıktığında ‘bu sefer seri tamamlanmadan başlamayacağım aga’ diyerek kendi kendime atar yapmış, ilk iki kitabı satın almama rağmen son kitap Calamity’nin çıkış haberi gelmeden inatla okumaya başlamamıştım. Nihayet son kitabı da satın aldıktan sonra hepsini karşıma koyup gönül rahatlığıyla başladım okumaya =D


Okuduğum diğer kitapların hepsi ( Elantris-Sissoylu Serisi-Fırtınaışığı Arşivi Serisi) epik fantastik olduğu için bu seriye başladığımda biraz bocaladığımı kabul ediyorum.Sonuçta bünye alışmış Kozmer evrenine,farklı bir evrene geçiş yapınca haliyle şaşırdı =D Ama bu şaşkınlığım ve hafif memnuniyetsizliğim kitabın neredeyse  ¼ üne geldiğinde yok olmuştu zira Brandon yine ustalığını göstermiş.Yani bence ne dandik ne de teen-age di diyebilirim.Haaaa evet epik serilerini daha çok seviyorum yazarın,hep epik yazsın ben de hep okuyayım ama bu serisini de ziyadesiyle beğendim. Serinin finaline gelince Gül’ün neden yakıştıramadığını tahmin edebiliyorum ama o finalin bile aslında neredeyse serinin en başından beri nasıl ustalıkla kurgulandığını görebiliyorsunuz okuyunca (benzer temalı sonlardaki gibi serinin sonuna kadar gelip finali bağlayamayınca heyyyy …… bütün problemleri çözer şeklinde değildi yani bana göre).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder