30 Mart 2017 Perşembe

Jennifer L. Armentrout-Hep Seni İstedim (Wait for You Serisi 2)


Jennifer L. Armentrout-Hep Seni İstedim 
Dünyaca ünlü yazar Jennifer L. Armentrout, Hep Seni Bekledim’den sonra Hep Seni İstedim ile yine yürekleri ısıtmaya ve arzuları yakmaya devam ediyor.

Gerçekten istiyorsan vazgeçme...
 Teresa’yı zor bir yıl bekliyor; korkunç bir ilişkiden yeni çıktı, küçük bir kaza bütün dans kariyerini tehdit ediyor ve en dayanılmazı, yıllardır âşık olduğu abisinin arkadaşıyla şimdi aynı kampüsteler.
Jase’in belki de tüm hayatı zordu; kimselere söyleyemediği büyük bir sırrı saklıyor, kızlarla günlük ilişkiler yaşıyor çünkü başka öncelikleri var ve en dayanılmazı, sadece bir kez öptüğü bir kıza, sürekli inkâr ettiği bir aşk büyüyor içinde.

 Ve bu sırada, kampüste büyük bir trajedi yaşanıyor.
Ama aşk söz dinlemiyor...

Gül
Okunuyor ama…

Sibel
Okunuyor ama bence zor okunuyor.


Gül
Kitap kötü mü değil ,çok daha kötüsünü okudum ama şu var ki daha iyisini de okudum .Bu kitaba olmuş vermek benim açımdan Elle Kennedy'nin Off Campus serisine haksızlık olurdu .Okurken sıkıntıdan patlamıyorsunuz ama ayılıp bayılmıyorsunuzda.Laf aramızda JLA nın bu türde yazma azmine çok anlam veremiyorum.Ama şu gerçek ki Lanetli serisinin ikinci kitabından daha iyi.
Çok çok klasik bir konu ,abimin arkadaşı-arkadaşımım kız kardeşi durumu ,ama oğlumuz azıcık nazlı gelinler gibi ,sürekli fikir değiştirip duruyor.Kız daha sabit fikirli oğlana göre.Debbie ve Eric olayının kitabı uzattığı ve çok gerekli olmadığını düşünüyorum nedense.
-Spolier-
Kitabın sonunda bir düdüşme sahnesi var sanırım JLA kızı diğer kitaplarında ki fantastik karakterlerle karıştırdı  .Başına gelen olaydan taş çatlasın 24 saat sonra kızdaki performans için ancak doğa üstü yaratık olması gerekir .


Sibel
Bu kitabı anlamak için ilk kitabı okumaya çok da gerek olmamasına rağmen hiçbir şey hatırlamadığımdan ve canımda kolej bebeli kitap aş erdiğinden dolayı yeni kitabın çıkacağını duyduğumda serinin ilk kitabı olan Hep Seni Bekledimi okudum yeniden.Zamanında da beğenmiştim bu ikinci okumamda da beğendim. Bir çok benzerine göre iyiydi.Daha sonra bu kitaba başladım bir hevesle ama önceki kitabın keyfini bulamadım .Bu tarz kitaplara göre oldukça ağır ilerleyen bir kurgu ve haddinden fazla iç ses vardı.Bana göre fazla gelen bu iç seslerin çokluğundan olsa gerek içim sıkıldı okurken.Hatta bence editasyonu kim yaptıysa o bile sıkılmış olmalı ki bir sürü hata vardı kitapta (isim,kelime,harf hataları). Neyse okunmayacak kadar kötüydü diyemem ama ilkinden sonra daha iyi bir şeyler bekliyordum açıkçası.
Debbie ve Erik olayı olmasaydı kitap yarı sayfa sayısında biterdi bence Gül =D Tüm kitabın konusunun yarısı neredeyse onların olayının etrafında dönmüş durmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder